Aihe: Muita hyviä Devin Townsendin levyjä?
1 2 3
caralho
21.10.2003 13:29:59
Niin ku ostin just Terrian ja se on ihan prkln hyvä, niin suositelkaa joku kakkanaama muita Devinin levyjä?
"I did not have a sexual relationship with that woman."
1960-1980
21.10.2003 13:51:24
Strapping Young Ladin City ja Ocean Machinen Biomech.
MrQ
21.10.2003 14:26:34
Kaikki.
lxi
21.10.2003 14:29:14 (muokattu 21.10.2003 16:11:53)
Kaikki.

Ocean Machine: Biomech varsinkin. Mutta silti kaikki.

EDIT: Niin joo, ja Devinin "alkuperäinen" bändi Strapping Young Lad on tosiaan myöskin erinomainen.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Juzzu
21.10.2003 16:08:54
Ocean machine ehdottomasti. On kyllä tummempi sävyinen kuin Terria - onko tuo sitten hyvä vai huono asia ompi jokaisen itsensä päätettävissä.

Uusin accelerated evolutiun ei ehkä omasta mielestäni pääse merikoneen tai terrian tasolle.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
kid ego
21.10.2003 16:54:58
Miten sattuikin tulemaan tällainen kysely niin hyvään aikaan!

Mä kuuntelin yöllä Vain Sex & Religion -levyä ja kelasin, että perkele, mun on pakko tutustua tuon Devinin soolomatskuun. Näinhän mä pääsen hyvään alkuun.
Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta.
Hermanni
21.10.2003 17:49:59
Joo, en yhtään huonoo oo kyllä kuullut vielä.
KTR
21.10.2003 20:22:43
Omat suosikkini ovat Ocean Machine ja Physicist.
Strapping young ladin City ja uusin ovat kanssa mainioita.
Tuota physicistiä pidetään SYLin "kevytversiona". Speed-metal pop-lauluja. Terrian jälkeen ostaisin sinuna Ocean Machinen.
bedlam
21.10.2003 20:53:34 (muokattu 10.09.2005 17:55:42)

Ocean Machinen Biomech ja Infinity ovat suosikkini. Physicist on ainoa miehen levyistä joka on lentänyt divariin parin kuuntelun jälkeen. Uusi Accelerated Evolution oli myöskin kokonaisuutena hieman pettymys, vaikka esim. Suicide onkin helvetin hieno.
http://www.mikseri.net/kiasma
Inomuz
21.10.2003 21:27:45

Kaikki on aivan prkln hyviä. Ocean Machine on ehkä paras. Uusin Accelerated Evolution on kans aivan mahtava.
ten
22.10.2003 02:13:16
Niin ku ostin just Terrian ja se on ihan prkln hyvä, niin suositelkaa joku kakkanaama muita Devinin levyjä?

The Devin Townsend Band - Accelrated Evolution. Tuossa on ilmeisesti uusin ja paras levy. Siis Devin Townsend-nimen alla. En edes viitsi aloittaa tätä onko Strapping Young Lad parempi kuin Devinin sooloprojektit vai toisinpäin. Sen vain sanon, että tuo Accelrated Evolution on parempi kuin Terria... kokonaisuutena. Vaikka Earth Day on ehkä kautta aikain paras biisi. :)
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Ali
22.10.2003 09:09:26

Oma ränking:

1. Terria (Paras ja täydellinen)
2. AE (ROCK!!!)
3. OM (Perkeleen hyvä)
4. Infinity (Hauska)
5. Physicist ( vähän vaisu veto, muutamat tapporallit löytyy)

SYL:
1. City
2. SYL
3. Heavy As Really Heavy Thing
scath
22.10.2003 17:01:16

The Devin Townsend Band - Accelrated Evolution. Tuossa on ilmeisesti uusin ja paras levy. Siis Devin Townsend-nimen alla. En edes viitsi aloittaa tätä onko Strapping Young Lad parempi kuin Devinin sooloprojektit vai toisinpäin. Sen vain sanon, että tuo Accelrated Evolution on parempi kuin Terria... kokonaisuutena. Vaikka Earth Day on ehkä kautta aikain paras biisi. :)

Accelerated Evolution on Devinin yksi parhaista, tai yksinkertaistettuna parhain. Ykköskipaleet levyltä: Depth charge & deadhead.
Tulin, Näin, Sammuin
KTR
22.10.2003 21:05:26
Accelerated Evolution on Devinin yksi parhaista, tai yksinkertaistettuna parhain. Ykköskipaleet levyltä: Depth charge & deadhead.

Mulle AE oli suuri pettymys. Biisit eivät vain yksinkertaisesti kolahtaneet. Niistä tuntui puuttuvan se minulle henkilökohtaisesti tärkeä "jokin".
Eli joillekin muille siinä voi hyvinkin olla se "jokin".
lxi
22.10.2003 21:17:46
Mulle AE oli suuri pettymys. Biisit eivät vain yksinkertaisesti kolahtaneet. Niistä tuntui puuttuvan se minulle henkilökohtaisesti tärkeä "jokin".

Vähän sama juttu. Jotenkin kylmä ja sisäänpäinkääntynyt levy verrattuna aiempiin. Mikä ei toki tee siitä huonoa; kovia biisejä puolillaan, mutta ei vain yhtä vastaanottavainen. Eiköhän se siitä hiljalleen aukea.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
scath
22.10.2003 22:11:51

Oon huomannut, että yleensä biiseille alkaa lämmetä vasta monen kuuntelu kerran jälkeen. Sillä tavalla miulle kävi kaiken Devinin tuotannon kanssa. Mikään ei meinannu kolahtaa kunnes eräänä päivänä..:)
Tulin, Näin, Sammuin
pullapoika
15.12.2004 12:07:47
Samoin kävi myös pullapojalle... Kuulin aluksi Terriaa ja sen lopulta kolahdettua ilahduin myös muusta herran tuotannosta. Ocean Machine on yksinkertaisuudessaan mahtava, mutta Terriaa parempaa ei pysty olemaan. Onko kukaan kuullut muuten Devinin uutta tuotosta Devlab? Pitäisi vatmaan tilata ja kuulostella.
Milkop
15.12.2004 13:03:49

Devin on paras!
Muuta ei tarvitse sanoa, mutta sanon silti. Terria oli minullekin ensimmäinen kosketus ukon musaan. Sitten mukaan astui Strapping Young Lad ja maailman rankin yhtye oli täten löydetty. Ocean Machine on myöskin loistavuutta.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
Torniojaws
15.12.2004 13:32:49 (muokattu 15.12.2004 13:33:44)

Itse kuulin ensimmäisenä kappaleen Unity soolomateriaalista. Helkutin hypnoottinen kun sen joskus klo 03:00 yöllä kuulin ensi kerran. Perään kuulin AAA:n. Seuraavana päivänä hankin sitten herran muut sen aikaisen tuotannon (Punky, OM, Inf, OffBoot & Phys + HAARHT, City & No Sleep). Seuraavana vuonna ilmestyi sitten vielä Terria, niin johan ilo aukeni.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)