Aihe: Syvä aukko mneting kirjoituksissa !
1
ChangeOfSeasons
11.12.2004 11:34:43
Kovasti olen yrittänyt hakea mutten ole löytänyt yhtään mainintaa loistavasta Ruotsalaisesta naisartistista nimeltään Stina Nordenstam. Tarttui tuolta Tavastian levymessuilta mukaan "And She Closed Her Eyes" ja levy on kertakaikkiaan loistava ! Onko kokemusta muista levyistä ?
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now !
slowdive
11.12.2004 22:19:04
Tutustuppa samantien Sophie Zelmaniin jos ei vielä ole tuttu. Ruotsista hänkin. "Sing and Dance" levy hankintaan heti.
"I wanna ride. Gun in my hand. God on my side. I've tried. So far no good. More than a little misunderstood."
krushing
12.12.2004 11:57:13

"This is" on ihan silkkaa parhautta. Mulla taas ei muista levyitä ole kokemusta.

This Is on mun mielestä Stinan levyistä tylsin, vaikka tuotannossa taisi olla Mitchell Froom puikoisssa. Dynamite on järjettömän hyvä, And She Closed Her Eyes ja Memories of a Color jaetulla kakkossijalla...uutta enimmäkseen covereista (vai onko ne kaikki?) koostuvaa levyä en oikein osaa sijoittaa, mutta muutamat versioinnit (People Are Strange, Purple Rain) ovat hienoja.
leka
12.12.2004 12:06:01
Itse aiheeseen minulla ei ole mitään sanottavaa, mutta täytyy tulla onnittelemaan vuoden selkeimmästä otsikosta...
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Juzzu
12.12.2004 14:19:44
Itse aiheeseen minulla ei ole mitään sanottavaa, mutta täytyy tulla onnittelemaan vuoden selkeimmästä otsikosta...

Joo, ois kyllä ehkä ihan palkinnon paikka. Parhautta!
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
l6mp6l6
12.12.2004 16:45:14
Tutustuppa samantien Sophie Zelmaniin jos ei vielä ole tuttu. Ruotsista hänkin. "Sing and Dance" levy hankintaan heti.

Love Affair on kans ihan hyvä.
Tykkään susta.
ChangeOfSeasons
12.12.2004 18:03:29

Se on aina kivaa saada positiivista palautetta ! parhaani teen ja joskus joku aina huomaa..kiitos kannustuksesta !
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)