Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusi backyard babies
1 2 3 4
O(+
07.12.2003 00:51:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt mä keksin mikä Stockholm Syndromessa tökkii.
Se on vaan liian hiottu säveltämisen suhteen.
Ne pikkujutut joiden pitäs kuulostaa hienolta, yrittää vaan peittää heikkoa biisien tasoa
ja estää biisien kulkua.
 
Mut ihan virkistävä levy toisaalta!
 
Aksu89
27.05.2004 16:29:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä levy mielestäni
 
No comments.
-JiiTee-
03.06.2004 10:41:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tuo Stockholm Syndrome rokkaa. Kovin on erilaista kuin vaikkapa Total 13, mutta so not... Onhan se liesituuletinkin muuttunut alkuaikojensa musasta, mutta en näe pahana kummankaan bändin kehitystä. Vanha ja uus matskuu kelpaa.
 
edutheman
03.06.2004 11:47:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Palatakseni demos from demons "albumiin" sehän on juurikin omistettu faneille eräänlaisena historiikkinä mitä backyard babies oli joskus, 1 cd ei niinkään kolahtanut mutta 2 cd:ltä löytyi monta helmeä joista osa päätyi uudelleen nauhoitettaviksikin, itse olisin halunnut kuulla "gods favoriten" uudelleen julkaistuna. Stockholm Syndrome on hywä lätty, ei silti paras.
 
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Tixie
05.06.2004 14:26:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse menin ostaan tän BB:n cd:n ja odotuksiin ei tämä levy vastannu. Stockholm syndrome on siis tän levyn nimi ja kaikki biisit on aika samanlaista. Edellisessä levyssä siis siinä vanhemmassa levyssä oli se Making enemy... jotain, nii se oli kuunneltavaa musaa ja pidin myös Coloursista.
 
edutheman
07.06.2004 00:27:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stockholm Syndrome paranee joka kuuntelu kerralla paitsi "one sound"
 
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Danny s
03.12.2004 20:29:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän vanha tämä topicci, mutta kun minulta on mennyt ihan ohi tämä Backyardien uusi sinkku Friends.
Kuulin tämän biisin, ja olin ihan varma, että Michael Monroehan se siinä alussa lauloi, mutta en tiennyt mikä bändi tai laulu oli kyseessä. Aika hauska ralli, ja Joey Ramonea myöden kaikki vierailijatkin rautaisia. Onko jotain taustaa tälle biisille?
 
Sarko
08.12.2004 14:04:21 (muokattu 08.12.2004 14:04:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm. Backyard Babies on aina ollut kyllä kumma tapaus mun mielestä. Vaikka suosittu orkesteri onkin, niin jäänyt vähän väliintippujan asemaan.
 
Total 13 on kyllä Backyard Babies:in Grande Opus, biisimateriaaliltaan loistava ja säröisät soundit kruunaa koko paketin. BB on kyllä punkeimmillaan todella mahtava Social Distortion yms. stailin Rock-bändi. Mahtavia biisejä ja asia soundit.
 
MEIG on taas omituisempi. Hyviä biisejä löytyy (mm. Colors, Clash, Heaven 2.9, the Kids are Right...) mutta sitten löytyy kummaa töhnää ja kuraa (Ex-Files, Tough to Make Some Friends, I Love To Roll, My Demonic Side...). Soundit on jollain perverssillä tavallan mukavan "Kasari" mutta muna puuttuu. Oikeesti hyvin skitzofreeninen levy, heiluu siinä "Mainstream Rokrokrok" ja "Punk-rock" tittelien välillä.
 
Stockholm Syndrome on väsynyt levy. Ei löydy puhtia, ja Minus Celsius o kyllä tylsä.
 
This is not a test of powers.
LTD
11.12.2004 22:13:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään YLE FST:ltä oli tullu Live:Backyard Babies. Onko tietoa tuleeko tuo vielä joskus uusintana ja mikä keikka oli kyseessä?
 
hä?
gogo
13.12.2004 11:56:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään maanantainahan se BB-gig näyttäs tulevan, 23.05 kakkoselta. En o varma mistä se on peräsin, mutta jotenki sellanen fiilis et vois olla kooste/jompi kumpi niistä lokakuun tavastian vedoista. rockrock.
 
MV
13.12.2004 14:05:26 (muokattu 13.12.2004 17:19:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerrankin jotain hyvää telkkarista. Ja tuosta itse aiheesta vielä sen verran että tykkään kovasti. Ainut lätty tosin babiessilta jonka omistan mutta sehän rokkaa tosi hyvin...Pitäis varmaan tutustuu vanhempaan matskuun.
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Jackie
13.12.2004 14:38:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään maanantainahan se BB-gig näyttäs tulevan, 23.05 kakkoselta. En o varma mistä se on peräsin, mutta jotenki sellanen fiilis et vois olla kooste/jompi kumpi niistä lokakuun tavastian vedoista. rockrock.
 
Se kooste on nauhotettu 12.10. Tavastialla. Tiedän, koska olin siellä:)
 
Vittu siks ku mul on parempi saundi!!
Dr. Love
13.12.2004 17:50:37 (muokattu 13.12.2004 17:55:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ärkele. menin jo lisäämään sen kooste-jutun tonne media ja viihde-osastolle. Joo tosiaan, itekkin tuli oltua paikan päällä tavastialla 12.10.
 
olut * öl * beer
MV
14.12.2004 00:00:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava pätkä...Tommosta sen rokin kuuluu olla! Vähän eri tavalla säväytti kuin tuo straton raumanmeri. Jos joku kysyy rokin määritelmää joskus niin pistän tuon pyörimään.
 
Hyvä lopetus päivälle.
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Jackie
14.12.2004 00:03:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava pätkä...Tommosta sen rokin kuuluu olla! Vähän eri tavalla säväytti kuin tuo straton raumanmeri. Jos joku kysyy rokin määritelmää joskus niin pistän tuon pyörimään.
 
Hyvä lopetus päivälle.

 
Meininki oli kyllä paikanpäällä reilusti hurjempi, mutta oli toi mukava nähä tossakin muodossa. Nyt vaan ootellaan ton keikan dvd julkaisua.
 
Vittu siks ku mul on parempi saundi!!
MV
14.12.2004 08:49:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meininki oli kyllä paikanpäällä reilusti hurjempi, mutta oli toi mukava nähä tossakin muodossa. Nyt vaan ootellaan ton keikan dvd julkaisua.
 
Uskon...Harmittaa kun en ole koskaan itse nähnyt.
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
justus5
14.12.2004 10:39:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen koommin kantaa ottamatta itse keikkaan/bändiin mutta mitä tossa sivusilmällä tuli eilen tuota taltiointia vilkaistua niin päällimmäinen fiilis oli että kuka helvetti se on ohjannut/kuvannut; Kuva vaihtuu - zoom in - zoom out - kuva vaihtuu - zoom in - zoom out .. koko filkan ajan. Eihän tollasta tehdä ees huonoimmissa kotivideoissa.
 
Remember to rebel against authorities, kids!
Jackie
14.12.2004 13:08:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen koommin kantaa ottamatta itse keikkaan/bändiin mutta mitä tossa sivusilmällä tuli eilen tuota taltiointia vilkaistua niin päällimmäinen fiilis oli että kuka helvetti se on ohjannut/kuvannut; Kuva vaihtuu - zoom in - zoom out - kuva vaihtuu - zoom in - zoom out .. koko filkan ajan. Eihän tollasta tehdä ees huonoimmissa kotivideoissa.
 
Katos vaikka Kissin Symphony Dvd. Siinä vaihtuu kuva sekunnin välein. Siinä se vasta on vittumainen editointi.
 
Vittu siks ku mul on parempi saundi!!
justus5
14.12.2004 13:23:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katos vaikka Kissin Symphony Dvd. Siinä vaihtuu kuva sekunnin välein. Siinä se vasta on vittumainen editointi.
 
No nopeat leikkaukset ovat tätäpäivää (*sigh*) mutta vaikea se on editoijankin työtänsä tehdä jos lähdematsku on tommosta horisontaalista benjihyppyä .. eli noi zoomaukset mua lähinnä tossa ihmetytti. Kenties kameramiehet olivat löytäneet kojeesta uuden napin ensimmäistä kertaa.
 
Remember to rebel against authorities, kids!
Jackie
14.12.2004 22:41:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nopeat leikkaukset ovat tätäpäivää (*sigh*) mutta vaikea se on editoijankin työtänsä tehdä jos lähdematsku on tommosta horisontaalista benjihyppyä .. eli noi zoomaukset mua lähinnä tossa ihmetytti. Kenties kameramiehet olivat löytäneet kojeesta uuden napin ensimmäistä kertaa.
 
Jos se heistä on tosi rokkii tai jotai. Ei noista tiedä..
 
Vittu siks ku mul on parempi saundi!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «