Aihe: arvostelua kaivataan
1
Tb
02.02.2003 14:20:06
jos tämäkin biisi saa murska-arvostelut, niin en aio piinata teitä enempää sanoituksillani..

1. Kuljin yksin
tietä pitkin.
Se päättymätön
oli, kukaties.

bridge
Vaikka onkin niin,
tie päättyy aina jonnekin

kerto
Uskon kaiken sen,
uskon kaiken minkä näen.
Toiset maailmat saa
jäädä unholaan.

Tuuli puhdistaa,
matkan uuden aloittaa.
Toiset maailmat saa
mennä menojaan

2. Matka jatkui,
minne lie
päättynytkään
tämä pitkä tie

bridge
kerto

3. Matka päättyi,
tie vain jatkui
toisenlaisiin
maailmoihin.

bridge
kerto

tämä on vaan tämmönen simppeli juttu.. ehkä noi sanat vähän junnaa paikallaan (eikai sentään??!).. mut kommentoikaa jos viitsitte.
mene siitä missä aita on matalin
NORTON
02.02.2003 16:57:14

Jaa-a. Sanoituksessa itsessään ei ollut mun mielestä mitään vikaa. Lopullinen pointti jäi vain vähän hämäräksi.
Tollaiseen sanoitukseen, joka vilisee suuria symboleita, voisi rakentaa myös muita merkitystasoja. Mä ainakin tykkään sellaisista.
Iso-Jaakko
03.02.2003 22:34:27

Mie tykkäsin. Teknillinen puoli olisi kyllä kaivannut aika ronskiakin fiilausta kukaties mutta tiet ja tuulet ovat aina minua ainakin koskettavia kielikuvia.

Minulle tuli mieleen se venäläinen sävelmä Tiet daruogi vai mikä se on. Ja jotain kokeilin näppäillä tämän taustalle balalaikallani. Semmoinen hitaan surumielinen slaavilaistausta sopisi, ainakin minun mielestäni tähän.

Mutta teknillistä puolta kannattaa reenailla ja miettiä että saat sanottavasi tuotua julki mahdollisimman soljuvassa ja moitteettomassa muodossa.
Koivulahti
03.12.2005 14:08:37

Jep

Teksti yksinkertaisesti antaa lukijalle liian vähän.

SE EI KUITENKAAN TARKOITA ETTEIKÖ SE VOISI ANTAA KUULUJALLE ENEMMÄN!!!

Riippuu siis täysin sävellyksestä ja siitä miten solisti pääsee ääntään käyttämään (ja kuka laulaa)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)