booster 10.02.2003 10:44:25 | |
---|
Hei! Rupesin tuossa leikittelemään ajatuksella että jos vaihtaisin V-AMPini SansAmppiin, eli SA classiciin tai GT2:een. Laite olisi siis kotikäytössä, kytkettynä stereoihin tai tietokoneeseen. Onko jollakulla esittää mielipiteitä puolesta tai vastaan? Tai onko joku nauhoitellut SansAmpilla jotain? "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
Kakemakeväke 10.02.2003 11:30:10 | |
---|
Jos olet vampista luopumassa, niin täältä voisi löytyä potentiaalinen ostaja... m/ m/ |
Kalle 10.02.2003 12:55:22 | |
---|
V-Ampista en tiedä, mutta SansAmp toimii hyvin kotona ja keikalla. Rokkaa kotona pienillä volumeilla loistavasti ja antaa kummasti potkua vahvarille keikalla. |
booster 10.02.2003 13:23:45 | |
---|
Rokkaa kotona pienillä volumeilla loistavasti ja antaa kummasti potkua vahvarille keikalla. Miten sä sitä kotona käytät? Stereoihin / vahvariin? "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
Kalle 10.02.2003 13:58:27 | |
---|
Pääasiassa vahvarin kanssa. Käytän myös kotinauhoituksissa suoraan t-koneeseen |
Pääasiassa vahvarin kanssa. Käytän myös kotinauhoituksissa suoraan t-koneeseen Ok. Onko mitään klippejä mitä voisin kuunnella? "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
Hanok 10.02.2003 15:34:59 | |
---|
Onko mitään klippejä mitä voisin kuunnella? Tuollahan niitä on Tech 21:n sivuilla ( http://www.tech21nyc.com/). Vai halusitko muita clippejä kuulla? Itse käytin tuota SansAmp Classicia bändin demoa tehdessä. Itse diggasin kyllä lopputuloksesta. Ominaisuuksista voi sanoa ainakin sen verran että särösoundit tulevat ulos todella kompressoituneena, mutta se ei välttämättä tarkoita että soundi oli tukossa. Tukevia soundeja siitä kyllä saa. Jotain kertonee myös se että Johnson J-stationin antamaa signaalia muokkasin taajuuskorjaimella huomattavasti enemmän kuin SansAmpista otettua. SansAmpista sai myös todella mukavia kirkkaita clean-soundeja. Tällä kokemuksella voin kyllä suositella. Riippuu sitten omasta tarpeestasi löytyykö V-ampista toimintoja joita tarvitset... |
booster 10.02.2003 15:43:40 (muokattu 10.02.2003 16:34:22) | |
---|
Tuollahan niitä on Tech 21:n sivuilla (http://www.tech21nyc.com/). Vai halusitko muita clippejä kuulla? Joo noi on kuunneltu läpi jo.. ;) Kiitoksia näistä mielipiteistä ja jos lisää sanottavaa tai jotain kuunneltavaa löytyy niin antaa kuulua. EDIT: Ja jos joku on käyttänyt laitetta kuulokkeiden tai stereoiden kanssa, niin voisi kertoa kokemuksistaan. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
Hanok 10.02.2003 17:34:59 | |
---|
En mä oo oikeen missään kuullu että kukaan olis soittanu kitaraa stereoiden kanssa niin että siinä olis ollu sellasta tatsia tai intensiteettiä. SansAmpin kanssa soittelin aika paljon kuulokkeet päässä tuota mainittua äänitettä tehdessä ja kyllähän se kohtuullisesti toimi. Kyllä se mielestäni oli kuulokesoittoon ainakin yhtä hyvä kuin digitaalimallinnusvehkeet. Mutta kannattaa tietysti itse testata vielä. Helsingissä Musamaailma myy SansAmp-kamaa. |
Tiki 10.02.2003 19:17:17 | |
---|
Eli tuo sansamp toimii ihan hyvin pelkällä kitara->sansamp->kuulokkeet periaatteella? |
booster 15.02.2003 16:39:56 (muokattu 15.02.2003 16:40:14) | |
---|
Sain nyt omani, SansAmp Classicin. Saundeihini olen ihan tyytyväinen, mutta manuaalia ei ole. Voisiko joku manuskan omistava olla ystävällinen ja kirjoittaa tänne mitä nuo character switchit tarkalleen ottaen tekevät? Tai jos on tylsää niin vaikka skannata manuaali ja lähettää sähköpostina? "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
booster 17.02.2003 19:50:06 | |
---|
*bumpsista* "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |