Aihe: The Shadows 18.4.2005 / H:ki
1
Chemo
09.12.2004 11:08:43

Koetin hakua, mutten löytänyt mitään. Jonkun aikaahan tässä on jo lippuja hypistelty.. Mutta siis: onkos muita menossa katsomaan The Shadowsia?

Oli pieni yllätys, että mediassa suureen ääneen rummutetun jäähyväiskeikan jälkeen lähtivätkin näin pian vielä kiertämään Eurooppaa. Mutta hyvä tietysti näin: mä olen tästä aivan erityisen iloinen, koska en ole ehtinyt vielä heitä (enkä edes Hankia yksistäänkään) näkemään.

Saa kertoa aiheeseen liittyviä huhupuheitakin ja muuta hömppää :-)
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Jake24-25
09.12.2004 15:36:14
Koetin hakua, mutten löytänyt mitään. Jonkun aikaahan tässä on jo lippuja hypistelty.. Mutta siis: onkos muita menossa katsomaan The Shadowsia?

Oli pieni yllätys, että mediassa suureen ääneen rummutetun jäähyväiskeikan jälkeen lähtivätkin näin pian vielä kiertämään Eurooppaa. Mutta hyvä tietysti näin: mä olen tästä aivan erityisen iloinen, koska en ole ehtinyt vielä heitä (enkä edes Hankia yksistäänkään) näkemään.

Saa kertoa aiheeseen liittyviä huhupuheitakin ja muuta hömppää :-)

Olen myöskin menossa katsomaan the Shadowsia tuolle Helsingin keikalle (eturiviin). Hienoa nähdä tämä legendaarinen bändi vielä soittamassa livenä. Olin syksyllä 1998 Hank Marvinin keikalla Finlandia-talossa. Tuo keikka oli yksi parhaita missä olen ollut ja Finlandia-talon huonoksi moitittu akustiikka ei haitannut tuolla keikalla lainkaan. Shadowsin biisit kyllä toimivat livenä mainiosti ja Hank soitti punaista Stratoaan antaumuksella ja nautti selvästi yleisölle soittamisesta. Hankin taustabändissä soitti kitaraa myös miehen poika ja hän toi vanhoihin klassikoihin myös uudempia soundeja ja ideoita, mutta pystyi myös soittamaan tarvittaessa uskollisesti alkuperäisille sovituksille ja soundeille. Viimeistään tuolla Marvinin Finlandia-talo keikalla Stratosta tuli minun suosikkikitarani ja sitä se on vieläkin. Keikan lopuksi sain muuten Hankin plekun.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
niskel
23.03.2005 13:09:44
Itse olen todella innoissani kyseisestä keikasta ja liput löytyvät tietty.

YKsi asia vain huolestuttaa, eli kuinka hyvin mahtaa jäähallin akustiikka pelata? Olin siellä Velvet Revolverin keikalla, ja voin sanoa erottaneeni ehkä yhden nuotin sieltä täältä. Tämä tosin oli luultavasti miksaajan syy, äänenpaine kun oli liian suuri. Toivon totisesti, että tällä tulevalla keikalla on PA hoidettu viimeisen päälle, ettei tarvitse kuulla mitään turhia särinöitä.
Rockabilly
26.03.2005 15:17:46
Kylläkyllä! Paikalla ollaan!
Let's get ready to RUMBLE!
WahWah
27.03.2005 19:28:10
Jos joku olisi kahden liput tarpeessa Shadowsien Vuokatin keikalle niin viestitäkääpä, koska mahd. myyn liput ikärajan takia...
"We're just a battery for hire with a guitar fire ready and aimed at you" AC DC - For Those About To Rock (We Salute You).......Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)