Zeni 13.12.2004 14:34:53 | |
---|
Pikkuveli oli tuollaisen levyn hankkinut, luulin aluksi sen olevan evanescense. Eli mielestä aivan liian lähellä, oikeastaan vähän askeettisempi versio em. bändistä. evanescensekin oli mulle pettymys joten tuo oli vielä hirveämpi. |
Sinap 13.12.2004 14:41:49 | |
---|
näin kuvan poppoosta...vain yhdellä hemmolla on pitkä letti..ei ole oikein uskottavan näköinen hevi-yhtye..se sinkkubiisi on ihan hyvä. tulinen vai mieto? |
routa 13.12.2004 15:56:09 | |
---|
kuraa se on...perkele "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
sohvi 14.12.2004 13:38:17 | |
---|
Samanlaista kun Evanescense.Kun kuulin bändiä ekan kerran radiosta,luulin em. bändiksi.Aika monessa yhteydessä mainitaan myös Nightwish,mutta mun mielestä ei kyllä Nightwishin kans mitenkään hirveesti yhteistä löydy. |
näin kuvan poppoosta...vain yhdellä hemmolla on pitkä letti..ei ole oikein uskottavan näköinen hevi-yhtye..se sinkkubiisi on ihan hyvä. Mun piti ostaa Judas Priestin levy kerran, mut usko tai ole niinku uskomatta mut: sillä laulajalla oli ihan lyhyt tukka siinä kuvas. Vittu mitä paskaa! |
Rattata 14.12.2004 13:49:15 | |
---|
Yhden biisin kuullena vaikea sanoa vielä, mutta ainakin se sinkkubiisi on aivan kuin Evanesens. Ei uponnut, vaikka kertsi on hyvinkin päähän jäävä. "Usotteko jotta miulla on perempi perse ku kellään teistä!" -mie |
Tapio79 14.12.2004 15:12:07 | |
---|
näin kuvan poppoosta...vain yhdellä hemmolla on pitkä letti..ei ole oikein uskottavan näköinen hevi-yhtye..se sinkkubiisi on ihan hyvä. Harvoin tulee provosoiduttua mistään tällaisesta, mutta nyt on kyllä pakko. Sehän se tietenkin yhtyeestä (ja samalla siis myös heidän musiikistaan, joka on yhtyeen tärkeintä antia) ainoastaan tekee uskottavan, että tietyllä prosentilla yhtyeen jäsenistä on pitkä tukka, totta kai. Eli näin ajatellen esimerkiksi Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus menetti uskottavuudestaan suuren prosentin, kun Huttunen ja Ursin ajoivat päänsä kaljuksi. Nythän siinäkin bändissä vain yhdellä on pitkä letti, joten se ei siis enää ole oikein uskottavan näköinen hevi-yhtye, vai mitä? Tuskin kuitenkaan yhtyettä itseään haittaa, eikä varmaankaan suurinta osaa heidän musiikkiaan kuuntelevista ihmisistäkään. Kaikkea sitä ihmisten päässä liikkuukin. Allekirjoitus. |
Chii 14.12.2004 19:05:34 | |
---|
Stand My Ground on vastustamaton. Rakastan. *sydämmii* Come as you are. |
spacemonkeyevolution 14.12.2004 19:57:07 (muokattu 15.12.2004 14:14:55) | |
---|
"Kuulostaa evanescenseltä"... Evanescensen debyytin tullessa arvostelujen mukaan kuulostivat mm. Wihtin Temptationilta ja WT:n uuden ilmestyessä he kuulostavat taas Evanescenseltä. Ympyrä on sulkeutunut? (ööh, mikä ympyrä?) Ota näistä nyt sitten selvää, hyvin samanlaisia ovat kyllä. Mutta asiaan, hankin sitten käsiini tämän Silent Forcen. Ei näillä kuuntelukerroilla yllä Mother Earthin tasolle, mutta ei tää min mielestä nyt täyttä kuraakaan ole. Stand my ground, Angels, Jillian ja See who I am jäivät ensimmäiseltä kuuntelukerralta päällimäisenä mieleen. Ei osaa vielä tarkempaa analyysiä tähän väliin antaa ja täten en vielä lähde syvemmin arvostelemaan. Annan levylle vielä aikaa avautua. Tällä hetkellä pyöritään kuitenkin siinä ~3 pallukassa mahdollisesta viidestä. Ja asiasta kolmanteen, tunnustautuuko kukaan Lacuna Coilin tai The Gatheringin kuuntelijoiksi? EDIT: kirjoitusvirheet Don't worry, be heavy |
Kimmo72 15.12.2004 03:27:25 | |
---|
Mulla on koneella Lacuna Coilin Halflife sekä Unleashed memories mutta en o ikinä kerenny kuuntelee. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Zam. 15.12.2004 09:15:58 | |
---|
Täyttä paskaa.. Ihan sama miten paljon täällä puolustellaan tuon tyylisuunnan bändejä ja tuodaan julki mielipiteitä tyyliin: ei yhtään niin kuin "evanesence", tai peittoaa nightwishit.. En ole kuullut kuin sen yhden ärsyttävän jumituksen joka soi woisella taukoamatta, mutta jo sen perusteella tervejärkinen ihminen osaa vetää oikeat piuhat yhteen.. Vaikutteita voi ottaa mutta niihin ei voi perustaa mitään kestävää! |
rock_girl 15.12.2004 21:08:43 | |
---|
pari kappaletta on koneel..ja tasa yks josta mä piän: stand my ground, son ihuna.. tuloo väkisinki evanescence mielee, se laulaja vaa laulaa aika huonosti..paitsi tos stand my groundis..^^ kuunneltavaa, muttei niiin kuunneltavaa.. Do what you want, and do it with love. |
Guitarist in the Night 15.12.2004 21:37:05 | |
---|
se laulaja vaa laulaa aika huonosti. Häh? Huonosti? Nuotin vierestä vai? In your dreams. Hevi on ihan hyvää. |
Kimmo72 16.12.2004 02:10:47 | |
---|
Evanescensen laulajalla on parempi ääni. Nii ja onhan se ihqumpi :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Heissi 16.12.2004 02:21:11 | |
---|
Eikö tän pitäisi olla tuolla poppi-palstalla. En löydä Within Temptationista metallia millään. "Sanoo Heikki 18-v, joka koettaa kurottaa kohti huevoksen saappaanvartta, muttei ymmärrä kuinka se onkaan niin korkea ja väärän värinen." -bedlam
Möö. |
Sinap 17.12.2004 08:38:43 | |
---|
Harvoin tulee provosoiduttua mistään tällaisesta, mutta nyt on kyllä pakko. Sehän se tietenkin yhtyeestä (ja samalla siis myös heidän musiikistaan, joka on yhtyeen tärkeintä antia) ainoastaan tekee uskottavan, että tietyllä prosentilla yhtyeen jäsenistä on pitkä tukka, totta kai. Eli näin ajatellen esimerkiksi Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus menetti uskottavuudestaan suuren prosentin, kun Huttunen ja Ursin ajoivat päänsä kaljuksi. Nythän siinäkin bändissä vain yhdellä on pitkä letti, joten se ei siis enää ole oikein uskottavan näköinen hevi-yhtye, vai mitä? Tuskin kuitenkaan yhtyettä itseään haittaa, eikä varmaankaan suurinta osaa heidän musiikkiaan kuuntelevista ihmisistäkään. Kaikkea sitä ihmisten päässä liikkuukin. niin..ei se tukan pituus pelkästään..se oli hieman kärjistettyä..mut jos bändi näyttää linkin parkilta ni voi hieman kyseenalaistaa ollaanko tässä nyt ihan puhtailla vesillä liikkeellä. tulinen vai mieto? |
Osteri 19.12.2004 00:03:57 | |
---|
Mulla on kaikki Within Temptationit. "Mother Earthin" tullessa tajusin että Nightwish'in ohella voi kunnella muutakin. Onko ne jo lyöty ? Yhdessä "Silent Forcen" kanssa ainakin mun number 1 jo pari vuotta. Radiossa soiva Stand my Ground on aivan liian Evanescence, liian poppista. So what, loistava bändi, loistavaa musaa. Ostakaa rohkeasti ! |
soosh 20.12.2004 13:45:47 | |
---|
Hassua, että täällä porukan mielestä alkulevy ( siis Silent Forcesta) on parempi... minun mielestäni asia on juuri päinvastoin. Makunsa kullakin. No, nyt ei enää harmita helmikuisen keikan missaaminenkaan koska ilmeisesti bändi lämppää Iron maidenia kesällä. Ja sinne ON lippu. Kolmasosa-komppi on mun juttu! |
Umpihullu 24.12.2004 11:42:42 (muokattu 24.12.2004 11:43:23) | |
---|
Karmeaa! Olen joutunut pakosta kuuntelemaan tätä bändiä, kun yksi pöljä kaverini kuuntelee aina vaan näitä tällaisia tammapumppuja, joiden pääasiallinen tarkoitus on vain (sille jätkälle), että siinä on joku mustissa goottivaatteissa pelehtivä nakku. Tuollaisia jätkiä muuten löytyy iso kasa tästäkin maasta. Enpä ole tähän turhamaiseen venyttelyyn yhtään kiinnostunut. Nyt on näköjään joku ihme boomi medialla työntää tätä saastaa joka nurkasta esiin hinnalla millä hyvänsä (lehdet, radio). Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Late-89 25.12.2004 00:03:23 | |
---|
Hieno yhtye, pidän laulajan äänestä, ja soittajien taidoista, erityisesti uusi levy on iskeytynyt minuun useamman kuuntelun kerran aikana vain paremmin, ja paremmin. Ehkä yhtyeellä on Evanescence -vaikutteita joissakin kappaleissa, mutta ei kaikissa, ja juuri näissä, joissa niitä ei ole, yhtyeen oma tyyli tulee paremmin esiin, sitäpaitsi, Evanescence kopioi Within Temptationia, eikä toisinpäin, Evanescence, kun on vuoden, tai ehkä kaksikin, en tiedä, nuorempi. |