Mertsi 09.02.2003 20:10:55 | |
---|
Tuli tässä vaa mieleen, että mitä mieltä ootte yleensä ottaen Charveleista? Itelläni on 10v vanha Charveli ja oon kyllä olla äärimmäisen tyytyväinen. Vastaavia tapauksia? Siis mitä? |
Tumppi38 10.02.2003 09:00:35 | |
---|
Tuli tässä vaa mieleen, että mitä mieltä ootte yleensä ottaen Charveleista? Itelläni on 10v vanha Charveli ja oon kyllä olla äärimmäisen tyytyväinen. Vastaavia tapauksia? Yxi kutonen on ja minulla pysyy ! 80 luvulla ostin ja en vaihda... There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
Fortune 10.02.2003 12:17:12 | |
---|
San Dimasit ovat mieleeni ja todella paljon. Semmoisen halajaisin, ilman floikkaa. Samoin Surfcasterista pidän. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Tuli tässä vaa mieleen, että mitä mieltä ootte yleensä ottaen Charveleista? Itelläni on 10v vanha Charveli ja oon kyllä olla äärimmäisen tyytyväinen. Vastaavia tapauksia? Mitäs noista nyt voi olla mieltä? Sen tyylisistä kitaroista...ihan kelpo pelejä! Niitä oli hyviä, mutt oli niitä kyllä huonojakin. Oli aika kovassa huudossa tossa 90-luvun vaihteessa. Juuup! |
ptaipale 14.02.2003 12:47:26 | |
---|
Mä myin juuri Charvel 475:n, joka oli mulla 13 vuotta, ja jo nyt kaduttaa ja ikävöin... vaikka oli se ihan järkevää myydä. Tuossa Charvelissa oli kerrassaan loistava kaula, helppo soittaa, se piti hienosti vireen (floikankin kanssa) ja kitara oli hienon näköinenkin lukuunottamatta mielestäni mautonta piikikästä lapaa. Aktiivielektroniikka piti surinat kurissa. Suosittelen ehdottomasti, jos etsit kitaraa sukkahousuheviin! Itse olen siirtynyt vähän enemmän roots-suuntaan ja tuommoinen hevikitaran headstock alkoi näyttää naurettavalta, ja lisäksi en ole koskaan oikein ollut sinut floikan kanssa (kuulostaa epävireiseltä demppikompissa jne). Siinä lähinnä syyt kitaran realisointiin. Tilalle olen ostanut Tokain lespaulin ja nyt olisi lisäksi vielä hankinnan alla tavallinen strato. Silti tulee nyt jo mieleen että olisiko sittenkin pitänyt säilyttää se Charvel... insinööri Espoosta |