Riivattu. 14.12.2004 08:47:12 | |
---|
Mitä mieltä olette kappaleesta God of thunder? Rakastan sitä biisiä. Hemmot sanoi,että muistuttaa vähän Kissin musiikkia. Kurt Cobain is grunge's soul. |
Riivattu. 14.12.2004 09:23:36 | |
---|
Jeah, varsin sairas ja erikoinen bändi. Vaikken pahemmin grungee kuuntele, niin Melvinsistä tykkään kovasti. Oma suosikkibiisi lie Honey Bucket. Kunnon touhua =) Joo,ainakin erikoinen bändi. Kivan agressiivinen. ^__^ Kurt Cobain is grunge's soul. |
Muovinen 14.12.2004 16:33:11 | |
---|
Stag, Honky (?) ja Crybaby levyt olen kuullut ja on kyllä mielenkiintoinen yhtye, vaikka osa materiaalista on aika kokeellista jopa minun makuuni ;) Crybaby on sen suht tuoreen kolmikon cover-levy ja siellä esiintyy mm. Mike Patton, Tool ja Jesus Lizard vokalisti (mikäs sen nimi nyt olikaan?). Buzz Osbourne on eläin. "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
Stain 14.12.2004 17:21:06 | |
---|
Mikä vitun teinihelvetti tästä paikasta on tullut.. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
FlatOutFucked 14.12.2004 17:30:36 (muokattu 14.12.2004 17:34:40) | |
---|
Mites olisi modet jos vaikka poistaisitte ison kasan viestejä tästä ketjusta? Harmi vaan että levyt ovat kiven alla, ostaisin jos sattuisi kohdalle. June Bug on hyvä instrumentaali-biisi. Eikö kuopion Äxässä ole? Honkyä metsästän itse. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Stain 14.12.2004 18:22:08 | |
---|
Eikö kuopion Äxässä ole?
Eipä ole ainakaan näkynyt. Varmasti saisi tilattua jostain.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Riivattu. 14.12.2004 19:01:13 | |
---|
Stag, Honky (?) ja Crybaby levyt olen kuullut ja on kyllä mielenkiintoinen yhtye, vaikka osa materiaalista on aika kokeellista jopa minun makuuni ;) Crybaby on sen suht tuoreen kolmikon cover-levy ja siellä esiintyy mm. Mike Patton, Tool ja Jesus Lizard vokalisti (mikäs sen nimi nyt olikaan?). Buzz Osbourne on eläin. Buzz osaa rokata,täytyy kyllä sanoa. Kurt Cobain is grunge's soul. |
Riivattu. 14.12.2004 19:07:46 | |
---|
Mites olisi modet jos vaikka poistaisitte ison kasan viestejä tästä ketjusta? Suosittelen. Kurt Cobain is grunge's soul. |
Huevos 14.12.2004 19:27:22 | |
---|
Missäs vitussa viipyvät ne plussani?! Olen kuitenkin ainut täällä joka viitsii kirjoittaa Melvinsistä. sori vaan, mut mä oon jauhanu täällä monesti aiemmin täällä melvinsseistä...en tosin ole ketjuja alottanut tai mitään. joo, ei ole enää tullu niin kuunneltua, mut stonerwitchin voisin mainita. se on ehkä mun suosikki. |
Huevos 14.12.2004 19:28:05 | |
---|
Stag, Honky (?) nää on kans makeita. |
Raipe 14.12.2004 22:14:33 | |
---|
Melvinssejen kovimmat levyt ovat mielestäni Bullhead ja LYSOL. LYSOLilta etenkin biisit Hung Bunny ja Roman Bird Dog ovat Melvinssiä parhaimmillaan. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Riivattu. 15.12.2004 13:42:06 | |
---|
Mitä mieltä olette kappaleesta God of thunder? Rakastan sitä biisiä. Hemmot sanoi,että muistuttaa vähän Kissin musiikkia. Ja pyydän edelleen kommenttia God Of Thunderista. Kurt Cobain is grunge's soul. |
jannu 15.12.2004 22:52:27 | |
---|
Ja pyydän edelleen kommenttia God Of Thunderista. Se on Kiss cover. Happy? |
FlatOutFucked 15.12.2004 23:28:31 (muokattu 08.03.2006 20:20:20) | |
---|
Melvins tosiaan rokkaa. Näin pari reilun 40-50 minuutin konserttivideota Melvinsin euroopankiertueelta 2003 (, jolla bändin oli määrä tulla suomeen). molemmat ovat ilmeisesti eri tv-kanavien taltioimia. Kumpikin on mainioita keikkoja. Melvins soittaa kirjaimellisesti kaikki biisit putkeen. Kappaleiden välissä on ehkä jotain improa tai vastaavaa mutta kaikki sulautuu yhteen täydellisesti. Ja nämä osoittavat että melvins ei ole metallibändi. Biisit ovat ehkä raskaampia kuin joidenkin metallistien tuotanto, mutta Melvins ei sorru mihinkään hevikliseisiin. Lettiä ei heiluteta, Dale Crover paukuttaa alusvaatteisillaan rintsikat päällä, Kevin Rutmaniksen paidassa on kirjain F ja buzzon kaavussa puolestaan U. Lisäksi Rutmanis tekee typerännäköistä hula-hula -bassotanssia. Yleisökin näyttää olevan mukana. erityisesti night goatin ja the bitin aikana. Veikkaan että tavastialla olisi ollut vielä kovempi meininki, mutta silloin olin muutenkin alaikäinen joten keikalle ei olisi ollut mitään asiaa. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Huevos 16.12.2004 06:07:18 | |
---|
Lettiä ei heiluteta, Dale Crover paukuttaa alusvaatteisillaan rintsikat päällä, Kevin Rutmaniksen paidassa on kirjain F ja buzzon kaavussa puolestaan U. Lisäksi Rutmanis tekee typerännäköistä hula-hula -bassotanssia. mä sentään soitin edellisen keikan hitler viiksillä ja viikinkikypärä päässä. basistilla oli päässä kumiankka ja luurankopaita päällä.. |
Tarina kertoo että kun aikoinaan kauan kauan sitten Melvins lämppäsi Bunglea, oli kuulijakunta sitten (ylläri, ameriiiiikan maallahan on kovin valikoiva ja tiedostava yleisö) alkanut huutaa Bunglea lavalle ja osoittamaan närkästystä Melvinsille. Bunglet tästä närkästyneinä virittivät soittimensa pari askelta alemmaksi ja soittivat settinsä melkein puolet hitaammalla temmolla, yleisössä oli varmasti ankaraa pohdintaa että mitäs. |
Margarita 16.12.2004 08:25:22 | |
---|
Melvins tekee muuten nykyään yhteistyötä videotaiteilija Cameron Jamien kanssa. Tiettyjä Jamien elokuvia ei saa esittää, ilman että Melvins on livenä säestämässä... |
Huevos 16.12.2004 09:53:43 | |
---|
Tarina kertoo että kun aikoinaan kauan kauan sitten Melvins lämppäsi Bunglea, oli kuulijakunta sitten (ylläri, ameriiiiikan maallahan on kovin valikoiva ja tiedostava yleisö) alkanut huutaa Bunglea lavalle ja osoittamaan närkästystä Melvinsille. Bunglet tästä närkästyneinä virittivät soittimensa pari askelta alemmaksi ja soittivat settinsä melkein puolet hitaammalla temmolla, yleisössä oli varmasti ankaraa pohdintaa että mitäs. ja suomessako on sitten jotenkin enemmän valikoiva yleisö? |
Henga 16.12.2004 11:42:04 | |
---|
ja suomessako on sitten jotenkin enemmän valikoiva yleisö? Ei voi muistaa. |
Halldor 16.12.2004 17:11:02 | |
---|
Ostin Houdinin tossa pari päivää sitten ja se rokkaa ainakin aivan täysillä. Mahtava levy. |