Aihe: Squier bronco -basso
1
novo
20.07.2004 16:01:32
sanokaahan tähän vehkeeseen törmänneet onko mistään kotoisin kun tämmönen olis tarjolla 100 eurolla muistaakseni, lähinnä siis onko se yksi ainoa mikki yhtään asiansa hoitava..oon sitä kokeillu nopsasti ja tuntu kyllä mukavasoittoselta eikä ollu kuolleita kohtia..empä kattonu mitä se puulaji ois pitäny olla ku thomannilta vilkasin, mutta liekkö vanerilinjalla mennään?kiitosta jo etukäteen vastauksista
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
novo
20.07.2004 16:07:46
ja huom jo etukäteen, että käytin hakua eikä oltu osattu oikein vastailla täysin asiallisesti tähän bassoon liittyviin kysymyksiin...eli tyyliin "paska on, elä osta sitä vaan osta tämmönen mikä mulla on ja päläpäläpälä paska on"...
hemmo
20.07.2004 18:09:03

Juu, mulla oli taannoin sellainen Indonesiassa tehty ritsa. Ihan puuta se kyllä oli, ei vaneria. Ihan hyvän tuntuinen peli, mikki oli kyllä hieman voimattoman ja tunkkaisen tuntuinen. Kyllä sillä soitteli toisinaan, eikä 120 euron hinta ollut paha siitä yksilöstä.
[Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"]
thompsu
20.07.2004 18:28:15
Mulla on toi basso ollut nyt pari vuotta mut nykyään kakkos basson sijalla. Basso on mun mielestä soitettavuudelta tosi hyvä koska se on tosi pieni ja 19 nauhavälin kaulaa on mukava ja helppo soittaa mutta saundit bassossa on huonot. basso onkin tarkoitettu pienikokoisille ja aloitteleville soittajille. Tosiaan broncossa on yksi valkoinen pieni mikki ja siitä on huono hakea tukea oikean käden peukulle.
pienikokoiselle soittajalle basso voi olla aika kätevä mut saundit alkaa kyllästyttämään aika nopsaa...
en suosittele.
novo
21.07.2004 14:46:51
Mulla on toi basso ollut nyt pari vuotta mut nykyään kakkos basson sijalla. Basso on mun mielestä soitettavuudelta tosi hyvä koska se on tosi pieni ja 19 nauhavälin kaulaa on mukava ja helppo soittaa mutta saundit bassossa on huonot. basso onkin tarkoitettu pienikokoisille ja aloitteleville soittajille. Tosiaan broncossa on yksi valkoinen pieni mikki ja siitä on huono hakea tukea oikean käden peukulle.
pienikokoiselle soittajalle basso voi olla aika kätevä mut saundit alkaa kyllästyttämään aika nopsaa...
en suosittele.

säätövaraa siinä ei kyllä tuntunu ulkonäon puolesta olevan saundipuolella...no, itehä pidän bassoa aika alhaalla enkä pahemmin peukuttele ym niin ns nopea basso ois mieleen kylläkin.
basspete
21.07.2004 15:17:34

Pikkubeissihan se on. välttävä kakkosbeissi keikalle ja pienestä koosta plussaa. Voi vaik vetää fligh of the bumblebeen manowaristi.(mitenkähän se kirjotetaan.)

Mut käy novo tsiikaan seppälän alakerran kirpparista semmonen jos se viel siel on, soitettavuus, käteen sopivuus jne. Viimeistely ei mitään huippuluokkaa mutta mukava ritsa tuntuu olevan.
AJAKAA NIITÄ BASSOJA !! Komsii Kosmaa !!
novo
21.07.2004 16:53:17
Pikkubeissihan se on. välttävä kakkosbeissi keikalle ja pienestä koosta plussaa. Voi vaik vetää fligh of the bumblebeen manowaristi.(mitenkähän se kirjotetaan.)

Mut käy novo tsiikaan seppälän alakerran kirpparista semmonen jos se viel siel on, soitettavuus, käteen sopivuus jne. Viimeistely ei mitään huippuluokkaa mutta mukava ritsa tuntuu olevan.

hyvä petteri sieltähän mie sen pongaasin ja siksi asiasta kyselin...kyllä se nimenomaan oli mukava kätteen, veri greit periaatteessa mutta kyllä se passo pitäis olla semmonen millä pystyy keikanki heittämään
Markus91
09.12.2004 17:04:18
Itse sain tuollaisen basson vajaa puoli vuotta sitten. 150e käytettynä. Näyttää että olisi saanut kyllä halvemmallakin... No, ihan ok se on mielestäni ekaksi ns. harjoittelubassoksi. Helppo soittaa yms. Yksi juttu oli tuo oikean peukalon tukeminen mikkiin, josta joku jo mainitsikin, eli se on totuttelemista edeltävä. Varsinkin kun e-kieleltä soittaa pitemmän aikaa jotain nopeaa, tahtoo sormet väsyä. No, kyllä siihenkin tottuu ja pystyy tekemään omat ratkasunsa. Eli oma mielipiteeni on että jos satasella saat, ja pidät lyhytkaulaisesta bassosta, kannattaa ottaa.
willie
09.12.2004 19:05:38
Jos se Bronco tuntuu istuvan sun käteen, niin ota ihmeessä se. Itse oon aina testannut uuden basson ILMAN vahvistinta, ja jos se tuntuu hyvältä kädessä, niin siinä se on.

Mikit ja muun elektroniikan voi aina halutessaan vaihtaa ja saundia muokata, mutta jos basso jo kättelyssä ei istu handuun, niin ei paljoa ole tehtävissä..
Basisti, melkein 50v.
NYdoll
10.12.2004 23:40:44

Valmistaako kukaan tollasia mikkejä? Meinaan vaan, että kyllä tollasesta sais ihan kelpo basson, jos sen mikin vaan vaihtaa ja laittaa tarpeeks paksut kielet...
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
pardy
10.12.2004 23:44:34

Valmistaako kukaan tollasia mikkejä? Meinaan vaan, että kyllä tollasesta sais ihan kelpo basson, jos sen mikin vaan vaihtaa ja laittaa tarpeeks paksut kielet...

No kyl maar. Eikös tuo ole ihan normaali telebasson mikki? Sitten tuommoisia löytyy ainakin Duncanilta, jolla luulisi potkivan erittäin hyvin.
Tätä kuunneltakoon.
pardy
11.12.2004 00:00:58

Sitä määkin mietin, jotta onko tuo sellanen vanhan P-basson mikki? PERKELE! Thanks pals... Arvaa onko armoton GAS päällä... Vois tehä tonne omalle sivulle sellasen GAS-listan...

Mulla ei harvinaista kyllä ole minkäänlaista GASia päällä. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta onpa ainakin perkuleen paljon kivempi olo kun ei ole koko ajan huohottamassa kamojen perään.
Tätä kuunneltakoon.
willie
11.12.2004 03:15:46
Mulla ei harvinaista kyllä ole minkäänlaista GASia päällä. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta onpa ainakin perkuleen paljon kivempi olo kun ei ole koko ajan huohottamassa kamojen perään.

Sä olet pardy tullut vanhaksi, vähän sama kun mulla, ei oo enää GASia pimpan suhteen.. Oottele vaan rauhassa sitä 50-villitystä, niin mäkin, tosin taidan olla lähempänä :)
Basisti, melkein 50v.
absqua
11.12.2004 03:59:01
Sä olet pardy tullut vanhaksi, vähän sama kun mulla, ei oo enää GASia pimpan suhteen.. Oottele vaan rauhassa sitä 50-villitystä, niin mäkin, tosin taidan olla lähempänä :)

Kyllä se nyt vähän niin on että toi pinpi-GAS ei taltu vaikka tavaraa kuinka taajaan vaihtaisi.

Kama-Gasista pääsee paljon helpommin eroon. ;-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
willie
11.12.2004 04:14:44
Kyllä se nyt vähän niin on että toi pinpi-GAS ei taltu vaikka tavaraa kuinka taajaan vaihtaisi.

Kama-Gasista pääsee paljon helpommin eroon. ;-)

HOHO ! Totta kumminkin, terve vaan !
Basisti, melkein 50v.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)