Täällä on paljon synkkiä ja surullisia sanoituksia joten ajattelin laittaa tähän yhden iloisemman tekstin arvioitavaksi/tuomittavaksi. Sanat on biisistä nimeltä onnellinen (yllättävää kyllä ;) ) ja onhan tuo muutaman kerran jo ehditty esittääkin keikoillakin. 1. Kuu laskee pilvet auringon tieltä väistyy taas aamu on. Herään katseesi mun kasvoillani, sinä minun rinnallani rauhalliseen tunteeseen Kaikki on juuri niinkuin haluan maailma antaa taas parastaan - olen onnellinen 2. Aika kulkee mä tiedän sen iltapäivään hiipien Pitkät hetket lyhyiksi muuttuu hyvät hetket liittyy ajan kulkuun minä sinua sinä minua tarvitset Kaikki on juuri niinkuin haluan maailma antaa taas parastaan - olen onnellinen Bridge: Sinua aika, sinua maa sinua tähdet ja taivas vielä odottaa maailman surut ja suuri rakkaus sinua vielä hetken odottaa saa 3. Ilta saapuu taas aika on rauhoittaa mieli levoton mietin hetken vierelläsi mitä näet unessasi pian vaivun uneen itsekin Kaikki on juuri niinkuin haluan maailma antaa taas parastaan - olen onnellinen "Jos jokin sanomamme voidaan tulkita kahdella tavalla, ja toinen niistä tekee sinut vihaiseksi tai surulliseksi, tarkoitimme sitä toista." |