Aihe: Fernandes RR-kopion ostin
1 2 3 4
Hohhoijaa
14.12.2004 20:45:11 (muokattu 14.12.2004 20:45:58)
No minä kerron sen hinnan... 80€ + rahti. Jäi alle 100€ kokonaishinnaksi. Kuvia saatte hieman odottaa, kun en omista digikameraa. Kunhan jostain saan lainaksi, niin heti pistän tulemaan. Pari päivää voi mennä.

Voi vithu. Ei, tää ei voi olla totta... 80€!!! Miten tää on mahdollista? Hyvästa kepistä vaivaiset 80 euroa?! En tajua... joillain käy mäihä :) Mutta onnea uudelle kitaralle vaan. On se hieno.
Hell yeah! Hell Yeah! Hell Yeah! Kili! Kili! Kilinnahkaviittaaaa!!!!
Lönnrot
14.12.2004 20:48:02

Omakuvassa on muuten eräällä aika tunnetulla kitaristilla samanlainen...
As a musician I have the right to contradict myself -Marty Friedman
Ben_D
14.12.2004 20:53:13

Omakuvassa on muuten eräällä aika tunnetulla kitaristilla samanlainen...

Nätti kepukka.
Mrezzye
14.01.2005 22:12:41 (muokattu 14.01.2005 22:13:12)

Noh... vähän nostetaan omaa topikkia pitkästä aikaa...

Vieläkään ei ole kuvia kitarasta (digikamera kun arsenaalista puuttuu), mutta vähän pitää hehkuttaa. Vaihdoin Original Floyd Rosen, kun kitarapajalta löytyi uudenveroinen käytetty sopuhintaan. vaihdoin myös tallaan EMG-81:en (se onkin ainoa miki kiinni tällä hetkellä). Nyt olen sijoittanut kyseiseen soittimeen vajaat 300€ ja on aivan loistava peli käytössä!!! Prrrhana. Haluan vain sanoa, että lukekaa lauantain Hesarit tarkkaan!
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Jormaz
14.01.2005 23:41:50
Mä kävin tänään Fasulla kuolaamassa Jacksonin RR-1T:tä. Musta keltasilla reunaviivoilla. Se näytti jo ihan siltä että sen on pakko soida kauniisti ja pakko tuntua hyvältä händyssä. Ai että, pakkohan semmonen on joskus hommata. Tai ehkä KV tai KE. Ai niin, Fasun hinta oli jotain 2995€ :)
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth
elbowski
14.01.2005 23:43:18
jee menen huomenna ostamaan ensimmäistä sähkökitaraani.
R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell 20.8.1966 - 8.12.2004 | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Ben_D
15.01.2005 00:00:56

Mä kävin tänään Fasulla kuolaamassa Jacksonin RR-1T:tä. Musta keltasilla reunaviivoilla. Se näytti jo ihan siltä että sen on pakko soida kauniisti ja pakko tuntua hyvältä händyssä. Ai että, pakkohan semmonen on joskus hommata. Tai ehkä KV tai KE. Ai niin, Fasun hinta oli jotain 2995€ :)

Joo mä katselin samaa keppiä viime kesänä sen jälkeen kun olin ton oman RR1-T:ni hommannut. On se hinta vaan niin kauhia. Ei se sieltä varmaan ihan heti häviä.
Mrezzye
02.02.2005 11:53:20

Vihdoin olen saanut yhden kuvan napatuksi ja siirretyksi kotisivuille, käykää katsomassa:

www.cs.helsinki.fi/u/ajeskeli/kuvia/Fernandes.jpg

Tuohon olen siis jo edellämainitus modaukset tehnyt. EMG-89 odottelee vielä asennusta ja tyhjiin pleksinreikiin tulee siis mikinvalitsin ja miniswitch kaulamikin puolitusta varten. ROK!

Ois ehkä pitänyt hinkata sormenjäljet pois ja kiillottaa koko keppi ennen julkista esittelyä, mutta menköön ;)
Jormaz
02.02.2005 11:58:33 (muokattu 02.02.2005 12:00:10)
Komee on, hihnasta kunniamaininta. Mullakin on huikea kuva räkistä omakuvana.. Myykää mulle isompi räkki. Tai antakaa ilmatteeks, pitäs laittaa graafinen Eq ja BBE-vekotin kiinni.. Karvapinta ja pyörät plussaa.
Mactep - Intro Golgotha
Lönnrot
02.02.2005 12:01:42 (muokattu 02.02.2005 12:03:18)

Samanlainen kepura näkyy myös Kreatorin Terrible Certainty - levyn takakannessa.
Hello Kettle, my name is Pot.
Ben_D
02.02.2005 13:08:10

Vihdoin olen saanut yhden kuvan napatuksi ja siirretyksi kotisivuille, käykää katsomassa:

www.cs.helsinki.fi/u/ajeskeli/kuvia/Fernandes.jpg

Tuohon olen siis jo edellämainitus modaukset tehnyt. EMG-89 odottelee vielä asennusta ja tyhjiin pleksinreikiin tulee siis mikinvalitsin ja miniswitch kaulamikin puolitusta varten. ROK!

Ois ehkä pitänyt hinkata sormenjäljet pois ja kiillottaa koko keppi ennen julkista esittelyä, mutta menköön ;)

Osta ny kunnon laukku noin komialle kitaralle..
Mrezzye
03.02.2005 11:26:40

Osta ny kunnon laukku noin komialle kitaralle..

Ookko nää myymäsä?

Kyl mie ostan kovan kotelon, kunhan rahatilanne antaa periksi. Tosin tuo Warwickin RockBag on kyllä todella hyvä. Hyvät on toppaukset jne. Ja kätevä kuljettaa. Ei se tietysti päälle istumista kestä, mutta tuolla kaupungilla kuljetellessa menee ihan hyvin. Sitten maailmanturneelle kova laukku viimeistään ;)
Tompsi
03.02.2005 11:57:26 (muokattu 03.02.2005 12:01:31)
Ookko nää myymäsä?

Kyl mie ostan kovan kotelon, kunhan rahatilanne antaa periksi. Tosin tuo Warwickin RockBag on kyllä todella hyvä. Hyvät on toppaukset jne. Ja kätevä kuljettaa. Ei se tietysti päälle istumista kestä, mutta tuolla kaupungilla kuljetellessa menee ihan hyvin. Sitten maailmanturneelle kova laukku viimeistään ;)

Gatorin 'palapelilaukku' on myös aivan mahtava, saa samalla kertaa kaikkien hevikirveiden sekä firebirdin laukun ja homma vielä toimii. Eli laukun mukana tulee sen pohjaan tarranauhalla kiinnitettäviä palasia, joista tarpeen mukaan tulee todella jämäkkä muotti mille tahansa hevikepille. Kuulostaa älyvapaalta mutta toimii kuin tauti.

EDIT: http://www.gatorcases.com/sections/prdct/prdct-guitar.htm ja sieltä extreme guitar case.
Ben_D
03.02.2005 12:29:15

Ookko nää myymäsä?

En ole myymässä. Mulla tuli ton Jacksonin mukana sellanen muotoiltu Jacksonin oma laukku. Se ajaa asiansa kans todella hyvin. Se on jotenkin valettu tms.

Just löysin Deanille kovan laukun Huttuselta hintaan 90 euroa. Edullinen setti ja laukku on samanlainen kun esim. Gibsonin oma Flying-V case.
Mrezzye
03.02.2005 13:54:49 (muokattu 03.02.2005 14:00:58)

Gatorin 'palapelilaukku' on myös aivan mahtava, saa samalla kertaa kaikkien hevikirveiden sekä firebirdin laukun ja homma vielä toimii. Eli laukun mukana tulee sen pohjaan tarranauhalla kiinnitettäviä palasia, joista tarpeen mukaan tulee todella jämäkkä muotti mille tahansa hevikepille. Kuulostaa älyvapaalta mutta toimii kuin tauti.

EDIT: http://www.gatorcases.com/sections/prdct/prdct-guitar.htm ja sieltä extreme guitar case.

Brilliant! Tuohan on nerokasta... Onko tietoa jälleenmyyjistä ja hinnoista?

EDIT: 175 USD näyttäisi olevan listan mukaan, eli n. 135€. Voipi tulla aika kalliiksi kokonaisuudessaan. Ja pitää sitä varmaan joka skeballe kuitenkin olla oma laukkunsa.
Velli
03.02.2005 14:00:08
Kyl mie ostan kovan kotelon, kunhan rahatilanne antaa periksi.

Jos se Fernandes on bodyltaan Jacksonin kopio, niin sitten mulla olisi yksi laukku tarjolla:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=44573
Myynnissä mm. Ibanez RG420FAWN.
Velli
03.02.2005 14:03:07
Brilliant! Tuohan on nerokasta... Onko tietoa jälleenmyyjistä ja hinnoista?

EDIT: 175 USD näyttäisi olevan listan mukaan, eli n. 135€. Voipi tulla aika kalliiksi kokonaisuudessaan. Ja pitää sitä varmaan joka skeballe kuitenkin olla oma laukkunsa.

Tuossa ainakin yksi:

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-176072.html
Mrezzye
03.02.2005 14:03:32

Jos se Fernandes on bodyltaan Jacksonin kopio, niin sitten mulla olisi yksi laukku tarjolla:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=44573

Niin, mehän tästä jo juteltiinkin aiemmin, mutta nyt ei rahatilanne veny tuohon pyyntisummaan (rahteineen Helsinkiin yli 100€) ja uudetkaan eivät ole paljon tuota kalliimpia. Kiitti kuitenkin!
Velli
03.02.2005 14:05:21
Niin, mehän tästä jo juteltiinkin aiemmin, mutta nyt ei rahatilanne veny tuohon pyyntisummaan (rahteineen Helsinkiin yli 100€) ja uudetkaan eivät ole paljon tuota kalliimpia. Kiitti kuitenkin!

Ahaa, niinpäs olikin :). No mutta eipä siinä sitten mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)