Aihe: Anti-vibe kapulat
1
hybrid
13.12.2004 14:36:35
Onko tärinäsuojattuja kapuloita olemassa muidenkin kuin zildjianin tekeminä? Kokemuksia? Ittellä noi zildjianit hajos sähkörumpuja nakutellessa! Oli kyllä viiminen kerta kun KO merkkiin kosken :(
savopie
13.12.2004 14:47:56
vaan Z:lla oon niitä nähny. Ne oli hyvät mutta epäkestävät.
eipä tässä muuta ku YaaaR!!!..!!! Pietu
mooch
13.12.2004 15:20:02
Voisikos joku valaista mitä ihmettä nämä tällaiset ovat?
Paas
13.12.2004 15:22:14
Ostin kerran yhden parin testattavaksi ja tuntuivat aika mielenkiintoisilta. Mielenkiinto tyssäsi kuitenkin hyvin nopeasti kun tippi halkesi. Pirun kalliita ovat myös. On se ihme kun eivät nuo zildjianin kapulat kestä normaalia käyttöä(olen siis käyttänyt muitakin z:n kapuloita ja sama homma, ei vaan kestä yhtään).
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
mooch
19.12.2004 15:37:16
Keppien sisällä on kumia suojaamassa tärinältä. Ehdottomat sähkörumpujen kanssa.

Onko tämä "ehdottomat" ihan sun mielipide, vai ihan oikeasti välttämättömyys?
Paas
19.12.2004 16:46:07

Se on hänen mielipide...
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
hybrid
19.12.2004 19:53:13
Tietysti se oli vain vain oma mielipiteeni. Suosittelen kyllä kaikkia, jotka syystä tai toisesta ovat ajautuneet sähkörumpaleiksi, kokeilemaan noita keppejä
ddrum54
19.12.2004 20:23:53

Sähkörumpuja ei saa soittaa muilla, kuin anti - vibe kapuloilla. Senhän sanoo jo lakikin.
2`n 4
shagriml
20.12.2004 11:49:52

en oo ikinä kuullu tai testannu anti-vibejä. ihan hyvin noita sähkörumpuja voi musta tavan kapuloilla soittaa jos ne vaa kestää. yhdet kapulat hajos jännästi, ikäänku räjähti *PAKS* keskeltä kahtia :) olivatkin tosin milleniumit...

mut emmä mitää erikoiskapsoi tartte. ihmetyttää että jenggi valittaa että sähkörummuis hajoo kädet, mul se on toistepäin. sähkörumpui voi soittaa ongelmitta mutta normaalirummuissa hajoo kädet ku pomppaa se kapula nii voimakkaasti pois ja just "tärinää" tjsp tulee käsiin...
mooch
28.12.2004 15:32:19
Sori että nostan vielä tän ylös. Onko tämä yleistäkin ettei "tavalliset" kapulat sitten kestä pädejä? Mulla kun on tosiaan tulossa keikka sähkörummuilla (nojoojoo, ei ollu nyt mulla vaikutusta asiaan) enkä edes pääse niitä kunnolla tsekkailemaan etukäteen. Kiinnostaisi vaan tietää ennen kuin kapulat sanoo poks.
Barley
28.12.2004 16:06:40
Sori että nostan vielä tän ylös. Onko tämä yleistäkin ettei "tavalliset" kapulat sitten kestä pädejä?

Hyvin kestää. Paremmin kuin akustisia, kun ei ole pahemmin metallikantteja yms kapulaa syömässä.
I gotta have more cowbell, baby!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)