Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss BF-3
1
jaco
15.12.2004 15:30:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi
 
Onko tossa flangerissa vikaa vai syökö se patteria ihan mielettömästi.parin tunnin soiton jälkeen alkaa puputtamaan ja patteri on lopussa,onko kellään samoja kokemuksia?
 
Niskamies
15.12.2004 15:31:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flanger syö paljon paristoja. Käytä muuntajaa.
 
Meitsi on meshissä.
hemmo
15.12.2004 15:45:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flanger syö paljon paristoja. Käytä muuntajaa.
 
Niskiksen "tietotoimiston" varma tietohan tuo oli.
 
Analoogiflangerit ei vie paljon virtaa. Tuo BF-3 on digitaalinen.
 
"Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT
Niskamies
15.12.2004 15:52:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niskiksen "tietotoimiston" varma tietohan tuo oli.
 
Analoogiflangerit ei vie paljon virtaa. Tuo BF-3 on digitaalinen.

 
Mutta tuo flanger vie paljon virtaa. Tai ainakin niin paljon että muuntajan käyttäminen on suositeltavaa. Tai sitten uuden 9V patterin ostaminen päivittäin, ihan miten haluaa.
 
Meitsi on meshissä.
hemmo
15.12.2004 19:00:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta tuo flanger vie paljon virtaa.
 
Seli-seli.
 
Tai ainakin niin paljon että muuntajan käyttäminen on suositeltavaa.
 
Jep. Kyllä. Näino.
 
"Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT
pardy
16.12.2004 11:20:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niskiksen "tietotoimiston" varma tietohan tuo oli.
 
Analoogiflangerit ei vie paljon virtaa. Tuo BF-3 on digitaalinen.

 
Analoogiset syö jotain abaut 15mA, digitaaliset jopa 100mA. Siinä on kyllä melko vissi ero. Ei mullakaan mun virittimen kanssa kestä patteri kovin kauaa, kun se syö jotain max. 90mA.
 
Selittäkääs joku muuten tuo homma. Meneeks se sillee, että ku (ladattavassa) patterissa lukee että 170mAh, ja efektissä vaikka että 17mA, ni että sitä vehjettä voi ruokkia patterilla sen kymmenen tuntia? Näin olen itse ainakin päätellyt.
 
Joten jos tuo nyt on ihan tosi juttu, ni ei ihme että patteri kuolee parissa tunnissa.
 
Tätä kuunneltakoon.
M.Hanski
16.12.2004 11:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selittäkääs joku muuten tuo homma. Meneeks se sillee, että ku (ladattavassa) patterissa lukee että 170mAh, ja efektissä vaikka että 17mA, ni että sitä vehjettä voi ruokkia patterilla sen kymmenen tuntia? Näin olen itse ainakin päätellyt.
 
Ihan oikein olet päätellyt.
 
jaco
16.12.2004 12:52:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttäisi manuaalin mukaan "syövän" 40mA
 
ravensoul
16.12.2004 12:59:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeiles kunnollista alkaliparistoa, eli ei mitään Philipsin pööverlaiffeja/vastaavia, joista tipahtaa jännite pienimmän mahdollisen aikayksikön jälkeen. Saattaapi auttaa ainakin jonkin verran.
 
Minulle -- v**tuillaAN!
jaco
16.12.2004 14:15:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeiles kunnollista alkaliparistoa, eli ei mitään Philipsin pööverlaiffeja/vastaavia, joista tipahtaa jännite pienimmän mahdollisen aikayksikön jälkeen. Saattaapi auttaa ainakin jonkin verran.
 
Duracell kestää pitkääääääään.Täytyy hommata muhentaja käyköhän joku perus 9V vai pöriseekö?Kokemuksia?
 
HarrieR
16.12.2004 14:56:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duracell kestää pitkääääääään.Täytyy hommata muhentaja käyköhän joku perus 9V vai pöriseekö?Kokemuksia?
 
1Spot (Saa Musamaailmasta - tuosta asiakaspalvelun erikoisliikkeestä) on omassa käytössä häiriöttömäksi havaittu - ei tosin ihan ilmainen. Tuuppaa virtaa sitten sen verran, että usemmille riittää. Mulla esim. virimittari-bassosyna-oktaaveri-pari säröä-autowah-kompura testimielessä päällä samanaikaisesti ilman ongelmia. (Joo, oli "hassu" soundi)
 
Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel
M.Hanski
16.12.2004 15:14:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mascotin reguloidut virtalähteet, joko hakkurit tai perinteiset, ovat kelpo vehkeitä ja saattavat maksaa jopa vähemmän kuin musakaupoissa myynnissä olevat efektivalmistajan logolla höystetyt härpäkkeet.
 
Wil-J
16.12.2004 15:20:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ainakin on joku rautakaupan säädettävä muuntaja toimii kyllä moitteetta.
 
HarrieR
16.12.2004 15:28:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mascotin reguloidut virtalähteet, joko hakkurit tai perinteiset, ovat kelpo vehkeitä ja saattavat maksaa jopa vähemmän kuin musakaupoissa myynnissä olevat efektivalmistajan logolla höystetyt härpäkkeet.
 
Tätäpä juur yritin ajaa takaa. Laiskan miehen ratkaisu tuo 1Täplä kuitenkin on, kun ottaa samaan syssyyn myös haaroituspiuhat.
 
Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel
pardy
16.12.2004 15:32:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätäpä juur yritin ajaa takaa. Laiskan miehen ratkaisu tuo 1Täplä kuitenkin on, kun ottaa samaan syssyyn myös haaroituspiuhat.
 
Mitenniin laiskan? Hyvä ja toimiva ratkaisuhan tuo 1Spotti on. Ite ostin sen vähän aikaa sitte, ja oon erittäin tyytyväinen. Antaa vieläpä 1700mA, joka on enemmän kuin tarpeeksi. Eikä hurise lainkaan.
 
Möh.
HarrieR
16.12.2004 15:52:07 (muokattu 16.12.2004 15:53:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenniin laiskan? Hyvä ja toimiva ratkaisuhan tuo 1Spotti on. Ite ostin sen vähän aikaa sitte, ja oon erittäin tyytyväinen. Antaa vieläpä 1700mA, joka on enemmän kuin tarpeeksi. Eikä hurise lainkaan.
 
Ei kato tartte kolvata, ruuvata, vääntää eikä kääntää, kun ottaa ne valmiit piuhat eikä viritellä ylimääräistä suodatusta virtaskalle kun net ovatten jo tehtaalla turanneet sen kondikseen. Kai.
 
Edit: Ratkaisunahan se on toimiva, siitä ei epäilystä täälläkään.
 
Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel
Herra A
17.12.2004 12:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1spotti on oiva, jos se toimii. On nimittäin ollut maanantaikappaleita liikkeellä... musamaailmassakin on saanut kahdenlaisia 1spotteja, bändikaverillani on eri malli kuin minulla, muuten sama mutta muotoilu hieman erilainen ja bonuksena surinaa ja pärinää...
 
Mist ripples round your thin white neck And draws me a line Cold fingers mark this dying wreck This moment is mine
JaS
20.01.2010 01:26:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1859 päivää vanhaan ketjuun!
 
Juujuu... En jaksanu alottaa uutta ketjua...
 
Onko hyvä peli ja miten toimii basson kanssa? Käyttäjäkokemuksia kaipailisin.
 
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
pardy
20.01.2010 22:34:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaS: Juujuu... En jaksanu alottaa uutta ketjua...
 
Onko hyvä peli ja miten toimii basson kanssa? Käyttäjäkokemuksia kaipailisin.

 
Hyvä on jos tykkää. Toimii. Flanger on aika ääripään efekti bassolla, on siinä chorus-moodikin, mutta ennemmin ostaisin suoraan hyvän bassochoruksen, niinkuin teinkin. Eli möin aikanaan oman BF-3:n pois ja ostin EBS:n choruksen.
 
JaS
20.01.2010 23:47:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pardy: Hyvä on jos tykkää. Toimii. Flanger on aika ääripään efekti bassolla, on siinä chorus-moodikin, mutta ennemmin ostaisin suoraan hyvän bassochoruksen, niinkuin teinkin. Eli möin aikanaan oman BF-3:n pois ja ostin EBS:n choruksen.
 
Ajatuksena onkin vähän ääripään projekti. Siks tässä kyselenkin, et miten toimaa bassolle. Ja chorus on myös ostoslistalla. :)
 
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «