Jormaz 13.12.2004 23:59:31 | |
---|
Sitten sulla on varmaan niin paljon säröä ettei siitä muutenkaan saa enää mitään selvää. Andrey Bolshakov - Master of Shred |
moottorisaha 14.12.2004 00:23:01 (muokattu 14.12.2004 00:23:23) | |
---|
Sitten sulla on varmaan niin paljon säröä ettei siitä muutenkaan saa enää mitään selvää. No ei tossa mun mielestä niin paljoa oo ettei selvää sais, mutta hevisäröt nyt kuitenkin (rämpyttelin jotain nopeasti GSuiteen): http://www.kolumbus.fi/seppala.ari/warp/paskakitara.mp3 Tuo on siis vedetty sillä vaneripaskalla. Kaverin Squier Stratosta lähti melkein samanlainen soundi, paitsi vähemmän gainia ja helvetisti enemmän hurinaa mikkien johdosta. ;) Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. Thank you for your beautiful music |
JuSu 14.12.2004 09:03:35 | |
---|
Toivotaan, että tämä on ns. huippulöytö ;) Heh, joskus kantsii lueskella lauantain Hesaria, eikös juu? =) Itse soittelin tuon kitara perään n. klo 11 lauantaiaamuna (ilmoitus siis oli saman aamun lehdessä), ja ostajia oli jo jonoksi asti... Itse jäin siihen käsitykseen, että ihan vintagetalla olisi tuossa, kun puhui myyjä puhui talla olevan kuudella ruuvilla kiinni... Vaan mene ja tiedä. JuSu Minä olen myyrä. |
Mrezzye 14.12.2004 09:34:41 | |
---|
Heh, joskus kantsii lueskella lauantain Hesaria, eikös juu? =) Krapuloissani selailin aamumunakasta maistellessa ;) Arvelin, että hinnan on pakko olla painovirhe ja kopaisin kepillä jäätä. Kannatti. Itse soittelin tuon kitara perään n. klo 11 lauantaiaamuna (ilmoitus siis oli saman aamun lehdessä), ja ostajia oli jo jonoksi asti... Hyvään aikaan soittelin, kun heti meikäläisen jälkeen oli kuulemma alkanut puhelin pirisemään oikein tosissaan. Soittelin itse, oiskohan ollut noin kymmenen kieppeillä. Ei tunnu rokkihemmot olevan mitään aamuvirkkuja, kun olin silloin ensimmäinen ;) Kaikkiaan kyselijöitä oli ollut n. 15 kpl. Itse jäin siihen käsitykseen, että ihan vintagetalla olisi tuossa, kun puhui myyjä puhui talla olevan kuudella ruuvilla kiinni... Vaan mene ja tiedä. No se ei hirveästi tiennyt kitaroista. Voi olla vintage, tai sitten se tarkoitti niitä floikan ruuveja, joilla kielet tulee kiinni. No kumpikin käy mulle... Vähän kyllä jänskättää, että mikäköhän laitos sieltä mahtaa tulla. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Mrezzye 14.12.2004 11:26:15 | |
---|
Nyt tuli Matkahuollosta tekstari... ja eikun kohta hakemaan... Hihi!!! Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
JuSu 14.12.2004 12:46:16 (muokattu 14.12.2004 14:16:43) | |
---|
Nyt tuli Matkahuollosta tekstari... ja eikun kohta hakemaan... Hihi!!! Väännä sitten veistä haavassa ja kerro tarkemmin mitä sieltä tuli... JuSu EDIT: DHL:n setä ilostutti päivääni. Kiikutti minulle eBaysta huutamani Aria ARX-100:n. Tuollainen PRS -ripoff, leppärunko, mahonkikaula, Groverin lukkovirittimet, Duncan Designed -mikit, made in Korea. Viininpunainen see through. Hieno ja hintaansa nähden laatuosia... Minä olen myyrä. |
Mrezzye 14.12.2004 14:46:05 | |
---|
Terveisiä Matkahuollosta! Nyt on Fernandes tässä sylissä ja voin sanoa, että taisinpa tehdä aika hemmetin hyvät kaupat. Lavassa lukee Fernandes Limited Edition. Ulkonäkö: Eritt. siisti. Musta kauttaaltaan, kultainen plekusuoja. Samannäköinen kuin huuto.netissä myynnissä ollut Steeler. Kaula on aika sopivan tuntuinen profiililtaan ja listat menee laidoissa, sharktooth inlayt. Puhtaan ja siisitin näköinen ruusupuuotelauta, nauhat hyvässä kunnossa. Lukot kunnossa. Virityskoneisto Gotoh. Mikeistä ja elektroniikasta en osaa enempää nyt kommentoida, mutta 3 potikkaa ja kolmiasentoinen kytkin löytyy, kaksi humpparia. Talla on Fernandesin Floyd Rose -tyyppinen, tuntuu vähän löysältä, mutta lisäjousi saattaa parantaa tilannetta huomattavasti. Luulen, etää menee jossain vaiheessa orig. Floyd Rose tuohon tilalle ja EMG-81 ja -85 mikit paikalleen. Bodyn yläsakarasta on pikkupala lohjennut takaa. Muutama ihan pikkuinen naarmu. Ei juuri näkyviä. Nyt ei todellakaan ollut hinnalla pilattu tämä kitara. Pitäisi melkein laittaa tuonne päättömät hintapyynnöt laitteista -topikkiin ;) Ei oo häpee olla nopee! Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
JuSu 14.12.2004 15:00:47 | |
---|
Terveisiä Matkahuollosta! Nyt on Fernandes tässä sylissä ja voin sanoa, että taisinpa tehdä aika hemmetin hyvät kaupat. Kyllä näin voisi sanoa... =) Vitsi, pitää ruveta heräämään aikaisemmin lauantaisin. Onnea uudelle kitaralle! Mikähän siinä muka sitten oli vikana, kun kuulemma tallassa laittamista eikä pysy vireessä? Eikö vaan ole osattu säätää? JuSu Minä olen myyrä. |
Mrezzye 14.12.2004 15:25:53 (muokattu 14.12.2004 15:26:19) | |
---|
Onnea uudelle kitaralle! Tänks! Mikähän siinä muka sitten oli vikana, kun kuulemma tallassa laittamista eikä pysy vireessä? Eikö vaan ole osattu säätää? Näin ensi silmäyksellä luulen, että juuri osaamattomuudesta on kyse. Ja palikatkin on sellaisessa asennossa, että intonaatio on tuskin kohdallaan. Säätöhommia vaan, uskoisin. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
jari 14.12.2004 17:28:21 | |
---|
ja monesti myös soittajan ruumis vaikuttaa lopputulokseen.
karua..... lopulta kynsi kylmenee... __ kitara on lyömäsoitin |
_Petri_ 14.12.2004 17:37:07 | |
---|
Kuinkas edullinen tuo nyt sitten oli? |
Kuinkas edullinen tuo nyt sitten oli? Et usko kuitenkaan jos kerron. Katso lauantain 11.12. Hesarista. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
skebajaba 14.12.2004 18:24:07 | |
---|
Et usko kuitenkaan jos kerron. Katso lauantain 11.12. Hesarista. kerro nyt....pliis -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Tompsi 14.12.2004 18:25:22 | |
---|
Missä viipyvät kuvat? ;) |
apuri 14.12.2004 18:33:27 | |
---|
Et usko kuitenkaan jos kerron. Katso lauantain 11.12. Hesarista. Katoin 80 eur ja toimituskulut. Ei paha ilman tinkimistäkään... |
Mrezzye 14.12.2004 18:33:33 | |
---|
Missä viipyvät kuvat? ;) No minä kerron sen hinnan... 80€ + rahti. Jäi alle 100€ kokonaishinnaksi. Kuvia saatte hieman odottaa, kun en omista digikameraa. Kunhan jostain saan lainaksi, niin heti pistän tulemaan. Pari päivää voi mennä. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
outo_O 14.12.2004 18:38:44 | |
---|
Vilpittömät onnitteluni "#€"€&"&/#! Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?"
James: "All since we started" |
Jormaz 14.12.2004 18:40:52 | |
---|
Riistohinta. Tolla rahalla ois saanu monta Bespeco Weeperiä. Andrey Bolshakov - Master of Shred |
_Petri_ 14.12.2004 18:56:06 | |
---|
No minä kerron sen hinnan... 80€ + rahti. Jäi alle 100€ kokonaishinnaksi. Hum. Pari kymppiä lisää ja olisit saanut jo aidon Harley Bentonin! No joo... Kuulostaa kieltämättä ihan kohtuulliselta ^^ Onneksi olkoon! |
skebajaba 14.12.2004 19:31:46 | |
---|
taidanpa ruveta lukemaan launantai aamuisin hesaria..=) onneksi olkoon. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |