Aihe: Over drive raskaassa musiikissa
1
lapio
11.12.2004 17:06:21

Aika monet (minä mukaan luettuna) taitavat käyttää overdrivejä boostaamassa putkivahvistimiensa omia säröjä. Hyvin jytää.
"Boy strong, name elephant.". Pasin uudet seikkailut.
Antroid
11.12.2004 17:06:51 (muokattu 11.12.2004 19:12:58)
huomasin, että tällähän saa ihan raskastakin jynkkyä. .
O.o
Keppis
11.12.2004 17:41:45
Aika monet (minä mukaan luettuna) taitavat käyttää overdrivejä boostaamassa putkivahvistimiensa omia säröjä. Hyvin jytää.

Minä en käyttänyt sitä edes boostina.
Huonomuistisilla on vähemmän stressiä.
hannlain
13.12.2004 10:26:08
Valaiskaapa tietämätöntä. Kun puhutaan OD:lla buustaamisesta, niin tarkoitetaanko, että OD-spede on ennen vahvaria vai loopissa? Ja kuinka säädöt? Vahvarin oma gain täpöllä ja spedusta vaan hieman vai toiste päin? Molemmat ei varmaankaan voi olla tapissa, kun menee kokonaan muusiksi.
Torniojaws
13.12.2004 10:40:44 (muokattu 13.12.2004 10:41:08)

Valaiskaapa tietämätöntä. Kun puhutaan OD:lla buustaamisesta, niin tarkoitetaanko, että OD-spede on ennen vahvaria vai loopissa? Ja kuinka säädöt? Vahvarin oma gain täpöllä ja spedusta vaan hieman vai toiste päin? Molemmat ei varmaankaan voi olla tapissa, kun menee kokonaan muusiksi.

Makuasioitahan nuo, mutta yleisin on valmiiksi tiukka putkisärö, sitten vahvistimen eteen overdrive, josta volume on lähes täysillä ja gain lähes nollissa.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Mrezzye
13.12.2004 10:49:12 (muokattu 13.12.2004 10:50:47)

Ennen vahvistinta yliohjaamassa (engl: to overdrive) etuastetta -> säröä tulee lisää samoin kuin sustainia. Mulla säröt vahvarista n. 70% (AC/DC -särö) ja BOSS SD-1:stä gainia (vai olikohan se drive -nimellä?) ihan vähän, volume od-pedaalista n. klo 15 asentoon ja tone sitten maun mukaan. Johan lähtee kitara laulamaan!
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
toxic
13.12.2004 15:50:58
Toimiikos tuo boostaaminen transujen kanssakin vai toimiiko se ainoastaan putkipileillä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)