KMT 11.02.2003 22:31:53 | |
---|
Mikähän on vikana? pitääkö nostaa kieliä? Bassopalsta puuttuu muuten OK |
kivi 12.02.2003 00:04:55 (muokattu 12.02.2003 00:06:17) | |
---|
Mikähän on vikana? pitääkö nostaa kieliä? Mistähän soittimesta on kyse? Edit: meinasin irviä, että flyygelistäkö vaiko konserttiharpusta, mutta onhan noita vireitä varmaan tuommoisiakin? Onko kyseessä ehkä kuusikielisen basson ylin kieli? |
Muhwi 12.02.2003 08:08:37 | |
---|
Onkos tämä se sinun viisikielisesi viritettynä EADGC? Jos näin niin voi olla että G-kielelle mitoitetut talla ja satula eivät kovin arvosta tuota ohutta C:tä. Voisit kokeilla nostaa sitä kieleltä, jos ei auta niin voihan siinä itse kielessäkin olla jotain häikkää. Btw mitä tarkoitat kun sanot ettei se soi? Kuoleeko se heti vai ei edes syty alunperinkään kunnolla? Kihihi. Hihi. Hi. Joo. |
KMT 12.02.2003 10:19:17 | |
---|
Onkos tämä se sinun viisikielisesi viritettynä EADGC? Jos näin niin voi olla että G-kielelle mitoitetut talla ja satula eivät kovin arvosta tuota ohutta C:tä. Voisit kokeilla nostaa sitä kieleltä, jos ei auta niin voihan siinä itse kielessäkin olla jotain häikkää. Btw mitä tarkoitat kun sanot ettei se soi? Kuoleeko se heti vai ei edes syty alunperinkään kunnolla? Just... Ei oikein kuulu, ja vapaana ollessaan sammuu melkein heti. Eq:tä olen yrittänyt säätää... Voiskohan siinä olla jotain kun se on eri setistä kuin muut Fenderin C ja muut Warwicin (B)EADG Bassopalsta puuttuu muuten OK |
KMT: Ei oikein kuulu, ja vapaana ollessaan sammuu melkein heti. Eq:tä olen yrittänyt säätää... Ihan perstuntumalta: Kuulostaa siltä että kieli tosiaan ottaa kiinni johonkin. Ekaan nauhaan? Tai jotain... Nosta kieltä? Tuolla eq:lla et kyllä kuin vähän meikkaa ongelmaa, mikään ratkaisu se *ei* ole. (Oma kantani on että mitä monimutkaisemmaksi ja enemmän modatuksi mennään perus 4-kielen bassosta, sen hankalammaksi menee. Pakko vain saada purkaa tämä tunto teille=) No ei se nyt niin justiinsa ole... |