Aihe: The Rasmus - In the Shadows
1 2
...aNZo...
31.12.2002 14:54:24
joko ootte kuullu biisin? mitä mieltä olitte? huom. siitä biisistä, ei bändistä.
Missä taivas on? Missä jumala on???
Catja
31.12.2002 15:06:30
En yllättynyt pahemmin, ehkä liian tavallista Rasmukselta, pakko myöntää että odotin parempaa.. Hyvähän se biisi oli, ei siinä mitään.

Vanhempi Rasmus on kumminkin enemmän mun mieleen.. Playboys levy on mun henk. koht. suosikki.. Ärsyttää tuo Rasmuksen kaupallistuminen, mikä tuli into-levyn myötä..

No, innolla tässä odottelen jo kevään keikkoja =)

Mitäs ite pidit biisistä?
tony.wirtanen
02.01.2003 18:45:18

Onko kyseinen jo radiosoittoon asti ehtinyt? Allekirjoittanut kuullut vain tuon therasmus.com -sivustoilla olleen web-edit pätkän. Migusmagiat soittimet, mutta hetkittäin vain tuli fiilis, että hieman liian kevyttä kyseinen. :( Livenä varmastikin kantaa huomattavasti paremmin.
maelstrom
12.01.2003 10:09:04
Peep on hyvä levy... Frog ja muut funkheavyt iskevät. Nämä uudet nyt ovat tällaista perushuttua.
Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti. Kotisivut täällä
...aNZo...
12.01.2003 13:20:34
Musta se on tosi hyvä biisi, mut ei se ihan silleen iskeny ku F-f-f-falling. oon samaa meiltä kans siit, et paranee ku kuuntelee muutaman kerran... nii, siis loistava zipale joka tapauxessa. hyvin soitettu.
benny
19.01.2003 14:12:32

Todella synkkä biisi. Osaako THE Rasmus tehdä edes synkkiä biisejä? Eiköhän kaikki levyttävät bändit ole Catja -hyvä kaupallisia? Ne kun katsos tuotetaan jossain ja siellä sitten siitä tulee kaupallisen kuuloinen. Kauas on The Rasmus edennyt sitten Funky Jamien ja muiden tommosten aikojen.
shitfuck inc.
Maisteri
20.01.2003 17:10:09
joko ootte kuullu biisin? mitä mieltä olitte? huom. siitä biisistä, ei bändistä.

Mun mielestä aika lailla täyttä skeidaa. No on se ehkä toimiva radiopoppihitti. Suuntaus näyttäs menevän jopa intoa huonompaan tuon perusteella. Intolla oli sentään muutama hyvä biisi muovisesta pop-ilmeestä huolimatta.

Peep on ainoa hyvä rasmus-levy. Kolahtaa vieläkin mainiosti. Playboys on myös ihan jees. Ylikaupallistuminen ärsyttää minuakin.
Sebastian
20.01.2003 17:56:56
Joo, mäkin oon tätä porukkaa joka diggaili enemmän rasmuksen funk-jutuista. Tämmöstä angstirokkia on vaan niin paljon ettei siitä jaksa enää innostua vaikka ois kuinka hyvä biisi. En oo muutenkaan pitkään aikaan ollu mitään angstimiehiä joten usein kun tällästä valitusmusaa jostain kuulee niin tulee vaihdettua kanavaa tai siirryttyä muualle.

Rasmuksella taitaa olla aika lailla samanlainen kehityskaari kun esikuvillaan eli RHCP:llä. Nekin soittaa nykyään tollasta melankolista poppia josta on kaukana niiden parhaiden päivien veikeä funk-ilottelu. Ilmeisesti valkoinen mies ei jaksa vanhempana enää olla iloinen ja leikkisä funk-olento. Kannattaisi monen ottaa mallia vaikka George Clintonista jolla ei tuo ikä näytä pahemmin painavan.
Maisteri
22.01.2003 16:19:18

olen täysin samaa mieltä, Rasmus oli loistava bändi joka soitti juuri sitä mitä itse halusi, kunnes siitä tuli tommonen teini-pop -paskaa soittava suomen bonjovi. kamalaa.

Niin. Suuremmat piirit, suurempi yleisö, suuremmat rahat ja ulkomailla menestyminen kiihottavat tekemään massoille sopivaan muovimuottiin valettua musiikkia. Harmi.
jenni.rotten
22.01.2003 18:50:38
Ääh, en oo ikinä tykänny Rasmuksesta... ja vielä vähemmän tykkään tästä uudesta In the Shadow biisistä!
Punk's not dead
tony.wirtanen
24.01.2003 04:21:15 (muokattu 24.01.2003 04:22:45)

juu fuuuls!

tein pitää tehdä sitä musiikkia mitä te ootte tehny viimoset vuodet. ikuna ei muututa laisinkaan. kokeilut ei ol ensinkään hyväksyttävää ja tuokaa takasin pluuskaava ni on rok oikein ja eri isosti. ;)

ei niinkään, että allekirjoittanut ensikuulemalta sisäisti kyseistä biisiä 'In the shadows', mutta toinen istuma ajoi asian...
Live fast, die young - www.the2short.tk
Anarkiapurilainen
24.01.2003 14:35:26

juu fuuuls!

tein pitää tehdä sitä musiikkia mitä te ootte tehny viimoset vuodet. ikuna ei muututa laisinkaan. kokeilut ei ol ensinkään hyväksyttävää ja tuokaa takasin pluuskaava ni on rok oikein ja eri isosti. ;)

ei niinkään, että allekirjoittanut ensikuulemalta sisäisti kyseistä biisiä 'In the shadows', mutta toinen istuma ajoi asian...

Muuttuminen ja kehitys ovat ihan jees, tässä oli lähinnä kyse siitä miksi bändit aina lähtevät suuntautumaan kevyempään ja popimpaan ilmaisuun. Olisihan Rasmus voinut lähteä kehittymään Playboysista vaikka Incubuksen alkuaikojen funk-metallin suuntaan. Tai sitten vaikka johonkin muuhun rämistelyyn, onhan niillä se yksi vetävä ska-rallikin (ei voi muistaa nimeä just). Miten kehitys ja aikuistuminen voi aina johtaa tylsään ja geneeriseen keskitien poppiin?
"Free your mind and your ass will follow"
jenni.rotten
24.01.2003 15:55:22
Pitää tehdä suuren yleisön poppia että olisi kuuluisa. Minä en siihen pyöritykseen lähtis.
Punk's not dead
Fortune
24.01.2003 16:47:03
Pitää tehdä suuren yleisön poppia että olisi kuuluisa. Minä en siihen pyöritykseen lähtis.

Eipä sinne väkisin tulla hakemaankaan.

Minua ei haittaa tippaakaan Rasmuksen muuttuminen. Ei ollut aiemminkaan minun musiikkiani eikä ole nytkään. Kukaan ei pakota kuuntelemaan ja artistilla on itsellään täysi oikeus tehdä ihan juuri täsmälleen sellaista musiikkia kuin haluaa.

Hyviä biisejä ne ovat nuo uudetkin ja heput elävät soitollaan mukavasti (ilmeisesti). Mikä siinä on väärin?
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Shirley
06.02.2003 10:31:36
Eiköhän kaikki levyttävät bändit ole Catja -hyvä kaupallisia? Ne kun katsos tuotetaan jossain ja siellä sitten siitä tulee kaupallisen kuuloinen.

Tuo on kyllä yksinkertaisen totta.
Lavalla rakastelen 10 000 ihmisen kanssa. Sitten menen yksin kotiin. -Janis Joplin
...aNZo...
08.02.2003 22:52:17 (muokattu 08.02.2003 22:52:40)
Minä ja tässä mun vieressä istuva mun frenduli Marika ollaan sitä mieltä et In the Shadows on aivan ihana ja paras biisi. myös tää kyseinen bändiki!!!!! ottakaas huomioon mitä ne on tehny kaiken saavuttamiex!!!! taitavia soittajia ja loistava laulaja, ei ny ihan kaikki pysty samaan!!!! Ja tässä viälä Marikan terveiset: hei kaikki. rasmus rulez!!!!!
juu, olemme nyt kaiken sanoneet (kai).
KooAa
09.02.2003 19:47:35
Alun piipat lähes kopio Hellacoptersin By The Grace Of Godista. Sitten lässähtää tylsäksi jollotteluksi.
Se niitten eka single jonka nimeä en enää edes muista herätti mielenkiinnon aikoinaan mutta siihen se jäikin.
aiiskola
10.02.2003 21:45:05

laurin englannin lausunta ja sanotukset on niin kökköä ettei mitään rajaa.

Totta turiset. Harmi vain, että niin kovin harva ymmärtää tai jaksaa välittää Rasmuksen sanoituksista. Tai no, eipä se oikeastaan mikään harmi ole. Hyvä vain... :)

A.
Only dead fish go with the flow.
Maisteri
11.02.2003 12:53:32

no mutta tärkeintähän on että kaikki alle 15v. välittää.

Vidunkos väliä sillä ketä siellä yleisössä on? Vaikken enää uudesta Rasmusmusasta diggaakaan, valitsen kuuntelemeni ja soittamani musiikin tasan sen perusteella, jotta tykkäänkö ite siitä. Inhoan "Eihän tästä musiikista voi pitää, koska sen kannattajakunnassa on liikaa alle 15-vuotiaita." -asennetta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)