Milkop 07.12.2004 08:15:37 (muokattu 07.12.2004 10:16:40) | |
---|
Knights Of The Old Republic on kevyttä koneen paras peli. Tuon pelin olen aatellut ostaa itelle joululahjaksi, joten voisiko peliä pelanneet kertoilla siitä lisää? Mitenkäs nuo ruudunpäivitysongelmat, joista olen lukenut? Kuinka häiritseväksi nykiminen nousee? Edit:Entäpä Metal Gear Solid 2 - Substance? Millainen mahtaa olla? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Larry 07.12.2004 15:07:56 | |
---|
Kertokaapas veljet onko NHL2K5 jo ilmestynyt euroopassa kun ei saatana osu millään silmään ? Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
gheisari 07.12.2004 15:16:41 | |
---|
Mitenkäs nuo ruudunpäivitysongelmat, joista olen lukenut? Kuinka häiritseväksi nykiminen nousee? Mua ei ainakaan häirinneet. isommissa sapelinkolisteluissa noita voi ilmetä, mutta kun taistelu on periaatteessa vuoropohjaista, niin ei se pääse häiriöimään. EI PILAA PELINAUTINTOA. OSTA IHMEESSÄ. PARAS STAR WARS PELI. |
Peoplez 07.12.2004 16:50:28 | |
---|
Ei pilaa ruudunpäivitysongelmat peliä! Ei niitä edes huomaa. Ja peliä on vaikea kuvailla... Monet Star Wars-pelit ovat olleet sellaista Scheissea ettei mitään järkeä. Mutta tämä on kova. Itse en edes ole mikään Star Wars-fani mutta tämä peli vangitsee tuon koko maailman parhaat puolet ja hyvän tunnelman. Suosittelen ehdottomasti! "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
depe 09.12.2004 17:37:00 | |
---|
Onkos xboxille mitään ns. kauhupelejä. Eikös pleikkarille ole jotain sellaisia, nimet nyt eivät tule mieleen. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
gheisari 09.12.2004 18:56:25 | |
---|
Onkos xboxille mitään ns. kauhupelejä. Eikös pleikkarille ole jotain sellaisia, nimet nyt eivät tule mieleen. Silent Hill 2 & 4 |
Silent Hill 2 & 4 Onko kakkonenkin? Sehän pitää hankkia. En ole vain missään törmännyt. For those about to ballad - we salute you! |
Dreameater 11.12.2004 22:02:18 | |
---|
Mikäs ois semmonen kaksinpeli (tai ehkä jopa kolmin tai nelinpeli), jota ois kiva tahkota jouluna jonkun kanssa? Meinasin tuota Halo2 aikoinaan, mutta en tiedä jos se on ihan samanlainen kuin ykkönen, joka tuli pelattua viime jouluna läpi. |
Nimismies 12.12.2004 00:26:33 | |
---|
Mikäs ois semmonen kaksinpeli (tai ehkä jopa kolmin tai nelinpeli), jota ois kiva tahkota jouluna jonkun kanssa? Meinasin tuota Halo2 aikoinaan, mutta en tiedä jos se on ihan samanlainen kuin ykkönen, joka tuli pelattua viime jouluna läpi. Medal of Honor: Rising Sunin kaksinpeliä(co-op) on kehuttu, joten kannattanee kokeilla mikäli toinen maailmansota aihepiirinä kiinnostaa. Aika lyhyt kokemus kuulemma, ja Honorien perusviat(umpiskriptaaminen ja putkikentät) ovat tallella, mutta varmaan viihdyttävää hommaa silti. For those about to ballad - we salute you! |
Milkop 12.12.2004 14:50:35 | |
---|
Tuli sitten ostettua Knights Of The Old Republic ja ei voi kuin kehua. Justiinsa tällaista peliä mä olen hakenut Xboxille. Vaikka on vasta aika alussa, niin pakko sanoa, että on varmaankin Xboxin paras peli. Ruudunpäivitysongelmatkaan eivät ainakaan vielä ole häirinneet. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Dreameater 12.12.2004 15:57:18 | |
---|
Medal of Honor: Rising Sunin kaksinpeliä(co-op) on kehuttu, joten kannattanee kokeilla mikäli toinen maailmansota aihepiirinä kiinnostaa. Aika lyhyt kokemus kuulemma, ja Honorien perusviat(umpiskriptaaminen ja putkikentät) ovat tallella, mutta varmaan viihdyttävää hommaa silti. No siinä on sitten varmaan hiukan parempi kaksinpeli kuin ykkösessä, mikä minulla on. Kaksinpelissä äijät leijui ilmassa... mutta sehän ei ollutkaan mikää co-opsi. Entäs onko mitään kevyempiä pelejä joita vois pelata päiväsaikaan, ettei pikku taaperot näe painajaisia. Pelityyppi on aika vapaa. Onko kukaan muuten pelannut NINJA GAIDENia? Tuli sitten ostettua Knights Of The Old Republic ja ei voi kuin kehua. Mikä siinä on niin hyvää? Kerro ihmeessä! Joudun kohta itse ostamaan. Eikö se vuoronperään tappelu ole tylsää? Mua on jotenkin aina arvelutanut noissa Tähtiensotapeleissä, se että niissä ei ole niitä oikeita hahmoja mukana... Enpä ole paljon pelejä pelannutkaan. |
Heikki L. 12.12.2004 22:28:47 | |
---|
Onko kukaan muuten pelannut NINJA GAIDENia? Vi*un kova! Tosin pari kertaa meni hermot vaikeustason hipoessa taivaita. Shack! |
Milkop 13.12.2004 15:12:57 | |
---|
Mikä siinä on niin hyvää? Kerro ihmeessä! Joudun kohta itse ostamaan. Käyppä vaikka tilt.tv tai konsolifin.net ja lue arvostelut. Ite voin sanoa, että aiemmat Star Wars pelit ovat olleet aika schaissea tähän verrattuna. Päätöntä mättöä tylsillä kentillä. Tarina on tässä hyvä, pelattavuus ja grafiikka myös hyvää. Paha siitä on mennä mitään sanomaan, mutta käy noissa osoitteissa katsomassa. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Kimmo72 14.02.2005 15:57:36 | |
---|
Jaahas. Kävin ostamassa muutaman pelin lisää. - Broken Sword. The sleeping Dragon - ESPN NHL 2K5 - ESPN NFL 2K5 Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
depe 14.02.2005 16:51:13 | |
---|
Ite voin sanoa, että aiemmat Star Wars pelit ovat olleet aika schaissea tähän verrattuna. Päätöntä mättöä tylsillä kentillä. No prkl, PC:llä oli ainakin X-Wing ja Tie-Fighter loistoa. Paitsi että X-Wing oli homomaisen vaikea, eihän niitä joitain kenttiä meinannut päästä läpi edes läpipeluuohjeilla. Tosin tämä kaikki tapahtui joskus vuonna kasiviis. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Heikki L. 15.02.2005 00:43:15 | |
---|
- Broken Sword. The sleeping Dragon Mulla on kanssa toi. Anttilan ale-laarista. Seikkailufriikkinä oli pakko ostaa, vaikka peli ei mikään huippu olekkaan. Ihan kiva teos, toisin se tekstien ja animaatioiden pakkokatsonta hatuttaa. Ongelmat vois olla vähän vaikeempia. Shack! |
Jormaz 15.02.2005 01:16:54 | |
---|
Mactep - Intro Golgotha |
Kimmo72 15.02.2005 07:50:17 | |
---|
Mulla on kanssa toi. Anttilan ale-laarista. Seikkailufriikkinä oli pakko ostaa, vaikka peli ei mikään huippu olekkaan. Ihan kiva teos, toisin se tekstien ja animaatioiden pakkokatsonta hatuttaa. Ongelmat vois olla vähän vaikeempia. Alelaarista joo mäkin sen löysin hintaan 19.90 eli ei kauheen kallis. Joskus tullut vaan pleikkarilla pelattua niitä ekoja Broken Swordeja. Ne vaan tuntu vaikeammilta :) Kyllä tommonen mukavan rauhallinen seikkailu on kaiken räiskinnän ja ajamisen välissä ihan mukavaa puuhaa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Milkop 15.02.2005 11:44:22 | |
---|
On tullut osteltua hieman lisää pelejä, Metal Gear Solidia ja Burnout3:sta. Nyt pikkaisen himottaisi tuo Ninja Gaiden. Joku lienee kokeillut? Kuulemma hullun vaikea, mutta eipä ainakaan tulisi heti pelattua läpi. Ja kenttäpomot vanhaan 8-bittisen tyyliin. Mikäs muuten tämä Ninja Gaiden (Classics) oikein on? Gamelifen sivuilta katselin. http://www.gamelife.fi/?viewproduct=2517"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
la m quina 15.02.2005 19:34:03 | |
---|
Classics-sarja = halvempi hinta |