Aihe: Käy ihan perkeleen kuumana!
1
Edward
13.12.2004 08:29:08

Omistan Craten V3112 30W combon ja se tosissaan käy kuumana. Jo puolen tunnin soittamisen/päälläolon jälkeen ei potikoihin edes pysty kunnolla koskemaan kun tulee palohaavat prkl! Olen kyllä kuullut, että kyseinen vahvari on aika lailla samaa sarjaa Voxin AC-30:en kanssa, eli putkia kuluu, kun vehje käy niin kuumana. Mutta onko tuo nyt ihan normaalia?
I'm just asking - Olen vain persekuningas
Keppis
13.12.2004 09:03:32
Mutta onko tuo nyt ihan normaalia?

Tuskin..
Huonomuistisilla on vähemmän stressiä.
Torniojaws
13.12.2004 09:43:21

Ei vahvistimesta palohaavoja ole tarkoitus saada, ellet sitten hyväile itse putkia käytön aikana. Jotain on vialla, sinuna käyttäisin liikkeessä mistä ostit.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
zorro
13.12.2004 09:54:14
mulla on classicissa sama homma sen pelllin suhteen jossa ne potikat on kiinni. mutta itse potikan nupeissa ei sitä lämpöä ole. onkohan edes sen pellin normaalia lämmitä?
ostetaan: lace sensor Red myydään: WhammyII
PL
13.12.2004 10:08:47
Onko ko. vehkeissä jännitevalintakytkintä. Vanhemmissa kytkin saattaa olla 220V asennossa ja nykyään verkkojännite huitelee lähempänä 240V, joten jotkin värkit käyvät tämän takia kuumina.
Pluto
13.12.2004 11:36:45
Ketjun aloittajalle:

Hoi! Älä sie polta ittees! Osta sie miulta hyvä Engl....
Dillon, you son of a bitch!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)