aikavaikea 15.12.2004 09:44:55 | |
---|
Niin minäkin. Nyt on lippu Tampereen keikalle kentälle. Mahtavaa. Ja mulla on Oulun keikalle lippu! Rivi 9, paikka 164. Tervetuloa moikkaamaan, kentälle en uskaltautunut lippua varaamaan ;). And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |
Wickerman 15.12.2004 09:47:01 | |
---|
Mä meen Tampereella kentälle ja Helsingissä katsomoon 107. Aika räväkkä alotus talvilomalle.... |
Flash 15.12.2004 09:50:24 | |
---|
Oulun keikalle kentälle on lippu... Onneksi ei tarvitse enää kauaa odotella. There Is A Light That Never Goes Out |
kiss 15.12.2004 10:04:23 | |
---|
aika härski veto että setti listas on turbo lover....ei se paha asia ole mun mielestä....päin vastoin.....kaikki ei varmaan ole kyl samaa mieltä...heh... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Lapis 15.12.2004 10:30:37 | |
---|
Outoa! Yritin ostaa Tampereelle kentälle pari minuuttia yli yheksän tänään ja ei muka ollut enää vapaana. Ei iske mikään katsomon istumapaikka. Onneksi Oulussa oli vapaata kentällä. Sinne sain liput! Meinasi mennä hermot siinä klikkaillessa ja tiimalasia kattellessa... |
Tapio79 15.12.2004 10:42:59 | |
---|
Nyt saa Tampereen keikallekin kenttäpaikkoja. Yhdeksältä ei saanut, johtuen Lippupalvelun järjestelmässä olleesta häiriöstä. Kävin äsken just huvikseni kokeilemassa, ja olisin saanut kenttäpaikan (en kuitenkaan varannut, koska Helsinkiin on jo sellainen hallussa), eli jos Tampereelle kentälle haluaa niin nyt on vielä varmaan mahkuja. Allekirjoitus. |
Lapis 15.12.2004 10:49:51 | |
---|
Nyt saa Tampereen keikallekin kenttäpaikkoja. Yhdeksältä ei saanut, johtuen Lippupalvelun järjestelmässä olleesta häiriöstä. Kävin äsken just huvikseni kokeilemassa, ja olisin saanut kenttäpaikan (en kuitenkaan varannut, koska Helsinkiin on jo sellainen hallussa), eli jos Tampereelle kentälle haluaa niin nyt on vielä varmaan mahkuja. No voi perk*le! Yllätys! Ajattelinkin että onko ne heti vähä yli yhdeksän muka myyneet ne... No ei se mitään. Samahan se on missä ne näkee. Ja Ouluun ja Tampereelle on täältä melkein yhtä pitkä matka. "Rising from darkness where hell hath no mercy, and the screams of vengeance echo on forever, only those who keep the faith shall escape the wrath of The Metallian..." |
Mechanizm 15.12.2004 10:51:31 | |
---|
Nyt saa Tampereen keikallekin kenttäpaikkoja. Yhdeksältä ei saanut, johtuen Lippupalvelun järjestelmässä olleesta häiriöstä. Kävin äsken just huvikseni kokeilemassa, ja olisin saanut kenttäpaikan (en kuitenkaan varannut, koska Helsinkiin on jo sellainen hallussa), eli jos Tampereelle kentälle haluaa niin nyt on vielä varmaan mahkuja. KIITOS! PELASTIT PÄIVÄNI! People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk. |
Ben_D 15.12.2004 11:33:07 (muokattu 15.12.2004 11:33:17) | |
---|
Juu mäkin vaihdoin katsomoliput kentälle. Varasin 15 lippua joten hyvä porukka meitä on lähdössä Hakametsään. |
ozz3 15.12.2004 11:37:25 | |
---|
Helsingissä kentälle, oolrait! Rest In Peace Dimebag |
Lapis 15.12.2004 11:39:13 | |
---|
Juu mäkin vaihdoin katsomoliput kentälle. Varasin 15 lippua joten hyvä porukka meitä on lähdössä Hakametsään. Mäkin muutin sitten varauksen Oulusta Tampereelle ja kentälle. Hyvä! Siellä metallipäät nähdään! |
Ben_D 15.12.2004 11:41:41 | |
---|
Mäkin muutin sitten varauksen Oulusta Tampereelle ja kentälle. Hyvä! Siellä metallipäät nähdään! Juu. Pari-kolme litteetä tervasnapsia povariin. Niillä pärjää keikanajan. |
Wickerman 15.12.2004 11:55:33 | |
---|
Ouluun näkyy mahtuvan vielä ihan sikana. No eipä ole yllätyskään kun on keikkoja muuallakin ja vielä maanantaipäivänä tuo Oulun keikka. Mahtuu tosin vielä Treelle ja Hartwallillekin mutta kentät taitaa olla jo täynnä niissä. Hyvä niin. Pikkuisen skeptinen olin tuosta lipunmyynnistä kun peräti 3 keikkaa heittävät ja ei kai Priest sentään ole yhtä laajalti tunnettu/suosittu enää nykyään kuin joku, vaikkapa Maiden. No mutta, eipä muuta kuin TJ-laskuri käyntiin... |
Wickerman 15.12.2004 11:57:59 | |
---|
aika härski veto että setti listas on turbo lover....ei se paha asia ole mun mielestä....päin vastoin.....kaikki ei varmaan ole kyl samaa mieltä...heh... Mistäs tommosen tiedon oot löytänyt? Vaikka todennäköinen biisihän se tietysti on, mutta eipä se mitään sillä minä ainakin pidän kovasti. |
Ilmalan hallin kentälle mennään, ja eturiviin pitää yrittää >:) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Henko 15.12.2004 12:07:55 | |
---|
Kenttäliput on Treelle. Yllätyin kun ne ei ollutkaan niittikoristeltuja nahkalätkiä. If it's too loud, you're too old. |
Fadead 15.12.2004 12:09:45 | |
---|
Jes, Ouluun matkani käy. Vähä luksusta ,kun ei tarvi lähteä toiselle puolen Suomea katsomaan. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
kupteri 15.12.2004 12:18:54 | |
---|
Tiketti Oulun keikalle ostettu, C-katsomoon. Noh, paikan luulisi olevan hyvä, kun lipun printtausaika on 9:02 ja parhaita paikkoja haettiin :-) Eikä tuonne nyt niin hirveä ruuhka taida olla muutenkaa, taisivat sitä Whitesnakeakin kaupitella aika pitkään. Noh ei tonne mahtuis varmaan puoliakaan siitä mitä Jaffa-areenalle. Kukahan muuten lämppää noita keikkoja? |
Fukker 15.12.2004 12:44:20 | |
---|
Tampereelle kenttälippu lompakossa.Yhdeksältä lippupalvelusta hain. Miksauspöydän luona oleilen maliskuussa. |
Mechanizm 15.12.2004 12:55:17 | |
---|
Minkäslainen paikka tuo Tampereen halli on? Paljonko mahtuu väkeä? People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk. |