pellepelle 01.12.2004 18:16:45 | |
---|
Vuonna 1952 kun oli Helsingin olympialaiset niin tietysti suomeen tuli neekereitäkin. Uutisissa oli pääuutisena "NEEKERI TULI SUOMEEN!" kaikkein huvittavinta oli se että suomalaiset oli pyytämässä siltä neekeriltä nimikirjoituksia sen takia että se on niin harvinainen näky. |
ozz3 06.12.2004 21:05:28 | |
---|
"Tapsa saunoi, sauna paloi." Katso -lehdessä viime viikolla "There's No Presents, Not This Christmas" - King Diamond
"It's Christmas again, i know, there's only sadness in my soul" - King Diamond |
pellepelle 06.12.2004 21:43:01 | |
---|
"Tapsa saunoi, sauna paloi." Katso -lehdessä viime viikolla Se oli HYMYssä! DAIJU!!! |
Pelsi 06.12.2004 21:56:55 | |
---|
Vuonna 1952 kun oli Helsingin olympialaiset niin tietysti suomeen tuli neekereitäkin. Uutisissa oli pääuutisena "NEEKERI TULI SUOMEEN!" kaikkein huvittavinta oli se että suomalaiset oli pyytämässä siltä neekeriltä nimikirjoituksia sen takia että se on niin harvinainen näky. Löysin tässä kerran kuvan vanhasta Veikkauksen mainoksesta, jossa oli teksti: "Ainoastaan Afrikan neekeri ei veikkaa! Kaikki muut veikkaavat ja saavat veikkausvoittoja." Nauroin sille, mutta ehkä tätä Afrikan neekeriä ei vituta joka lauantai, kun ei taaskaan miljoonia tullut. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
Tupuna 07.12.2004 09:40:37 | |
---|
Hiljattain Iltasanomissa/Iltalehdessä oli hauska "Haukuttiin Sally Spectraksi. Metsuri löi heti" Muistaakseni tämä tapaus oli vielä isäni tuomittavana... tuomari kun on. Kyllä sitä varmaan helkkari saa töissäkin toisinaan nauraa. Hymy ei ole mikään uutislehti, mutta kieltämättä nauratti, kun Timpe "pedofiili" Salosesta kertovan jutun otsikko oli "Kärsin seksikohtauksista" (marraskuu 2004). Joo, eihän meistä kukaan koskaan seksiä haluakaan. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Kimmo72 07.12.2004 13:41:03 | |
---|
"Aira Samulinin kissa täytti 20 vuotta" Tän mä just halusinki tietää.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Rattata 09.12.2004 12:01:24 | |
---|
Tämän päivän Ilta-Sanomissa: "Jonnan nänneistä nousi kova kohu." "Usotteko jotta miulla on perempi perse ku kellään teistä!" -mie |
Pelsi 09.12.2004 16:19:09 | |
---|
"Matin kolkko joulu vankilassa!" Hoho! Oisin voinut lyödä tonnista vetoa että tälläinen otsikko tulee joskus. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
Qsysi 09.12.2004 19:46:31 | |
---|
Matin ja Mervin sauna paloi! -Siellä rakastelimme ensi kerran. ai kun kiva... Sitten kun Nykäsestä tulee elokuva, Merviä näyttelemään on jo pyydetty Vesa-Matti Loiri... herra, teillä on muuten väärä [pastilli] |
Isodee 10.12.2004 09:16:41 | |
---|
Matin ja Mervin sauna paloi! -Siellä rakastelimme ensi kerran. Tää on ihan klassikko. Samassa jutussa oli myös Alaotsikko tai joku tämmöinen: "Uuno Turhapuro pelasti meidät." just joo. |
Hohhoijaa 10.12.2004 14:24:29 (muokattu 14.12.2004 16:18:50) | |
---|
"Petteri Jussilan henki ilmestyi Matille vankilassa"! - Olen nähnyt valon, sopertaa hämmentynyt mäkikotka ylimaallinen aura ympärillään hehkuen. Kaikille näille LOISTAVAN threadin jutuille on saanut nauraa ihan kippurassa, mutta tämä juttu sai minut repeämään _aivan_ totaalisesti_. Ehkä juuri tuon repliikin vuoksi :D "En naisiin tee mä suurta vaikutusta, mun tyylini on harmaa ja musta" |
NHR 10.12.2004 14:43:11 | |
---|
Merviä näyttelemään on jo pyydetty Vesa-Matti Loiri... Hehehee... Olen tässä yrittänyt miettiä, että kukas Mattia sitten näyttelisi, mutta ei ole tullut ketään sopivaa mieleen. Kai se on sitten vaan Suosalo taas kerran. Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |
pellepelle 10.12.2004 16:21:21 (muokattu 10.12.2004 16:21:37) | |
---|
Hehehee... Olen tässä yrittänyt miettiä, että kukas Mattia sitten näyttelisi, mutta ei ole tullut ketään sopivaa mieleen. Kai se on sitten vaan Suosalo taas kerran. Jasper Pääkkönen...aika huono valinta mun mielestä. |
depe 10.12.2004 16:38:42 | |
---|
Ex-salarakas pahoinpideltiin. Kyseessä siis Eremenkon salarakas, jonka poikaystävä mukiloi tätä. Sekavaa eikö totta? Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
pellepelle 10.12.2004 17:05:40 | |
---|
Seiska paljastaa Salon SALARAKKAAN!!!: Mika PETTI Norikoa! |
Seiska paljastaa Salon SALARAKKAAN!!!: Mika PETTI Norikoa! Salo teki Räikköset! ja Räikkönen Häkkiset! Ensi kuussa on Keken vuoro! Toimittaja: Miten kommentoit tätä tapahtunutta? Keke: Ääääää... |
Pelsi 10.12.2004 21:29:51 | |
---|
Ex-salarakas Onko tämä edes oikea sana? Ei herramunjee. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
Tuomas 10.12.2004 22:17:55 | |
---|
Ex-salarakas Onko tämä edes oikea sana? Ei herramunjee. Entinen Salora-tv:n omistaja on Ex-Salorakas. Entinen Samara-auton omistaja on Ex-Samarakas. Mutta mikä helvetti on salara! Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do! |
Tupuna 12.12.2004 16:24:13 | |
---|
Tää on ihan klassikko. Samassa jutussa oli myös Alaotsikko tai joku tämmöinen: "Uuno Turhapuro pelasti meidät." just joo. Eiku se juttu meni kyllä näin: "Tuossa saunassa rakastelimme ensimmäistä kertaa. Nyt kuitenkin pelastuimme, koska olimme tuvan puolella katsomassa elokuvaa Uuno Turhapuro - Herra Helsingin Herra". Nii :) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
NHR 12.12.2004 18:42:26 | |
---|
Jasper Pääkkönen...aika huono valinta mun mielestä. Enpä tiedä, olemukseltaan jotenkin aika sopiva ainakin. Mutta mikä helvetti on salara! Joku italialainen pikkukaupunki? Ehkä joku voi olla sitten sellaisenkin entinen omistaja. Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |