Haipuma 10.02.2003 14:44:35 | |
---|
Se oli se aamu, kun heräsin rappukäytävästä. Silloin huomasin olevani surullinen. Portaiden alla syntyi aikuinen, jonka leikit ovat kaukana hiekkalaatikolta. Haauuuhh.. |
Se oli se aamu, kun heräsin rappukäytävästä. Silloin huomasin olevani surullinen. Portaiden alla syntyi aikuinen, jonka leikit ovat kaukana hiekkalaatikolta. Tämähän oli kanssa hyvä. Aika herkkä kosketus aiheeseen. Tunteeseen pystyy helposti samastumaan, siinä on jotain yleisluontoista. Yleensä tämän tyylin kirjoittajat sortuvat ylettömään subjektiivisuuteen; sen olet välttänyt puhtaasti. |
Ta Wicked G 12.02.2003 16:59:01 | |
---|
Se oli se aamu, kun heräsin rappukäytävästä. Silloin huomasin olevani surullinen. Portaiden alla syntyi aikuinen, jonka leikit ovat kaukana hiekkalaatikolta. Menettelee. Ootsä muuten joku psykologi? Fuck the reality! I'm going home! |
Haipuma 13.02.2003 07:38:29 | |
---|
Tuo runo oli vähän eri tyyppinen, jollaisia olen normaalisti raapustellut. Luin sen itse uudestaan ja se oli aika... eri tyyppinen. En ole psykologi. Ennen mietin, että olisi mielenkiintoista olla, mutta mielummin olen harrastelija antropologi.. Haauuuhh.. |