Pacifig 11.12.2004 21:14:29 | |
---|
Jees eli olen hommaamassa uusia lyöntikalvoja ja meinasin kysyä, että onko paljon eroa emperorin clearilla ja coatedilla? Haeskelen tummaa soundia (esim 14" tuumaseen lattiatomiin), reso kalvoksi meinasin laittaa ambassador coated tai cleanin. |
ltg 11.12.2004 21:18:05 | |
---|
Coated on tummempi. Itselläni on justiinsa 14" tomissa emperor coated, on hjuva. Resokalvoksi ehdottomasti clear, tai miksei voisi kokeilla vaikkapa diplomat coatedia..ei kuitenkaan emperorin, vaan ambassadorin kanssa. IMIK#5,KK#3 On erehdys kuvitella, että suuria ongelmia voi ratkaista perunoiden avulla. |
miän vain 11.12.2004 21:21:26 | |
---|
Coated on tummempi. Jep. Kirkkaassa on kirkkaampi ääni. Kerrankin loogisesti. I said well, I betcha cloaking devices are illegal too. Goodbye.
----
Monochromatic |
Lapaluu 11.12.2004 22:56:33 | |
---|
Uuu jee. Onko kukaan muuten kokeillut clean kalvoa virveliin? :) - lapis over and out. |
DimensionZ 12.12.2004 02:24:34 | |
---|
Mulla on 14'' tomissa emperor coated päällä ja ambassador coated alla. Todella toimiva yhdistelmä kun haluaa munaa. Tosin herkät jutut jäävät sitten soittamatta. ''He jumped right out of a building!!'' |
Uuu jee. Onko kukaan muuten kokeillut clean kalvoa virveliin? :) Mä ruuvasin kerran kirkkaan pinstripen snareen. Ei ollut niin paha kuin miltä kuulostaa :) |
miän vain 12.12.2004 19:10:58 | |
---|
Uuu jee. Onko kukaan muuten kokeillut clean kalvoa virveliin? :) Kirkas lätkäkalvo teräsvirvelissä. Pingiä riittää ja on avoin. Ei sitä kyllä kovin kauan viitsinyt pitää. Pinstripe oli taas sellainen 'pöts'. Juuri oikea soundi, jos hakee sitä vanhaa kötinää. Yksipuoliseen menoon hyvä. I said well, I betcha cloaking devices are illegal too. Goodbye.
----
Monochromatic |
JeeVes 13.12.2004 12:25:44 (muokattu 13.12.2004 12:26:00) | |
---|
Mulla on kaikissa tomeissa emperor coatedit ja kyllähän ne toimii ihan kybällä. Saa aika jees jytyt aikaseksi. Kuitenkin jos pitää ala kalvona jotain ohuempaa, ei kuitenkaan mitään ambassadoria, niin saa vielä kevyemmätkin iskut kuulumaan ja saa soittoon enemmän laakeutta. "Ajattelen, siis olen siis olemassa" |