Elikkä, Thomannilta tilattu halppis strato-kopio, Behringerin valmistama. Tästä on tallan kammen jengat sökönä. Elikkä kampee ei saa paikalleen. Sopiikoos tähän mikä vaan talla vai tartteeko olla just Behringer? Onkos se vaikee vaihtaa? Varsinkin kun olen ihan amatööri näissä kitaran huolloissa. |
Uudet jengat saa kyllä tehtyä, eli ei tallaa tarvitse vaihtaa. Ja jos ei saa, niin uutta blokkia vaan jossain nyrkkipajalla väsäämään. Tuohon kitaraan ei kannata mun mielestä huomattavia rahallisia panostuksia laittaa, vaan nekin rahat kannattaa säästää tuleviin kamoihin. "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortenin isä |
Varmaan mielipideasioita, mutta ei sillä kammella oikeasti tee paskaakaan. Varsinkaan jos on joku halppiskeppi(kuten esim mulla) joka ei pidä virettä yhtään, niin turha sillä kammella on eres leikkiä, ku epävireeseen vaan menöö. Mun talla on blokattu puupalikalla. Vastustakaa langattomia hiiriä joiden hännät ovat raa´asti typistetty |
Elikkä, Thomannilta tilattu halppis strato-kopio, Behringerin valmistama. Tästä on tallan kammen jengat sökönä. Elikkä kampee ei saa paikalleen. Sopiikoos tähän mikä vaan talla vai tartteeko olla just Behringer? Onkos se vaikee vaihtaa? Varsinkin kun olen ihan amatööri näissä kitaran huolloissa. Antti1 ja adretlan puhuivat fiksuja. Millbrookissa halvimmat tallat maksavat n. 40 euroa, joten kantsii kyllä miettiä mihin laittaa rahansa. Käytettynä noita nimettömiä kaukoidän tuotteita pyörii kympillä-parilla. Mutta jos lähdet vaihtamaan, niin työ ei ole vaikea (kielet pois, jouset takaa pois, kannen ruuvit 6kpl auki ja irti on). Kuitenkaan välttämättä ihan mikä tahansa talla ei sovi, noissa on varsinkin leveyksissä eroja, eli kannen ruuvinreiät (6 kpl) eivät osu välttämättä kohdalleen, ja liian leveä talla saattaa viedä E-kielet turhan lähelle otelaudan reunoja. Mutta ruuvaa vanha talla irti ja ota mukaan, kun lähdet uutta (käytettyä) ostamaan. Vertaile tallalevyn koko sekä blokin pituus (syvyys) ennen ostamista. Liikkeessä osaavat sua auttaa hyvin, ota koko kitara messiin. Mutta paras neuvo mielestäni on, että anna olla. Mulla on kolme stratoa, joista yhdessä talla on säädetty niin, että vibraa voisi käyttää. Silti en sitä juuri ikinä käytä. JuSu Minä olen myyrä. * MYYTÄVÄNÄ ESP/LTD HYBRID 300! KATSO TORI! * |