Jaz 12.02.2003 08:46:49 | |
---|
Ei kenelläkään muulla sattuisi olemaan samanlaista probleemaa. Eli meitin kisuli tykkää pureskella kaikenmaailman johtoja ja kitaran kaapelit tuntuu olevan suurinta herkkua. Kerran söi yhden 230 kaapelinkin kyllä pokki ;) No joo, siis kuukausi sitten ostin suht hyvän kaapelin ja eilen kisu oli parilla puraisulla saanut sen täysin toimintakelvottomaksi. Saiskohan siitä vielä kalua itse korjaamalla(?) Pitänee ainakin kokeilla. Helvetti, että kyrsii tuollainen.. meinas kisu lentää seinään eilen kun huomasin sen tekoset. Niin mun oli siis tarkoitus udella, että mitenköhän kisut sais pidettyä poissa kitarakamoista? Suunnitteilla olis rakennella infrapunasensorilla varustettu kissankarkoitin.. |
molotov 12.02.2003 08:52:58 | |
---|
Mitä jos sivelet piuhat jollain kissan mielestä pahanmakuisella/hajuisella aineella. Hyvässä lykyssä mirri jättää piuhat rauhaan siirtyy järsimään herkullisempia tavaroita, esim. kenkiä. |
Billsner 12.02.2003 09:03:39 | |
---|
Aina kun näet kissan järsivan piuhaasi, niin suihkauta vettä sen päälle suihkupullosta. Loppuu muuten aika pian se touhu (ainakin yleensä). |
JuSu 12.02.2003 09:29:48 | |
---|
Niin mun oli siis tarkoitus udella, että mitenköhän kisut sais pidettyä poissa kitarakamoista? Eläinkaupasta saa suihkepullossa sellaista karkoitetta, jota voi suihkauttaa kitarakamojen nurkille. Tökötti haisee kissan mielestä inhottavalle, joten se pitää sen poissa. Ihmisen rajoittunut hajuaisti havaitsee tuon vain hetken suihkuttamisen jälkeen lähinnä jonkun puhdistusaineen hajuisena. Tämän avulla opetettiin kissa olemaan raapimatta sohvaa. Ei mene siihen vieläkään, vaikkei ole pitkiin aikoihin suihkuteltu. JuSu "One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
Koira 12.02.2003 10:03:44 | |
---|
Meillä ainakin toimi kylläkin koiralle joka safkasi nahkasohvakalustoa niin sivelin sohvan nurkkiin partavettä se ei haise siinä kun hetken mutta kun koira rupesi nuolemaan siitä niin olipa kummallinen maku ja jätti rauhaan |
jouko 12.02.2003 14:29:25 | |
---|
Kyllä noi karkotusaineet pitäis toimia. Jotkut kuulemma käyttävät sitruunaa. Mulla oli joskus kani joka söi johtoja joka käänteessä. Heitin sille koppaan oman piuhan, jonka jälkeen muut sai olla rauhassa. |
benny 12.02.2003 14:30:50 | |
---|
Hiero piuhoihin jotain mähnää joka tuoksuu mintulle. Pitäisi toimia!! |
Cornflake 12.02.2003 14:31:25 | |
---|
Ihan simppeliä. Johdat niihin piuhoihin kunnon virran, niin pääset ongelmasta ja kissasta! Samalla iskulla! Ai eikö? No höh. No ei se nyt niin justiinsa ole... |
Jaz 12.02.2003 16:05:29 | |
---|
Kyllä noi karkotusaineet pitäis toimia. Jotkut kuulemma käyttävät sitruunaa. Mulla oli joskus kani joka söi johtoja joka käänteessä. Heitin sille koppaan oman piuhan, jonka jälkeen muut sai olla rauhassa. Jotain kissankarkoitetta meillä onkin, mut tuntuu suht tehottomalta, sitruunasta ei ole apua (on kokeiltu). Mä annoin kisuille vanhan scart kaapeli ja kuvittelin että niin paksu kaapeli on varmaan oikein makoisa ja siinä unohtuu muut kaapelit, mut ei.. Kitarankaapeli tuntuu olevan tällä hetkellä in. Jätin kitarakaapeleiden keskelle vielä vanhan jo purrun johdon, mut ei ne sitä pure. Maistuu varmaan jo vanhalle tai sit ne on tosiaan niin fiksuja ja vittuuntuneet mun soittamiseen, että pitää aina purra se oikea toimiva kaapeli ;) Hiero piuhoihin jotain mähnää joka tuoksuu mintulle. Pitäisi toimia!! Jos yhtään ajattelee mitä kissanminttu saa kissoissa aikaiseksi, niin tuskinpa kokeilen minttuakaan. Johdat niihin piuhoihin kunnon virran, niin pääset ongelmasta ja kissasta! Samalla iskulla! Arvaa tekiskö mieli, mut ei taida emäntä olla samaa mieltä ;) |
agage 12.02.2003 17:23:00 | |
---|
Oon aina ihmetelly, mikä idea siinä kissanmintussa on? |
Oon aina ihmetelly, mikä idea siinä kissanmintussa on? Kissat pitää siitä hulluna ja menee aivan sekaisin kun syövät sitä. |
FenderBender 12.02.2003 18:14:07 | |
---|
Aina kun näet kissan järsivan piuhaasi, niin suihkauta vettä sen päälle suihkupullosta. Loppuu muuten aika pian se touhu (ainakin yleensä). Toimiva jippo, mutta raaka niskasta nosto ja "EI:n" huuto toimivat myös usein. ***FenderBender*** ROCK 'N ROLL DOESN'T FALL |
paulinho 12.02.2003 19:24:19 | |
---|
Kissat eivät ole kovin älykkäitä (ei ainakaan meidän burma), koska se ei koskaan opi mitään, vaikka niskasta retuutankin... |
KooAa 12.02.2003 19:40:38 | |
---|
Kissat vapaaksi vankeudesta. Eihän lapsityöntekijätkään ole tienneet muusta elämästä ennenkuin suuri länsimaalainen nero meni kertomaan kuinka hänen kotimaassaan eletään. |
Tompsi 12.02.2003 19:55:51 | |
---|
Kissat vapaaksi vankeudesta. Eihän lapsityöntekijätkään ole tienneet muusta elämästä ennenkuin suuri länsimaalainen nero meni kertomaan kuinka hänen kotimaassaan eletään. Kuinkas tämä liittyy mihinkään? |
Jaz 12.02.2003 21:39:24 | |
---|
Toimiva jippo, mutta raaka niskasta nosto ja "EI:n" huuto toimivat myös usein. Nii-in, mut mitäs sitten kun hyvin hyvin harvassa on ne kerrat kun kissa saadaan kiinni kyseisestä hommasta. No tänään ostin toisen merkkistä karkoitetta, pitää sitä kokeilla. Mut vieläkin vaan v**uttaa se kitaran piuha. Muutamalla puraisulla johto piloille prkl! Mun pitää vielä näyttää kisulle kuka on isäntä talossa! ;)
|
aon 12.02.2003 21:40:41 (muokattu 12.02.2003 21:41:43) | |
---|
Kissat pitää siitä hulluna ja menee aivan sekaisin kun syövät sitä. En usko, että sitä kannattaa niille syöttää. Meidän kissa oli pitkän aikaa ihan jurrissa kun meni haistamaan sellaista isoa pussillista kissanminttua.
Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
KooAa 12.02.2003 21:44:22 | |
---|
Kuinkas tämä liittyy mihinkään? Eivät metsikössä ruokaa jahdatessa pureskele kitarapiuhoja ....
|
Kissa 12.02.2003 22:41:05 | |
---|
No anna kissas haistaa mandariinia niin näet kuinka se nyrpistää naamaansa. Nii joten sitä kkun sivelet piuhoihin niin ei varmana pureksi niitä. en vaan tiiä kuinka kauan vaikutus kestää. Mutta kissat tosiaankin vihaa mandariinin hajua |
Esko Deel 13.02.2003 08:21:21 | |
---|
Meillä koiranpentu söi stereoiden virtajohdon kokonaan irtipoikki aivan pistokkeen vierestä. Ei käynyt pennulle kuinkaan vaikka oli radiokin päällä. Söi myös tietokoneen näppäimistön piuhan, hetken ihmettelin kun ei näppis toiminut. Karkotetta johtoihin toimi ainakin meillä. Sanomattakin selvää... |