Aihe: Kaveri ostamassa kitaraa
1
Erkki-setä
12.12.2004 11:10:17
Eli siis kaveri aikoo ostaa tälläset :
Yamaha ERG121 kitaran ja Hughes&Kettner edition Blue 15R vahvarin. Saa ihan kohtalaiseen hintaan paketissa. Mitä mieltä ku ne tulee aloittelijalle?
Kassu
12.12.2004 11:57:33
No mitäs tästä nyt voisi sanoa. Varmaan ihan kelpo setti aloittelijalle.
Billsner
12.12.2004 12:03:51 (muokattu 12.12.2004 12:04:09)
Vahvistin on ainakin hyvä. Itse ostin tuon h&k:n sinisen viimeviikolla ja minä ainakin pidän siitä. Ainoa miinus on se että siihen ei saa poljettavaa kanavanvaihtopedaalia kiinni.
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside.
Torniojaws
12.12.2004 12:24:18

Yamahan aloittelijakitarat on laadukkaita ja hyviä pelejä juuri aloittaneelle.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
trih
12.12.2004 13:22:29
Microcube on kieltämättä paras kotivahvistin mutta sitä tuskin kaupasta löytyy kun menevät niin kuumille kiville. Itsekin jokin aika sitten vein kaupasta viimeisen.
Ze Kink
12.12.2004 13:31:15
Microcube on kieltämättä paras kotivahvistin mutta sitä tuskin kaupasta löytyy kun menevät niin kuumille kiville. Itsekin jokin aika sitten vein kaupasta viimeisen.

Ainakin Fmusiikkiin oli tullut aika paljon kun viimeksi kävin, joulu tulossa nääs ja noi on suosittuja.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3 ÖÖÖ
Kassu
12.12.2004 13:40:27
Ainakin Fmusiikkiin oli tullut aika paljon kun viimeksi kävin, joulu tulossa nääs ja noi on suosittuja.

Eilen ainakin vielä oli joo.
Twist
12.12.2004 14:21:32
Yamaha on aika kova sana aloittajille. Itse omistan Yamaha Erg 121... ja hyvinhän se on pelittänytkin tässä jo yli vuoden.
"I didn't see the show, but i know it was good!"
Vyötiäinen
12.12.2004 15:16:08
Pacificaa minä ainakin suosittelisin. Kokeilemassani yksilössä (halvin) soundit olivat monipuoliset ja soittotuntuma mukava. Vahvistimeksi suosittelisin Microcubea. Ensimmäistä kertaa kokeillessa soundit yllättivät hyvyydellään. Loistava vahvistin aloittelijalle, innostaa huomattavasti ennemmän soittamaan kuin esim. Peaveyn Blazer.
Vyötiäinen nukkuu 15 tuntia päivässä.
Julmettu
12.12.2004 15:19:49
Itsellä on juuri tuo vahvistin myös. Ostin keväällä. Hyvin pelittänyt ja toimii isomissakin tiloissa ja ääntä löytyy vaikka keikkakäyttöön (no ei nyt ihan, mutta melkein)... Särö on kohdallaan, tosin sointi joskus hiukan tunkkainen. Ja onhan se aika v*tun mahtavaa kun vahvistin hohtaa sinisenä!(HEHEHEHEH!)

Eikä se tunnu ihan heti leviävänkään, kun kaks kertaa on kaatunu ja kerran sisko kaato vahingossa maitoa sen päälle... Tuuria?
Billsner
12.12.2004 19:45:42
Särö on kohdallaan, tosin sointi joskus hiukan tunkkainen.

Tunkkainen? Ei minun mielestä.

Ja onhan se aika v*tun mahtavaa kun vahvistin hohtaa sinisenä!(HEHEHEHEH!)

Itseasiassa tuo on aivan h*lvetin hyvä juttu. Meillä kun ei ole makuuhuoneessa kunnon valoja, eli helpottaa kovasti vahvarin säätämistä.
Julmettu
12.12.2004 19:52:13
Tunkkainen? Ei minun mielestä.

Toisinaan tulee vähän semmonen viilis. Tai sitten mulla on päässä vikaa... Joillakin asetuksilla...

Itseasiassa tuo on aivan h*lvetin hyvä juttu. Meillä kun ei ole makuuhuoneessa kunnon valoja, eli helpottaa kovasti vahvarin säätämistä.

Enhän minä sitä haukkunutkaan!
Billsner
12.12.2004 20:12:38
Toisinaan tulee vähän semmonen viilis. Tai sitten mulla on päässä vikaa... Joillakin asetuksilla...

Pääsi asetukset :)

Enhän minä sitä haukkunutkaan!

Et niin. Minä vain kehuin sitä ominaisuutta hiukan lisää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)