|
Tana 13.12.2004 23:20:30 (muokattu 13.12.2004 23:21:34) | |
---|
Mun vanhassa bassossa on sellaset, ihan kelvot sinänsä, tuuri tainnu käydä. ..Koska mulla on n. 3 settiä kestäny 2 viikosta kuukauteen ja katkennu! Basso oli käyny huollossa just ja kaikki säädöt kohallaa joten kielistä se taitaa löytyä se vika. Ebssän setti nääs kestää, joten soittotatsikaan se ei ole. Siispä kielet. Ja mitä ole muitten kokemuksiakin lueskellut niin taitaa olla vähän huonossa huudossa nuo red labelit. EDIT: tännehän minäkin iloisena kirjottelen vaikka siellä tosiaan on se keskustelu jo käynnissä ;D Bookayasha! |
Bilharzia 14.12.2004 15:14:47 | |
---|
Mulla on viime keväästä nää yhdet Warvin punaset ollu. Se kirkkaus ja kolina lähtee aika äkkiä. On kestäny hyvin, ei ole mun setissä mitään vikoja. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
L.Ruoska 14.12.2004 20:30:07 | |
---|
Tuntuu kun soittais piikkilangoilla noi Red Labelit. Elämäni huonoimmat kielet mutta halvimmat, ja. Kyllä niil soittaa, ei se siitä oo mutta laita mieluummin parikymppiä enemmän niin saat yhtä pitkäksi (kuin kolme RL-settiä siis) aikaa paremmat kielet. |
Superbeast89 05.01.2005 16:53:33 | |
---|
Musaliikkeessä sanottiin että "niitä valmistetaan niin paljon ja ne on sen takia halpoja" en kyllä tosta sitten tiedä. Mutta mutta mä oon käyttäny tommosia kieliä jo aika pitkään ja niillä on semmonen metallinen vähäsen "rämisevä" soundi. Kyllä mä oon ainakin ollu tyytyväinen. If you are gonna rock, rock heavy! |
Incarnation 05.01.2005 19:11:46 | |
---|
Katsopas haulla jotain vähän aikaa sitten aktiivisina olleita kieli-topicceja, sieltä löytyy juttua myös näistä. En jaksa jauhaa taas tuhatta riviä tästä asiasta, joten katso se kieli-topicci tai usko nämä sanat: Älä osta, epäluotettavia ovat nääs. Rest in peace Dime |
elbowski 05.01.2005 20:51:24 | |
---|
aivan paskat kielet. meni katki & teki hallaa satulalleni. R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell
20.8.1966 - 8.12.2004
| Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Aminohappo 05.01.2005 21:50:53 | |
---|
Joo ovat aika heikkoja multakin on katkeillu. Totally Addicted To Bass |
Pänkäle 05.01.2005 22:05:31 | |
---|
Mun sormilla soittamalla suht rajulla tatsilla katkeili kahen kuukauden sisään kaks settiä ja en oo sen jälkeen käyttäny. Själv poulard! |
Oan 05.01.2005 23:30:21 | |
---|
Halki-poikki-pinoon noita on minullakin aikoinaan mennyt...kyllähän niillä soittaa, mutta jokainen punaisten jälkeen ostamani kielisetti on ollut huomattavasti miellyttävämpi kokemus. Tämähän on vähän niin kuin viskeissä: Johnnie Walkerin Red Label on melkoista huttua, Black Label on jo askel parempaan, mutta tosiharrastajat ottaa mallasta... Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
http://www.stevedigiorgio.com |
Teijo K. 05.01.2005 23:47:41 | |
---|
Halki-poikki-pinoon noita on minullakin aikoinaan mennyt...kyllähän niillä soittaa, mutta jokainen punaisten jälkeen ostamani kielisetti on ollut huomattavasti miellyttävämpi kokemus. Tämähän on vähän niin kuin viskeissä: Johnnie Walkerin Red Label on melkoista huttua, Black Label on jo askel parempaan, mutta tosiharrastajat ottaa mallasta... Blue Label ah. Goldia en ole maistanut, mutta Green Label on jo ihan kelpoisaa. |
onde 06.01.2005 00:56:14 | |
---|
Moi! Rankka rokki soundi Redeissä on uutena mutta soundin kesto on tosiaan lyhyt. En oo vielä saanut yhtään Rediä katkeamaan, mutta johtusko siitä kun talla on hyvissä säädöissä? No tosin aikanaan ku kaveri alko opiskeleen peukku hommia, niin sen jälkeen ku oli saanu Musaristaan kaks kieltä poikki tuli lainaan mun Rikua, että voi tehdä harjotukset ennen seuraavaa basso tuntia. Mä lainasin ja kaiffari tuli vähän myöhemmin käymään ja kysy onks mulla jotain toista bassoo lainattavaks! No sehän oli ainoo kerta kun mun Rickenbackerista on mennyt DÁddario poikki! Voi olla että tekniikka peukutteluun ei ollut täysin hallinnassa, joten kielet sai huomata ton teknisen virheen oikean käden käytössä! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
gallo 06.01.2005 14:24:00 | |
---|
Mulla on molemmissa bassoissa (4- ja 5-kiel.) tällä hetkellä Red labelit kiinni. Mielestäni niissä on ollut paras hinta/laatu-suhde mitä kieliin tulee. Multa on D'Addariot ja Ernie Ballit viime aikoina jääneet ostamatta. Hakkaa myös muut "halpiskielet" (Fasun "Snarlning dogs", tms) mennen tullen. Muutama setti on ollut käytössä, ja yhtään kieltä ei ole katkennut. Miinuksena on että kielet kuluvat nopeasti ja soundi muuttuu tuhnuksi kolinaksi, mutta sitten laitetaankin jo uutta settiä kehiin! muf. |