Aihe: Laurence Olivier
1
sivupersoona
13.12.2004 18:46:50
mitä kaikkea tiedätte Sir Laurence Olivierista tai ylipäätään mitä pidätte? Hänhän siis eli 1907- 1989, joitakin elokuvia Wuthering Heights, The Entertainer ja Marathon Man ja paljon Shakespearen näytelmiä (kuuluvat varmasti suosikkeihinne), haudan takaakin hän tekee roolin leffassa Sky Captain and The World of Tomorrow. Sai jopa 10 Oscaria. Minä vasta tavallaan löysin hänet, olin kyllä kuullut mutten tarkemmin tutustunut, siinä sitä vasta oli näyttelijämies. Ja komeakin vielä.
Puhuminen on yliarvostettua
Nazareth
27.02.2006 23:42:46
Up we go.

Jees! Upea näyttelijä on. Loistaa mm. leffoissa Spartacus, Battle of Britain, Jesus of Nazareth.
Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6
Jarkko G.
28.02.2006 12:56:42
Kyllä Olivier aina vaikutuksen tekee elokuvissa.
Heti tuli mieleen Hitchcockin Rebecca.

Mitään meheviä juoruja en kyllä osaa kertoa miehestä. Spartacuksen kommenttiraidalla tosin taidettiin sanoa että Olivierilla piti aina olla näytellessä jokin pieni maski (viikset/tekonenä), muuten ei "pystynyt" näyttelemään.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Nazareth
26.01.2008 06:05:43
Huom! Olet kirjoittamassa yli 696 päivää vanhaan ketjuun!

Katsoin tossa just leffan Yksi Silta Liikaa(1977). Olivier oli siinä kyl elementissään. Sori ku nostin näin vanhan threadin mutta brittinäyttelijöistä ei ole turhan montaa ketjua täällä.
Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin.
dipshit
26.01.2008 10:31:03
En miehen elokuvia niin paljoa tunne, mutta ainakin Marathon Manissa Olivier vetää hyytävän loistavan roolisuorituksen Dr. Szellinä.

Is it safe..?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)