Aihe: Tänään strato-raumanmeri
1 2 3 4
Deep Shadow
14.12.2004 00:13:15
Ei herranjumala että sai hyvät naurut! Miten se laulaja voi mennä laulamaan noin huonosti yleisön eteen...

Nämä ovat juuri niitä kommentteja jotka saattavat kertoa enemmän kirjoittajasta kuin kritiikin kohteesta...
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Chimera
14.12.2004 01:11:08
Nämä ovat juuri niitä kommentteja jotka saattavat kertoa enemmän kirjoittajasta kuin kritiikin kohteesta...

Minkäs sille voi, ettei Kotipelto-poloisen laulu mennyt eilisessä ohjelmassa ollenkaan putkeen. En ole itse koskaan äärimmäisen paljon pitänyt hänen laulutyylistään vaikka lauluääni voisikin olla vähän rajoitetummin käytettynä ihan siedettävän kuuloista. Kotipellon soolobändiäkin olin katsomassa vain Janne Wirmanin takia. :-)

Hieman käy sääliksi Tolkkia, ei ole tilanne helppo vaikka miehestä on sanottu että aika diivamaisestikin on joskus bändiä luotsannut. Itseoikeutettu nokkamieshän hän biisien pääasiallisena tekijänä on vaikka Kotipellon kanssa tuntuu olevan pientä valtataistelua jos näin nyt voi sanoa. Ehkä tilanne on kärjistynyt nyt lopun häämöttäessä koska RMJ:ssä tilanne oli juuri niinkuin joku tuossa kirjoitti, että Tolkki lymyili varjossa ja Kotipelto elvisteli niinkuin vain osasi. Siellä soolokeikallaankaan ei aasi muuta tehnyt kun paistatteli spoteissa omahyväinen virne naamalla ja haukkui Wirmania joka on kuitenkin musiikillisesti sen 14x lahjakkaampi ja taitavampi instrumenttinsa taitaja kuin Kotipelto omansa.
Tervetuloa #Muusikoiden.net -IRC-kanavalle QuakeNet-verkkoon! Rentoa keskustelua musiikista vailla nipottamista.
Walrus
14.12.2004 02:22:51
Kotipelto laului kyllä välillä niin metsään että hirvitti. Foreverissäkin mentiin välillä lepikon puolella oikein huolella.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Kimmo72
14.12.2004 02:33:23
Kotipelto laului kyllä välillä niin metsään että hirvitti. Foreverissäkin mentiin välillä lepikon puolella oikein huolella.

Niin teki joo. Tossa uusinta katselussa vielä huomaa kuinka viduralleen se vetelee.. Höh
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Jormaz
14.12.2004 10:04:07
Oli todella tylsän näköistä meininkiä, kun tolkki soittaa eikä liiku yhtään. Sama kuin olis soitettu kitara taustanauhalta. Tämä on nyt vaan minun mielipide, mutta ei stratovariuksella ole sellaista karismaa kuin miljoona sopimuksen omaavilla bändeillä pitäisi olla.
Andrey Bolshakov - Master of Shred
Jormaz
14.12.2004 11:56:32
Oli todella tylsän näköistä meininkiä, kun tolkki soittaa eikä liiku yhtään. Sama kuin olis soitettu kitara taustanauhalta. Tämä on nyt vaan minun mielipide, mutta ei stratovariuksella ole sellaista karismaa kuin miljoona sopimuksen omaavilla bändeillä pitäisi olla.

Mitä helvettiä? En mä ole tätä kirjoittanut! Klo 10 olin todistajien läsnäollessa firman toimistolla koulutuksessa! Annan ylläpidolle noottia.
depe
14.12.2004 12:06:01
Mitä helvettiä? En mä ole tätä kirjoittanut! Klo 10 olin todistajien läsnäollessa firman toimistolla koulutuksessa! Annan ylläpidolle noottia.

Onko lääkitys kohdallaan?
Mikä estää editoimasta?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Jormaz
14.12.2004 12:22:55
Onko lääkitys kohdallaan?
Mikä estää editoimasta?

Se ei ollut pointti.
Mimi
14.12.2004 12:25:39
Jörgiltä putos toinen rumpukalikka siinä loppusoolon aikana, mutta äkkiä se sen nappas takasin.

Ei kai se sama kapula ollut, minä luulin että sieppasi varakapulan...

Eikä sen Kotipelto nyt niin huonosti vetänyt, tosin parantamisen varaakin jäi, mutta onko kukaan täydellinen? Ja mitä tuosta starailuista, niin olisi se nyt helvetin tympeän näköistä jos ukko lojottaisi siellä lavalla yhdessä kohti ja pitäisi mikkiständistä kiinni + ulvoisi koko keikan ajan silmätkiinni. Pitää otaa kontaktia yleisöön. Tiedätkö ketään hyvää laulajaa joka ei liiku lavalla/ota kontaktia muulla tavoin?
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
paranoid android
14.12.2004 12:55:21
Eipäs nyt liioitella.

En liioittele.
Nahkaliivit paukkuu.
Robert
14.12.2004 13:49:09
Ei helvetti! HOHO ++++

Tulihan noi plussat mulle? =D
Allekirjoitus
epeli
14.12.2004 14:16:35

olin ihan paikan päällä kattomassa ja siihen nähden ne veti hyvin kun jossain tolkki ainakin sano ettei ne ole treenannu yhtään kertaa yhdessä. ja niistä jenssin kommenteista haastatteluissa ei kannata ottaa yhtäkään tosissaan. se varmaan valehtelee enemmän kun toni wirtanen.

btw. joskus oli saundissa sellanen pilakuvatus jossa jumala tms. jutteli kaverinsa kanssa: "no nyt alkaa olla toi irakin ja afganistanin tilanne aika valmis. mitäs nyt?" "mites olis stratovarius? laitetaan sinne naislaulaja ja ruotslainen rumpali."
Death before dishonor.... ....bukkake before all!!!!
askomiko
14.12.2004 14:30:01
Stratovarius oli hauskaa katsottavaa Siilinjärvellä sillon kun Visions ilmesty. ROK! 1997, hitto, joko siitä niin pitkän aika on mennyt.
nikomati
14.12.2004 19:21:49

täytyy sanoa että oli kyllä aika tylsää katseltavaa, vaikka hyvin vetävätkin. Ja ne kotipellon välihuudatukset ois voinu kyl jättää hiukan vähemmälle..
"Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu..."
suolintu
14.12.2004 21:51:16

tämähän on minun kirjoittama kommentti!
Jormaz
14.12.2004 23:57:01
tämähän on minun kirjoittama kommentti!

Niin, se tässä vähän ihmetyttää että miten se on mun nimiin siirtynyt kun 14.12.2004 klo 10.04 mä olin duunissa ja kone oli pois päältä..
Rattata
15.12.2004 07:20:30
Niin, se tässä vähän ihmetyttää että miten se on mun nimiin siirtynyt kun 14.12.2004 klo 10.04 mä olin duunissa ja kone oli pois päältä..

Ai tää ei ollutkaan vitsi??
"Usotteko jotta miulla on perempi perse ku kellään teistä!" -mie
Phobophile
15.12.2004 08:04:55
I've been so bored since the string on my yo-yo broke.
kede
17.12.2004 20:38:45
Olikohan jensin soolot ihan täysin overdubbeja, koska black diamondissa sormet ei edes liikkunu ja tilua kuulu. ja sormet jatko liikkumistaan kun soolo jo loppui...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)