toyopet 13.12.2004 10:44:29 | |
---|
Onkos ne muusikot nyt "väsyksissä" maanantaina, kun on hiljaista? Meilläkin lauantaina oli tämän vuoden viimeinen keikka (pikkujoulut) ja pistettiinpä taas kriittisesti nauhalle. Kuuntelin sitten kotia päästyä nauhaa (tai levyä:MD) ja otin olutta. Enpä kyllä muista miten se keikka meni mutta löytyi se soitinkin aamulla tietokoneen vierestä. Näytti tuossa itä-Suomen Oxota oluessa olevan 8.0% ??? |
aantila 13.12.2004 12:14:27 | |
---|
Optiona lisäksi: -Jos joku bändin jäsenistä on joutunut käyttämään omaa autoaan kiireen takia, hänelle täytyy järjestää auton kuljetus kotiin. "Kyllä roudari Porssen kotiin ajaa" -AA- |
R.Syke 13.12.2004 18:02:10 | |
---|
Me oltiin erään pääkaupunkiseudun kunnan poliisien pikkujouluissa, eikä ne nyt ihmeelliset olleet. Ei tosin ollut suurempia järjestyshäiriöitäkään. Ihme kyllä. -Kuulithan sen totuuden, että vanhemmiten poliisien pidätyskyky heikkenee? |
riff 13.12.2004 21:03:57 | |
---|
Onkos ne muusikot nyt "väsyksissä" maanantaina, kun on hiljaista? No on sitä tänään oltu väsyksissä eilisten pikkujoulujen johdosta. Kiva, kiva, oukki doukki! |
mack the knife 13.12.2004 21:09:30 | |
---|
No on sitä tänään oltu väsyksissä eilisten pikkujoulujen johdosta. Niin on. Kyllähän oli lystiä, eikö vain? Eikä menny paljon rahaakaan, akka oli tyytyväinen. Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi) |
riff 13.12.2004 21:11:54 | |
---|
Joo, halvaks tuli! Kiva, kiva, oukki doukki! |
aisa 13.12.2004 22:12:52 | |
---|
Eikä menny paljon rahaakaan, akka oli tyytyväinen. tohon sitä kait pitäis pyrkiä mutta kun ei tää minun akka ole tyytyväinen oikein millään ilveellä.. onkohan mulla väärät metodit. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
mack the knife 13.12.2004 22:18:10 | |
---|
tohon sitä kait pitäis pyrkiä mutta kun ei tää minun akka ole tyytyväinen oikein millään ilveellä.. onkohan mulla väärät metodit. Hei, laita mulle se biisi nyt tulemaan. Saan jatkettua etiäppäin. Meinasin ple nukahtaa jo sohvalle. Ja ei kun akka vittuilemaan, että sitäkö ei sitten viime yönä nukuttu vaikka oli oikein hotellihuoneet ja kaikki... Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi) |
Hei, laita mulle se biisi nyt tulemaan. Saan jatkettua etiäppäin. Meinasin ple nukahtaa jo sohvalle. Ja ei kun akka vittuilemaan, että sitäkö ei sitten viime yönä nukuttu vaikka oli oikein hotellihuoneet ja kaikki... meinasin ihan unohtaa olennaisen. asia hoidettu. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
oizo 14.12.2004 00:06:35 | |
---|
Lauantaina oli pikkujoulukeikka. Kaks settiä, jengi joras ja kivaa oli. Saatiin syödä, mutta boolia ei keretty juomaan. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Sertzo S 14.12.2004 07:15:05 | |
---|
Eipä näköjään ainuttakaan tuurauspikkujoulukeikkaa, vaikka vähän jo kyseltiin! Johtuneeko siitä, että olen kirjoitellut negatiiviseen sävyyn keikkahinnoittelusta täällä Itä-Suomessa Savonlinnan alueella? Eipä ole tarvinnut basson varteen tarttua, eikä ole niin juuri tehnyt mielikään puoli-ilmaiseksi. |
baron 14.12.2004 07:32:32 | |
---|
Ensi la kauden eka pikkujoulu, jossa vain yleisönä. Muutamia kutsuja ollut aikaisemmin, mutta sattunut aina keikka samalle illalle. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
riff 14.12.2004 10:09:51 | |
---|
eikä ole niin juuri tehnyt mielikään puoli-ilmaiseksi. Oikein! Onhan sitä keikkaa vaikka 35 kuukaudessa jos ilmaiseksi, vaikka puolikin, tekee. Kerran Rai****ka (ch4) tuumas, että älä kysele paljonko on keikkaa. Kysy ennemmin mihin hintaan. Aika hyvä kommentti! No tää on jo off-topic mut silti! Kiva, kiva, oukki doukki! |
mack the knife 14.12.2004 12:38:21 | |
---|
Oikein! Onhan sitä keikkaa vaikka 35 kuukaudessa jos ilmaiseksi, vaikka puolikin, tekee. Kerran Rai****ka (ch4) tuumas, että älä kysele paljonko on keikkaa. Kysy ennemmin mihin hintaan. Aika hyvä kommentti! No tää on jo off-topic mut silti! Tuo on hieno. Piru kun pystyis samaan. Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi) |
Fuzzy Boner 15.12.2004 22:16:46 | |
---|
Mulla huomen "pikkujoulukeikka" lampimissa olosuhteissa :) Tiedän mitä teen ensi kesänä |
baron 15.12.2004 23:42:37 | |
---|
Mulla huomen "pikkujoulukeikka" lampimissa olosuhteissa :) Älä polje taksoja! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Kosmonautti 16.12.2004 00:57:03 | |
---|
Älä polje taksoja! Äläkä rumia paikallisväestön edustajia! |
tanjuli 16.12.2004 21:01:50 | |
---|
kunnan työntekijöiden pikkujoulut. - ensin seminaaria - sitten kahvia - sitten jonkun tytär soittaa pianolla taustamusiikkia, jolle tietenkin taputettiin asiaankuuluvasti - lisää seminaaria - sitten lisää kahvia - lisää kalvoja ja powerpointteja - tanssimusiikkia soittamaan palkattu bändi lauteille kolmen tunnin odottelun jälkeen, tuolien roudaamista tuonnemmas että mahtuu väki joraamaan lopputulos: -> 150 henkilöstä 100 lähtenyt baariin, koska tilaisuudessa ei ollut alkoholitarjoilua. -> loput 50 istuivat kuin koululaiskonsertissa kohteliaasti taputtaen joka kappaleen jälkeen. -> 3 mieshenkilöä tunsivat taatusti 47 katsetta niskoissaan, kun eivät hakeneet ketään tanssimaan. hieman huvittavaa näin bassokaapin edestä tarkasteltuna :D [i hear voices but at least they're on tune] |
baron 16.12.2004 22:17:39 | |
---|
-> 150 henkilöstä 100 lähtenyt baariin, koska tilaisuudessa ei ollut alkoholitarjoilua. -> loput 50 istuivat kuin koululaiskonsertissa kohteliaasti taputtaen joka kappaleen jälkeen. -> 3 mieshenkilöä tunsivat taatusti 47 katsetta niskoissaan, kun eivät hakeneet ketään tanssimaan. hieman huvittavaa näin bassokaapin edestä tarkasteltuna :D Mä oon kyllä oppinut, että ei se ole bändin vika, jos kukaan ei tanssi, vaikka parastaan yrittää. Kyllä ne sitten jossain toisessa tilaisuudessa tanssii ei-tanssittavaksi tarkoitetun musiikin tahdissa eli keskimäärin hyvin. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
poppamies 16.12.2004 22:33:48 | |
---|
Mä oon kyllä oppinut, että ei se ole bändin vika, jos kukaan ei tanssi, vaikka parastaan yrittää... Joo,ei oo bändin vika. Yleensä kyse on roskaväestä (luulee olevansa jotain) jos eivät tanssi kun kerran tulee hyvää musaa... "G-strings are for strippers" |