Soittaako se tuon intron korkeat kohdat D- vai G-kieleltä? Entäs säkeistön korkeat kohdat? Siinä säkestössähän tulee aika pitkiä loikkia jos soittaa D-kieleltä. |
tmuikku 12.12.2004 16:31:26 | |
---|
Soittaako se tuon intron korkeat kohdat D- vai G-kieleltä? Entäs säkeistön korkeat kohdat? Siinä säkestössähän tulee aika pitkiä loikkia jos soittaa D-kieleltä. 1½ vuotta sitten Turussa keikalla se veteli ainakin intron sieltä 12.asemasta, eli sieltä D-kieleltä siis(?). Säkeistö tais mennä sitten G-kieleltä. Olin siin eturivis justii Flean eessä kyyläämässä kuinka se soittaa ;) |
TiMiTheShiT 13.12.2004 00:06:14 | |
---|
alku g:ltä ja säkeistö g:ltä. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"| |
Dreameater 13.12.2004 17:41:54 | |
---|
Olin siin eturivis justii Flean eessä kyyläämässä kuinka se soittaa ;) Mä olin sillon melkeen samassa kohdassa. Paitsi välissä oli muutama tuhat ihminen ja pikku aita... nii eikä se ollu Turussa, se oli Helsingissä... ja eri päivänä. Oiskohan tuo ollu sama bändikään? Kyllä tais olla. Ja Mars Volta lämppärinä!! enkä edes kuunnellu kokonaan Voltan keikkaa kun ne soitti niin kovaa että kuulosti ihan puurolta/ihme ininältä. Lähdettiin siitä sitten tsekkaamaan mistä löytyis korvatulppia ja olutta. Jos oisin tienny mistä oli kyse oisin kuunnellu vaikka koko keikan sormet korvissa. Kuulosti nimittäin pikkasen erilaiselta, kun sai jotain selvää. Harmittaa liikaa! Latasin yhden livevideon Around The Worldista ja G:ltä se näyttää. Tai itseasiassa se näyttää ihan kun se soittais D kielät mutta on sen oltava G kun katsoo mistä asemasta se soittaa... Sillä introlla nyt ei niin väliä olekaan mistä se sen soittaa. |
whois.soul 28.12.2004 19:14:47 | |
---|
minusta se intro on D yhdellä kielellä, joskus jopa d ja g sillä ärsyttävällä liuvutus versiolla. |
Tana 29.12.2004 01:44:05 | |
---|
minusta se intro on D yhdellä kielellä Siis niinku kokonaan D-kieleltä? Lienee vaivalloista soittaa niin. Bookayasha! |
Novis_3 29.12.2004 10:41:50 | |
---|
|
whois.soul 29.12.2004 11:11:43 | |
---|
Siis niinku kokonaan D-kieleltä? Lienee vaivalloista soittaa niin. korkein kohta introssa |