onde 10.12.2004 16:47:19 | |
---|
Tuli ostettua tollanen mexicon -91 projekti.Vehje oli ku jousipyssy, mutta vähän ylä satulaa viilamalla ja kaulaa säätämällä (kaularauta lähes irti!) se alko jo tuntuun kaulan osalta hyvältä! Mikit pitäis hommata uudet. Ehdotuksia asiantuntijat! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
NYdoll 10.12.2004 16:55:19 | |
---|
Dimarzion ne 123:set (en muista niitä kirjaimia tosta alusta) Pardylla on ainaski sellaset. Se voi kertoilla lisää. Oon itekki miettiny, et mitkä mikit laittasin siihen mun jazzprojektiin ja noihin oon päätyny, koska ovat yksinkertaisesti parhaat joita olen testannut. "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
pardy 10.12.2004 17:20:09 | |
---|
Dimarzion ne 123:set (en muista niitä kirjaimia tosta alusta) Pardylla on ainaski sellaset. Se voi kertoilla lisää. Oon itekki miettiny, et mitkä mikit laittasin siihen mun jazzprojektiin ja noihin oon päätyny, koska ovat yksinkertaisesti parhaat joita olen testannut. Jeps, toimivat varsin mainiosti. Soundit on kaikinpuolin hyvät ja muutenkin. Voisin olettaa että varsinkin jazzareissa ovat elementissään. Yläpää on terävä ja alapäät tarkkoja ja napakoita. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=35&t=77681&o=0&co=30 Malliltaan ovat siis DP123:set. En tiiä, ajattelin että voisin ne itelläni pitää, jos sattus taas tekemää mieli erilaista soundia, ni sais helposti vaihettua. Mut jos kiinnostaa, ni pikaviestitse saa silti kysellä, en niitä väkisin panttaa jos joku haluaisi ne ostaa. |
hollstro 10.12.2004 18:01:49 | |
---|
Jos haluaa perinteistä Jazz Bass-meininkiä niin Fenderin standardimikit (Original Jazz Bass) ovat minusta parhaita. |
Pannaas tähän samaan ketjuun toinenkin kysymys. Mitäs mikkejä suosittelisitte Passoon? Olis kiva saada vähän "tarkkuutta" lisää tuohon tumppusoundiin. "Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa) Osta Sitikka! |
poppamies 10.12.2004 20:19:03 | |
---|
Jos haluaa perinteistä Jazz Bass-meininkiä niin Fenderin standardimikit (Original Jazz Bass) ovat minusta parhaita. Mulla oli Jazzissa Fender Vintage mikit. Vaihdoin tässä kuukasi, toista sitten, Seymour DuncanBassline SBJ 1 tilalle "hyvän ystävän" ja studiobasistin kehoituksesta. Ero on huomattava. Enemmän botnea mutta siitä huolimatta vielä tiukempi soundi. Eivätkä maksaneen ylettömästi. 70 kpl. "G-strings are for strippers" |
nro5 11.12.2004 14:31:36 | |
---|
Mulla oli Jazzissa Fender Vintage mikit. Eli oliko ne Fenderit CS-60 -mallia? Mites vertaisit keskiäänimurinan muutosta Duncaneihin? |
poppamies 11.12.2004 16:14:41 (muokattu 11.12.2004 16:15:07) | |
---|
Eli oliko ne Fenderit CS-60 -mallia? Mites vertaisit keskiäänimurinan muutosta Duncaneihin? Valitettavasti en pysty sanomaan tarkkaa mallia. Siitä on 6-7 vuotta aikaa kun laitoin ne Fender Vintaget Jazziin. Erikoisuutena noin rakenteellisesti niissä on sellainen vanhankansan messinkinen maadoitusliuska joka lähtee tallamikistä tallaan. Sellaisen näkee tosi vanhoissa Jazzeissa 60-luvun alusta. Kyllä niissä Fenderin mikeissä oli enemmän keskiääntä mitä Duncaneissa. Sitä oli jopa liian kanssa. Tuntui jopa vähän ohkaiselta verrattuna Duncaneihin. Sanottaisiinko näin että Fendereissä oli narinaa kun Duncaneissa on sellainen vähän jykevämpi murina. Voisin kuvitella että Fender Vintaget voisi sopia mainiosti nauhattomaan. "G-strings are for strippers" |
PasiB 12.12.2004 12:53:38 | |
---|
Pannaas tähän samaan ketjuun toinenkin kysymys. Mitäs mikkejä suosittelisitte Passoon? Olis kiva saada vähän "tarkkuutta" lisää tuohon tumppusoundiin.Vaihdoin omaani Seymour Duncan SPB-3 mikit ja kokemukset ovat aika pitkälle samoja kuin Pardylla Jasson mikeistä: http://muusikoiden.net/cgi/goto.php … ?c=35&t=77681&o=0&co=30 Tavallinen tallaaja, basisti ilman omaa syytään. |
Jalmus 12.12.2004 16:03:58 | |
---|
BassLines:it on osoittautuneet tosi hyviksi. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |