Aihe: Yrjö-palkinto Pekka Pohjolalle
1 2
JC
09.12.2004 23:08:34
Oma suosikkini on kuitenkin aivan kevyesti Kätkävaaran Lohikäärme. Sitä levyä kuunnellessa tulee kyllä tippa linssiin, että "miks mä en osaa!" ;)

Tuo on myös minun suosikkini ja tulee aina suositeltua.
MK73
10.12.2004 12:05:58 (muokattu 10.12.2004 13:03:11)
Kyllä mä melkein nostaisin Visitationin korkeimmalle korokkeelle. Se vaan on niin henkeä salpaava kokonaisuus. Tykkään sen äänimaailmasta - piti ostaa uusiksi kun tuli re-masteroitu painos, römeät soundit ja paremmat kansikuvat. Kansissa nähdään jopa hymyilevä Pekka - mikä on jo huomion arvoista sinänsä!

Hevijatsi-live ja Pewit ovat nekin suosikkejani.

EDIT: Pohjolasta ja kotimaisesta rockjatsista puheen ollen on mainittava Ahvenlahden The Poet ja Koivistoisen The Front is Breaking. Ehkä parasta kuulemaani rockjaskaa... Tukholmassa v. 1976 -Herranjestas!
BaariMikko
10.12.2004 13:08:16

Kyllä mä melkein nostaisin Visitationin korkeimmalle korokkeelle. Se vaan on niin henkeä salpaava kokonaisuus. Tykkään sen äänimaailmasta - piti ostaa uusiksi kun tuli re-masteroitu painos, römeät soundit ja paremmat kansikuvat. Kansissa nähdään jopa hymyilevä Pekka - mikä on jo huomion arvoista sinänsä!

Hevijatsi-live ja Pewit ovat nekin suosikkejani.

EDIT: Pohjolasta ja kotimaisesta rockjatsista puheen ollen on mainittava Ahvenlahden The Poet ja Koivistoisen The Front is Breaking. Ehkä parasta kuulemaani rockjaskaa... Tukholmassa v. 1976 -Herranjestas!

Sekä tietty Wahoo!
"En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin"
-Jukka Hauru
JanneRBX
10.12.2004 23:27:00
Pekalle suurimmat kunnioitukset, ja kiitokset mahtavasta musiikista..
Antroid
11.12.2004 15:38:14
Oikealle miehelle meni kyllä. Mahtavaa musiikkia.
Vielä kun näkisi keikalla Gutsin ja Tolosen kanssa...kuka me muuten laitettaisiin rumpuihin? :D
MK73
11.12.2004 15:46:00
...vanha kunnon Vesa Aaltonen tietenkin komppaamaan - tai Esko Rosnell :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)