Yani 18.01.2003 17:06:00 | |
---|
Meidän kitaristilla on esimerkiksi tällaisia syitä: Äiti laittoi just pizan uuniin, Olen lanittamassa, Mummo tulee kylään (Käy lähes joka kuukausi), On vähän huono olo (Ollut jo aamusta lähtien ja oli koulussakin), |
the jokke 18.01.2003 17:10:52 | |
---|
Sellaset diktaattori-karaktäärit, jotka aloittavat valittamisen siltä istumalta, kun joku pändin jäsenistä ei pääse treeneihin ovat mulkkuja. jos sovitut ajat on ja syy ei oo hyvä ni totta vieköön siitä valitetaan.. eri asia jos on ylitsepääsemätön este.. ne treenit missä kaikilla on hyvä fiilis yllä, eikä maistu pakkopullan kamelinpaska suussa, ovat niitä parhaimpia. tiedän kokemuksesta, et sellaset treenit on parhaita kun biisit ja soitto luistaa niinkuin pitääkin.. eli harjoittelua vaan paljon on se kumma.. |
Peki 18.01.2003 20:26:48 | |
---|
noita mummon synttäreitä ja nimppareita sun muita on kyllä ollu ihan riittämiin asti tuolla basistilla. kyyti on kanssa aika usein ongelma, mutta se on kyllä ihan oikeasti, itse kullakin. velipojalla on nyt viime aikoina bändinsä kanssa ollu oikein tosi hyviä syitä (basisti tietysti): - rauhaskuume 3 viikkoa - heti perään murtui käsi. 5 viikkoa pakettia - isä kolaroi auton "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Catja 19.01.2003 11:01:40 | |
---|
kyyti on kanssa aika usein ongelma Myös meidän basistilla, vaikka matkaa on vaan 2km... |
Dumb 19.01.2003 12:39:28 | |
---|
Myös meidän basistilla, vaikka matkaa on vaan 2km... Meillä on jostain syystä noista kyydeistä kanssa usein ongelmaa vaikkei kenelläkään ole yli kolmea kilometriä matkaa treenikämpälle. "En jaksa kävellä, yritän hommata jonkun kyydin mut en tiedä miten nopeasti saan sen" aaaarrrrggh! |
Kitiara 22.01.2003 11:46:58 | |
---|
Laulaja peruu jatkuvasti treenejä ja selitykset on aina samoja, eli -täytyy lukee kokeisiin tai tehdä läksyjä -kipeenä -ei muistanu Onhan se aika kummallista kun on kipeenä n. joka toinen viikko ja AINA on kurkku NIIN kipeä ettei todellakaan voi laulaa... |
epeli 23.01.2003 11:10:40 | |
---|
mm. näitä meidän basisti on käyttäny: -Pitää viedä koira lenkille -Pitää vahtia 12v pikkusiskoa -Oon rannalla -Mulla ei oo kyytiä (matkaa 2km bändikämpälle) -Sori mä nukahdin just treenien ajaks -Meillä on ruoka, en voi tulla -Sä et soittanu enää toista kertaa nii mä luulin et treenit peruttiin.. -Pitää ostaa synttärilahja kaverille jonka synttärit oli jo 2kk sitte -Mulla ei oo kantopussia bassolle -Lupasin siivota Ja noi kaikki on ihan tosijuttuja!! onko se aina basisti kun jättää treenit väliin Happy I am... .... not sad.... |
JoUmAn 24.01.2003 23:23:58 | |
---|
Onhan se aika kummallista kun on kipeenä n. joka toinen viikko ja AINA on kurkku NIIN kipeä ettei todellakaan voi laulaa... Toi on just hassua No okei kyl toi välil piti paikkansakkin mut kumminki. Zirp |
Deadnight Sacrifice 29.01.2003 13:53:49 | |
---|
ENTINEN basisti: Emmä voi tulla ku mä pelaan. Joo, mä oon tulossa koko ajan! (Eipä näkynyt basistia sinä iltana..) |
Roadari 29.01.2003 15:47:04 | |
---|
Mitään syytä, kuten halvaantuminen, ei hyväksytä!!! Roadari Ps. Jokainen joka elää, roudaa. Jokainen joka haluaa elää, roudaa. "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
L.Ruoska 02.02.2003 20:39:14 | |
---|
Ei basistit nyt niin paskoja ole, ite olen perunu osallistumiseni ehkä kaks kertaa vuoden aikana jostain hyvästä syystä ja viime torstaina soitin puol tuntii ennen reenejä etten kerkeä kuudeks kun on vielä töitä ja siitä sentää maksetaan. Kertaakaan en oo jääny ilmottamatta pois. Ja soitan siis bassoa. Laulaja sen sijaan..prkl. "Kenellä on koti täällä, ei oo kotia missään.." |
Cornflake 02.02.2003 21:23:19 | |
---|
Leo Lindgren: Ei basistit nyt niin paskoja ole Samaa mieltä, tosin paha se on itse sanoa. Laulaja sen sijaan..prkl. Näin voisin omien kokemusten perusteella tosiaan myös sanoa=) ___ ___ ___ Basistien kanssa ongelma on varmasti *osittain* myös siinä että poissaolo tuntuu aina. Esmes mekin käydään soittamassa välillä ilman toista kitaristia tai laulajaa ihan suvereenisti, mutta ilman basistia (tai rumpalia) ei muukaan bändi jaksa vaivautua paikalle. Mutta kai noissa jotain muutakin perää on pakko olla=D No ei se nyt niin justiinsa ole... |
PsychoTapu 10.02.2003 11:07:10 | |
---|
"En mää nyt jaksa" "Tulee hyvä ohjelma TV:stä" "Ihan saatanallinen krapula" "Olen liikaa kännissä" "Istun baarissa just nyt, et tota..." Fashions will fade, black never does |
Rustie81 10.02.2003 18:11:19 | |
---|
Voi kyllä... Olipa kerran... Meilläpä oli kerran sellainen rumpali, jolla oli tapana raahata läskejä, kaksi kertaa itseään vanhempia naisihmisiä reenikämpälle. Toisinaan sitä sai hakea kissojen ja koirien kanssa, kun se oli jossain kännissä remuamassa vaikka reenit oli sovittu ajat sitten. Loppuajasta se saattoi lähteä kesken treenien kämpille, kun piti mennä syömään... Ja jatkuvasti piti käydä tupakalla ulkona ym. Kaikenmaailman tekosyitä siltä kuuli. Ei jaksa kävellä (matkaa pari km) ym. Kaikkein vittumaisinta oli kai kuitenkin sen ainainen odotteleminen. Ihme tyyppi. Ja silti olen taas laittamassa sen kans bändiä kasaan, mikä taas kertonee minusta huolestuttavia asioita. Itekin kerran ikäänkuin unohdin treenit, mutta minähän olin vain kännissä... |
Anarkiapurilainen 10.02.2003 23:47:42 | |
---|
Entinen kitaristi kieltäytyi vuoden ajan treenaamasta ylioppilaskirjoitusten tähden. No, vuoden tauko tekikin yllätten hyvää ja uusien kitaristien kanssa treenaaminen sujuukin aivan uudella innolla. "Free your mind and your ass will follow" |
Tatu 12.02.2003 09:45:13 | |
---|
Meidän ENTINEN rumpali: "Pitää kattoo Elämäni Eläimet telkkarista" kyseisestä henkilöstä varmasti kertoo jotain myös se, että myi rumpunsa ostaakseen basson.. |
Tatu: kyseisestä henkilöstä varmasti kertoo jotain myös se, että myi rumpunsa ostaakseen basson.. Kerrassaan fiksun oloinen nuorimies! Haltsaa siis rummut JA basson, eikä ole mikään eläintenvihaaja fasisti. Onneksi olkoon. Löytö. ___ ___ ___ Ei kun oikeesti... Ihan älyttömiä juttuja tässä ketjussa. Monoa vaan. No ei se nyt niin justiinsa ole... |
MrQ 21.02.2003 12:00:59 | |
---|
Lähtökohta on se, että treeneistä yksinkertaisesti olla pois. Jos koetaan että sukulaisen hautajaiset ovat muka syy jättää tulematta, niin tämä voidaan yleisten käytössääntöjen takia hyväksyä. Tällöin toki ilmoitetaan asiasta. Mielestäni mikään, ei yksinkertaisesti yhään mikään voi tai saa tulla musiikkitoiminnan edelle. Ts. meillä on aika vähän peruutuksia tullut. Syö kyllä varmasti yleistä motivaation tasoa, kun tietävät että raivoan kuin härkä jos joku feidaa mutta... Ei ole minun ongelmani. Ts. mikä tahansa mitä ilmoitetaan syyksi on huono. |
KoRn88. 03.03.2003 01:50:41 | |
---|
tutun tuntuisia selityksiä tulee kyllä ------------Stampeden rumpali--------------- |
Dumb 03.03.2003 13:09:29 | |
---|
Eilen tuli taas yksi "ei pysty nyt, on niin kauhea olo" -peruminen. Onneksi kommunikointi tapahtui tekstiviestein, sillä muuten olisin saattanut sanoa vähän pahastikin kun harmitti aika lailla. Ei kuitenkaan niin pahaa etteikö jotain hyvääkin, saimpahan ainakin laitettua pedaalilaudan hieman uusiksi kun oli aikaa rauhassa tehdä. |