Aihe: Niskalaukauksen "jäähyväiskiertue"
1
meitu
09.12.2004 22:58:56 (muokattu 09.12.2004 23:01:55)

Kertokaas immeiset tunnelmia keikoilta jos olette käynyt katsomassa nyt näitä viimeisiä pitkiin aikoihin.
Itse olin eilen Oulun keikalla, ja koska setti oli mielenkiintoinen (paljon vanhoja biisejä, joskin vastapainona hitit) ja väkeä riitti niin meininki nousi aika hyväksi vaikka itse kuskina vesilinjalla olinkin. Bändin lavaesiintymisestä ei ole juuri muuta mainittavaa kuin se, että joka on nähnyt niskiksen kerran, tietää mitä visuaalista hienoa (valojen ohella) showhun liittyy -> ei mitään. Toivottavasti Niksis kehittää jotain uusia puolia esiintymiseensä jos nyt vielä yleensä aikovat koskaan keikkailla, sillä pelkkä musiikki ei aina tahdo kantaa, vaikka se hienoa onkin.

setti suunnilleen, biisit väärässä järjestyksessä osittain:

Rajaton rakkaus
Hämmennys ja viha
Nyt on mies!
Rekkamies
En katso taakse
Hyvä päivä
Häpeän lävistämä (Timo yksin taustanauhan kanssa, loput bändistä poistui lavalta biisin ajaksi)
Kylmä tila
Minun oikeus
Rahat ja henki
Venäjän orvot
Rajatila
Surupuku
Juoksevan veden aika
Lumessakahlaajat

enkorena:
Viimeinen päivä taivaan
Alavilla mailla

edittiä: setin editoimista
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Torniojaws
10.12.2004 09:49:30

Piru kun eivät enää täälläpäin käyneet. No, kerkesimpä nähdä livenä tuossa 2003 Kemissä. Tiedä sitten milloin jatkavat taas.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Bonham
10.12.2004 10:21:30
Turussa olin paikalla reilu viikko sitten.

Ei mitään jäähdyttelyn tuntua, täysillä ja taattuun NIskalaaki tyyliin vedettiin... ja tosiaan niitä vanhojakin ralleja tuli kiitettävästi.

Näkemiin vaan orkesterille!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Keppis
10.12.2004 15:14:50
Tänään meen Tampereelle kattoon. Muita mnettiläisiä tulossa?
Huonomuistisilla on vähemmän stressiä.
MV
10.12.2004 23:44:56
Vähän harmittaa kun en ruisrokissa oikein kyennyt katsomaan kunnolla keikkaa...Muuten olen aina katsonut eturivistä.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Keppis
11.12.2004 11:50:54
Oli aivan loistava keikka eilen! Kolmesta Niskalaukaus keikasta, mitä oon nähny, niin tää oli paras. Vanhoja biisejä tuli. Marko Annala tuli laulamaan Rahat ja henki kappaleen ja joku Tarotin jätkä(ei hietala) lauloi En katso taakse, jossa oli myös Jari Huttusen kitarasoolo.
Huonomuistisilla on vähemmän stressiä.
k1mm0
12.12.2004 15:53:55
Perkele kun olivat pistäneetkin nuo Lutakon ennakkoliput jo yli 2 kuukautta ennen keikkaa myyntiin, jäi saamatta. Keikka oli siis eilen, joku voisikin nyt vähän kertoa mitä kaikkea hauskaa siellä on tapahtunut ja miten mahtava keikka se muutenkin oli, niin minua vituttaisi entistä enemmän.
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Mufasa
14.12.2004 17:20:21
Perkele kun olivat pistäneetkin nuo Lutakon ennakkoliput jo yli 2 kuukautta ennen keikkaa myyntiin, jäi saamatta. Keikka oli siis eilen, joku voisikin nyt vähän kertoa mitä kaikkea hauskaa siellä on tapahtunut ja miten mahtava keikka se muutenkin oli, niin minua vituttaisi entistä enemmän.

Paskat bileet ja rumia naisia. Ällös ole surullinen.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Dumb
15.12.2004 11:16:28

Tavastialla olin katsomassa tuossa pari viikkoa sitten ja oli kyllä erittäin hyvä veto! Paras Niskalaukaus-keikka, mitä olen nähnyt. Elegia-kappaleen puuttuminen setistä vain hieman harmitti, se kun on yksi suurimmista suosikeistani.

Ja niin, Häpeän lävistämä oli hieno!
18is9
16.12.2004 09:39:05 (muokattu 16.12.2004 09:39:17)

Kai ne nyt sentään Tuskaan tulevat ensi vuonna? Eihän se Tuska ole mitään ilman Niskistä.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Basshunter
16.12.2004 20:53:40
Siis toi Lutakon keikka rulas niin lujaa, et kunnon känni tuli vedettyä (virhe!), joten puolet keikasta unhoittunut (virheen seuraamus!). Ja kuten kunnon Niskalaukaus-keikalla pitääkin, headbangeria vedin kunnolla (virhe!) ja tästä johtuen oma niska venähti ja virheen seuraamuksena 2 päivää sairaslomaa ja kolmiolääkkeitä lekurilta. Hienoo! Mut oli se sen arvostakin, kyl Niskiksen saundit on loistavat ja biisit vielä enemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)