Zepin pojat olivat esiintymässä Helsingissä 23.2.1970, olin läsnä. Onkos muita, olis mukava hehkutella..! Basisti, melkein 50v. |
Stain 11.12.2004 16:19:20 | |
---|
Minkä ikäinen olit silloin? Minkälainen settilista oli? Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Jake24-25 11.12.2004 23:41:48 (muokattu 11.12.2004 23:42:21) | |
---|
Zepin pojat olivat esiintymässä Helsingissä 23.2.1970, olin läsnä. Onkos muita, olis mukava hehkutella..! Olen sanonut tämän aikaisemminkin täällä Muusikoiden.netissä ja sanon uudestaan. Monesti toivon, että olisin syntynyt parikymmentävuotta aikaisemmin, jotta olisin voinut nähdä Led Zeppelinin kaltaisen legendan livenä paikanpäällä. Onnittelut Willielle! Varmasti oli hyvä keikka ja elämyksenä sen muistaa varmasti ikuisesti. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Paperilyhty 12.12.2004 11:23:47 (muokattu 12.12.2004 11:24:08) | |
---|
Zepin pojat olivat esiintymässä Helsingissä 23.2.1970, olin läsnä. Onkos muita, olis mukava hehkutella..! Joko olet kirjoittanut perusteellisen kuvauksen keikkatunnelmiin? Vai onko täällä vielä sitä "palstaa"? Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Roberto 12.12.2004 21:51:35 | |
---|
Joko olet kirjoittanut perusteellisen kuvauksen keikkatunnelmiin? Vai onko täällä vielä sitä "palstaa"? Hei tos sun nickissä on moka, se biisi on oikeesti Black Water Side... |
Paperilyhty 13.12.2004 21:23:46 (muokattu 13.12.2004 21:25:08) | |
---|
Hei tos sun nickissä on moka, se biisi on oikeesti Black Water Side... Ja nyt vasta sen kerrot! ...Valitsin tämän tunnuksen Led Zeppelin I-levyllä olevan instrumentaalin mukaan, ja siinä se on nimellä Black Mountain Side. Olihan se vissiin alunperin Black Mountain Side/White Summer. En tiedä tarkemmin kappaleen alkuperää, muuta kuin että eikös se ole kuitenkin trad.arr. ? Jimmyn soittamana olen sen silti ensimmäistä kertaa kuullut. Aiheen ohi. PS. Itselläsikin on moka, Zeppelinin laulajan nimi on Robert, siis ilman o-kirjainta. Hah, hah :P Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Flash 14.12.2004 08:37:59 | |
---|
Zepin pojat olivat esiintymässä Helsingissä 23.2.1970, olin läsnä. Onkos muita, olis mukava hehkutella..! Ei taida täällä pyöriä kamalan paljon sinun ikäistäsi sakkia. ;-) Tai vähemmistönä ainakin olette. No joo... Tästä aiheesta on kyllä ollut parikin ketjua aikaisemmin, mutta haulla ei tuntunut löytyvän... There Is A Light That Never Goes Out |
Roberto 14.12.2004 10:15:13 | |
---|
...Valitsin tämän tunnuksen Led Zeppelin I-levyllä olevan instrumentaalin mukaan, ja siinä se on nimellä Black Mountain Side. Olihan se vissiin alunperin Black Mountain Side/White Summer. En tiedä tarkemmin kappaleen alkuperää, muuta kuin että eikös se ole kuitenkin trad.arr. ? Jimmyn soittamana olen sen silti ensimmäistä kertaa kuullut.
Black Waterside on trad. sävellys, Bert Jasch teki siitä version jonka Page kopioi niin hyvin kun osasi.. Tässä muutama Zepin rippaama trad. tai muu biisi, rojaltit napsahtelee valitettavasti Pagen taskuihin, koska hahmo laittoi monta biisiä omiin nimiin. oan Baez - Babe, I'm Gonna Leave You - Babe I'm Gonna Leave You Jakes Holmes - Dazed And Confused - Dazed And Confused Bert Jansch - Black Water Side - Black Mountain Side The Small Faces - You Need Lovin' - Whole Lotta Love Howlin' Wolf - Killing Floor - The Lemon Song Bobby Parker - Watch Your Step - Moby Dick Sonny Boy Williamson - Bring It On Home - Bring It On Home Leadbelly - Gallis Pole - Gallows Pole Bert Jansch - The Waggoner's Lad (intro) - Bron-Y-Aur Stomp Bukka White - Shake 'Em On Down - Hats Off To (Roy) Harper Little Richard - Keep A Knockin' - Rock And Roll Spirit - Taurus - Stairway To Heaven Bert Jansch - Go Your Way My Love (intro) - Going To California Memphis Minnie - When The Levee Breaks - When The Levee Breaks Josh White - Jesus Gonna Make Up My Dying Bed - In My Time Of Dying Ritchie Valens - Ooh! My Head - Boogie With Stu Blind Willie Johnson - Nobody's Fault But Mine - Nobody's Fault But Mine Davey Graham - She Moved Through The Fair - White Summer PS. Itselläsikin on moka, Zeppelinin laulajan nimi on Robert, siis ilman o-kirjainta. Hah, hah :P Hoho! Se onki Baggio! |
Paperilyhty 14.12.2004 20:03:10 | |
---|
Black Waterside on trad. sävellys, Bert Jasch teki siitä version jonka Page kopioi niin hyvin kun osasi.. Anteeksi, etten ole 50-vuotias bluesmies. Ei voi kaikkea tietää...edes minä! The Small Faces - You Need Lovin' - Whole Lotta Love Small Faces? Luulin, että WLL oli Howlin' Wolfin. Tosin tästä aiheesta oli vähän aikaa sitten ihan omakin keskustelu. Hoho! Se onki Baggio! Njoo, kyllä mie tiesin, että tuskin olet ottanut nickiäsi Robert Plantin nimestä, mutta se olikin semmoinen vitsikommentti. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Blue Moon 15.12.2004 06:37:40 | |
---|
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
Roberto 15.12.2004 09:38:00 | |
---|
Anteeksi, etten ole 50-vuotias bluesmies. Ei voi kaikkea tietää...edes minä! Joo, soitellaan sit ku oot 70 paremmalla puolella. Ei oo mullakaan enää paljoa matkaa, reilut 10 olympialaiset tai jotain :) |
sirdickyj 15.12.2004 20:20:12 | |
---|
oan Baez - Babe, I'm Gonna Leave You - Babe I'm Gonna Leave You On merkattu Joan Baez tähän krediitteihin, ihan on coveri tämä. The Small Faces - You Need Lovin' - Whole Lotta Love ....ja tähän taas Willie Dixon, ei ole ihan kyllä coverversio, mutta vapaa versiointi. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
sirdickyj 15.12.2004 20:21:02 (muokattu 15.12.2004 20:22:02) | |
---|
Zepin pojat olivat esiintymässä Helsingissä 23.2.1970, olin läsnä. Onkos muita, olis mukava hehkutella..! Somehow I´m not surprised... Niin, olin tuolloin n. 8kk vanha, joten mutsi ei päästänyt mua keikalle. Raukkis! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Silvio Dante 21.12.2004 22:48:34 | |
---|
Black Waterside on trad. sävellys, Bert Jasch teki siitä version jonka Page kopioi niin hyvin kun osasi.. Tässä muutama Zepin rippaama trad. tai muu biisi, rojaltit napsahtelee valitettavasti Pagen taskuihin, koska hahmo laittoi monta biisiä omiin nimiin... Eli: Led Zeppelin - maailman suosituin cover-bändi. Mutta olisin kuitenkin menny kattomaan kultsalle jos olisin tienny keikasta. Ei kertonu kukaan mulle. Hoho! Se onki Baggio! Ai Roberto Baggio? Jos kyseessä hän, ei voi kuin todeta että jos on tiukka paikka ja isompi turnaus ei ku pilkulle vaan. Brassit tykkää... But you've gotta admit, he was one hell of a santa |
sirdickyj 22.12.2004 12:03:12 | |
---|
Mutta olisin kuitenkin menny kattomaan kultsalle jos olisin tienny keikasta. Ei kertonu kukaan mulle. Ai jaa, äijä oli 4 mut ois menny Zebua kattoon, jos vaan joku ois kertonu. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Silvio Dante 22.12.2004 21:46:44 | |
---|
Ai jaa, äijä oli 4 mut ois menny Zebua kattoon, jos vaan joku ois kertonu. Kyllä mää olisin menny... Kukaan vaan ei kertonu But you've gotta admit, he was one hell of a santa |
Tarkastaja 24.12.2004 01:31:24 | |
---|
Eli: Led Zeppelin - maailman suosituin cover-bändi. Kyllä tämä lienee Elvis orkestereineen... Mutta mulla oli tuo zeppien helsingin konsertti bootlegginä, mutta on hukkunut. |
Phil.Lyn. 27.12.2004 11:34:13 | |
---|
Olen sanonut tämän aikaisemminkin täällä Muusikoiden.netissä ja sanon uudestaan. Monesti toivon, että olisin syntynyt parikymmentävuotta aikaisemmin, jotta olisin voinut nähdä Led Zeppelinin kaltaisen legendan livenä paikanpäällä. Onnittelut Willielle! Varmasti oli hyvä keikka ja elämyksenä sen muistaa varmasti ikuisesti. Et kai sä voi olla tosissas???? Jos olisitkin syntynyt 20 v. aikaisemmin on silti suuri mahdollisuus ettet olisi Led Zeppelin:ä nähnyt. Ei se mikään elämys/legenda silloin ollut,ja vielä Suomeenkin tuli keikalle. Väittäisin että enemmän ehdit maailmassa ihmeellisyyksiä nähdä myöhemmin syntyneenä ,kuin me keski-iän yläpuolella olevat. Itse pidän Led Zeppelin 4 albumista. everyone follows the BASS PLAYER |
zeplin song 06.01.2005 14:51:16 | |
---|
Zepin pojat olivat esiintymässä Helsingissä 23.2.1970, olin läsnä. Onkos muita, olis mukava hehkutella..! Äääh. Olen kyllä todella kateellinen sinulle. Olisin kyllä varmasti mennyt kahtomaan zeppeleitä, jos vaan olisin ollut olemassa. :> heh, mutta oli varmaan hyvä keikka? sometimes I gotta say shut up
sometimes I gotta say so what
I don't think that it's so punk
what's with the Zeplin song |
Robert 10.01.2005 08:28:22 (muokattu 10.01.2005 08:30:15) | |
---|
Yksi tuttu oli silloin töissä ravintolassa, johon Zeppelinin poikia ei päästetty, kun ei ollut riittävän siistit vaatteet. Olikohan Palace, en ole satavarma... EDIT: "Roberto" on näköjään rekisteröitynyt samana päivänä kuin minä... Yrititkö ensin saada "Robert"ia nickiksi? =D Ehdin eka... Allekirjoitus:Allekirjoitus:Allekirjoitus: |