ihimemies 09.02.2003 21:25:01 | |
---|
Olen ostamassa vahvistinta ja pitäs tietää että kumman nuista ostan. Kaverilla on tuo ax2 212 ja on ihan sika hieno? Antakaa omia mieli piteitä ja hyviä ja huonoja puolia nuista vahvareista. HUOM! muitakin vahvareita voi ehotta mutta hinta pitäs olla ~1000€ Jee |
Vilhelmus 09.02.2003 21:48:05 | |
---|
Jos kerran mallintavaa haet, ziigaa tuolla rahalla myös Voxin Valvetronix. Ykkösellä läpi. |
LaXu 09.02.2003 21:56:04 | |
---|
Ja Yamaha DG80 tai DG60FX. |
ForSakeN 10.02.2003 17:51:39 | |
---|
Ehdottasin että hommaisit jonkun vahvistimen missä ois hyvä clean kanava(kuten laney)ja jos mallintavaa hamuilet niin Line6:sellahan on se kuuluisa pod-laite jolla saa samat efektit ulos kuin flextonella(ja niihin on mahdollisuus saada päivityksiä). Mutta tämä vain oli oma mielipide Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
(siis se plugi) :o |
Fortune 10.02.2003 18:37:46 | |
---|
jos mallintavaa hamuilet niin Line6:sellahan on se kuuluisa pod-laite jolla saa samat efektit ulos kuin flextonella(ja niihin on mahdollisuus saada päivityksiä). No jos bändikäyttöön on vehjes tulossa, ei ole mitään syytä ostaa Podia Flextonen sijaan. Flexu kakkosessa on kuitenkin ihan samat toiminnot mutta bändikäyttöön sopivammassa muodossa. Hintaerokaan ei ole oleellinen, pitäähän se Podikin vahvistaa bändikäytössä jollakin. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
JLM 11.02.2003 19:43:23 | |
---|
Odota nyt ainakin sen aikaa, että pääset kokeilemaan "kolmannen sukupolven" flexuja (vai onko ne jo kaupoissa??) niin ei tule ainakaan tehtyä hätiköityä päätöstä... |
Digimon 11.02.2003 19:47:38 | |
---|
Just oon lukenu että noi mallintavat vahvistimet voi "kaatua" niinku tietokoneet ja kaikkee muutakin ongellmia niitten kanssa ei mun mielestä kovin seksikäs ajatus että "voi helvetti styrkka kaatu, pitää käynnistää uudelleen" |
Vilhelmus 11.02.2003 19:57:52 | |
---|
Just oon lukenu että noi mallintavat vahvistimet voi "kaatua" niinku tietokoneet ja kaikkee muutakin ongellmia niitten kanssa ei mun mielestä kovin seksikäs ajatus että "voi helvetti styrkka kaatu, pitää käynnistää uudelleen" Eipä ole ollut mitään ongelmia Voxin kanssa. Eikä tarvi vaihdella putkia kokoajan. Ykkösellä läpi. |
Just oon lukenu että noi mallintavat vahvistimet voi "kaatua" niinku tietokoneet ja kaikkee muutakin ongellmia niitten kanssa No, onhan toi tietysti mahdollista, mutta minä en ole kuullut vielä keltään tuollaisista ongelmista. Eikä omatkaan Line6:n laitteet ole temppuilleet mitenkään. En ole kuumeen takia viitsinyt tänään kirjoittaa mitään muuta, mutta nyt oli pakko. 8-) |
Digimon 11.02.2003 20:01:52 | |
---|
Voihan se noin olla että ongelmista vaan kirjotellaan. mutta sullahan on jo tietokone. Osta nyt hyvä mies kunnon vahvistin eikä mitään tietokoneita |
Dumb 11.02.2003 20:05:08 | |
---|
Voihan se noin olla että ongelmista vaan kirjotellaan. mutta sullahan on jo tietokone. Osta nyt hyvä mies kunnon vahvistin eikä mitään tietokoneita Jos en olisi tietoinen nykyisestä sensuurista (tai en kannattaisi sitä), sanoisin sulle nyt pahasti. 38 asteen kuumeessa ei oikein jaksa olla kauheasti "poliittisesti korrekti". Ja niin, paljonkos sulla olikaan kokemusta noista mallintavista? |
Juzzu 11.02.2003 20:11:59 | |
---|
Dumb, annetaan kaverin olla. Kyllä se on vakuuttanut jo noilla perustelluilla mielipiteillään varmaan muutkin. En ole Flexu kolomoseen tutustunut, mutta Axin omistajana voin kyllä tuota suositella. Mutta kannattaa varmaan tutustua itse ja testailla tykästyykö vaiko eikö. Makuasioita. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Dumb 11.02.2003 20:16:21 | |
---|
Dumb, annetaan kaverin olla. Joo, taidan painua takaisin sänkyyn ja palata asiaan kun ei v*tuta näin paljon tämä kuume. |
Puavali 12.02.2003 00:02:33 | |
---|
AX2, sillä siinä on paljon riittävän hyviä vahvistimia yksissä kuorissa, ja samalla tulee riittävä määrä monenlaisia efektejä. Eräät tehtaan saundit sieltä preseteistä ovat tosi makeita, ja niitä voi muokata vielä mieleisemmiksi ja tallettaa haluamilleen paikoille. Ainut vika on se, ettei se ole nuppi-malli. Haluaisin tuollaisen nuppina ja kaksi 4*10 kaappia, mielellään celestioneilla. Tuo combo on nimittäin raskas kantaa. Ja stäkki olisi komean näköinen. Liekkö pedaalin liittimet kehittyneet uudemmissa malleissa? Joskus on ollut hieman kosketushäikkää, kun plugi on ollut vinossa. |
Juzzu 12.02.2003 07:58:36 | |
---|
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Puavali 12.02.2003 09:07:19 | |
---|
Sillä lailla! Toiset tekee, minä vain haaveilen tekeväni... |
Tomi 12.02.2003 11:22:53 | |
---|
höh...porukat rupee tyrkyttämään ihan muita styrkkareita ku mitä tässä kysyttiin...nooh mut kumminkin AX2-212 ite käytän ja olen todella tyytyväinen...myös tosta toisesta on kokemusta ja silti AX2-212 |
Juzzu 12.02.2003 11:56:39 | |
---|
Haluaisin tuollaisen nuppina ja kaksi 4*10 kaappia, mielellään celestioneilla Saakos tivata, että miksi juuri 4x10"? Etkö pidä alapäästä (heh, siis soundin), vai miksei paljon tyypillisempi 4x12" käy? Tuo combo on nimittäin raskas kantaa. Ja stäkki olisi komean näköinen. Kyllä se ala- ja yläkaappikin painaa, vaikka totta tosiaan Aksi niin typerästi suunniteltu, ettei siinä ole kantokahva kuin keskellä. Kunpaankin päähän Voxin tyyliin, niin johan ois helpompaa. Tai ehkä amerikan poijjaat roudaa 30kg:n komboa mennen tullen maileittan yhdellä kädellä. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Vilhelmus 12.02.2003 12:31:36 | |
---|
höh...porukat rupee tyrkyttämään ihan muita styrkkareita ku mitä tässä kysyttiin...nooh mut kumminkin AX2-212 ite käytän ja olen todella tyytyväinen...myös tosta toisesta on kokemusta ja silti AX2-212 Tarjotkaa myös muita, sanoi kysyjä. Ykkösellä läpi. |
Puavali 12.02.2003 12:51:50 | |
---|
Saakos tivata, että miksi juuri 4x10"? Etkö pidä alapäästä (heh, siis soundin), vai miksei paljon tyypillisempi 4x12" käy? Sitä alapäätä varten on basso bändissä (ai niin, missä bändissä, hajottiin justiin). Joskus mulla oli Fender Bassman ´59 reissue, 4*10, ja siinäkin riitti alapäätä.
Kyllä se ala- ja yläkaappikin painaa, vaikka totta tosiaan Aksi niin typerästi suunniteltu, ettei siinä ole kantokahva kuin keskellä. Kunpaankin päähän Voxin tyyliin, niin johan ois helpompaa. Tai ehkä amerikan poijjaat roudaa 30kg:n komboa mennen tullen maileittan yhdellä kädellä. Painaahan ne kaapit, mutta kaverin marsun kaappeja oli eri kevyt kantaa, vaikkakin jouduin sen kulkemaan sen 20 metriä kahteen kertaan. Kahvojen asentamistakin olen miettinyt, mutta en ole aikaiseksi saanut. Paljonko maksaa irtokahvat vahvat?
|