leka 09.12.2004 23:45:38 (muokattu 09.12.2004 23:46:04) | |
---|
Tässä pari päivää sitten lauloivat Pekka & Pätkä -leffassa tätä vanhaa rallia. Nytpä haastan kaikki keksimään siihen uusia säkeistöjä, kehittää riimipäätä. Kun mä kuolen vanhan pedaalini saat Kun mä kuolen vanhan pedaalini saat se on bossin metalzone ihan paska koko kone kun mä kuolen vanhan pedaalini saat Kun mä kuolen vanhan bassoni sä saat kun mä kuolen vanhan bassoni sä saat siihen laitoin mä flatwoundit lähtee pirun hyvät soundit kun mä kuolen vanhan bassoni sä saat kun mä kuolen m.net tunnukseni saat kun mä kuolen m.net tunnukseni saat mene dadaamaan vaan sekaan kaikki ihastuvat lekaan kun mä kuolen m.net tunnukseni saat kun mä kuolen vanhat levyni sä saat kun mä kuolen vanhat levyni sä saat siin o rokkii sekä jatsii Peitsamolta koko satsi kun mä kuolen vanhat levyni sä saat siitä vaan itsekin runoilemaan JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Kun mä kuolen vanhan harppuni sä saat. Kun mä kuolen vanhan harppuni sä saat. Siin on tosi kova ääni, ei sen ääni miestä sääli. Kun mä kuolen vanhan harppuni sä saat. Härmässä on Suomi. |
BaariMikko 09.12.2004 23:50:31 | |
---|
kun mä kuolen vanhat putkeni sä saat kun mä kuolen vanhat putkeni sä saat soundi tunkkainen ja tuhnu helisee kuin kattokruunu kun mä kuolen vanhat putkeni sä saat "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
M-Juhana 09.12.2004 23:55:35 | |
---|
Kun mä kuolen vanhan meseni sä saat Kun mä kuolen vanhan meseni sä saat Mittaris on miljoona kilsaa Öljyn tilalla jo silsaa Kun mä kuolen vanhan meseni sä saat NO REMORSE ! -Lemmy- |
Zarmo 10.12.2004 00:00:34 | |
---|
Kun mie kuolen vanhan vahvarini saat kun mi kuolen vanhan vahvarini saat siinnon soundi ihan särki lähtee soittajalta järki kun mie kuolen vanhan vahvarini saat |
Ossi 10.12.2004 00:00:49 | |
---|
kun mä kuolen vanhan orankini saat kun mä kuolen vanhan orankini saat vaikka on se raskas kantaa sillä hurmaat, mimmit antaa kun mä kuolen vanhan orankini saat Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
Zarmo 10.12.2004 00:07:25 | |
---|
kun mie kuolen nahkahousuni sä saat kun mie kuolen nahkahousuni sä saat voit niissä soittaa hevii ellei persees liikaa levii kun mie kuolen nahkahousuni sä saat |
steelin 10.12.2004 00:13:40 | |
---|
Kun mä kuolen vanhan pumppuni sä saat. Kun mä kuolen vanhan pumppuni sä saat. Ei siittä löydy ilmaa, mutta jotain sillä filmaat. Kun mä kuolen vanhan pumppuni sä saat. Härmässä on Suomi. |
BaariMikko 10.12.2004 00:14:03 | |
---|
kun mä kuolen vanhan ideani saat kun mä kuolen vanhan ideani saat se on aivan levoton ja toteuttamiskelvotonkin kun mä kuolen vanhan ideani saat "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
Planetist 10.12.2004 00:19:29 (muokattu 10.12.2004 00:19:54) | |
---|
kun mä kuolen vanhat levyni sä saat kun mä kuolen vanhat levyni sä saat Sitten soi Led Zeppelin CMX myös tietenkin kun mä kuolen vanhat levyni sä saat Edit: Oho siellä olikin jo levyriimi :P --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
leka 10.12.2004 00:21:16 | |
---|
kun mä kuolen allekirjoituksen saat kun mä kuolen allekirjoituksen saat perse ulkona kun jatsaa kaikki hommat silloin natsaa kun mä kuolen allekirjoituksen saat JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Planetist 10.12.2004 00:23:44 | |
---|
kun mä kuolen vanhan tietokoneeni sä saat kun mä kuolen vanhan tietokoneeni sä saat Ei sillä toimi mikään tuskin kannattaa sitä pitää kun mä kuolen vanhan tietokoneeni sä saat --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
Teijo K. 10.12.2004 00:29:43 | |
---|
Kun mä kuolen vanhat kirjani sä saat kun mä kuolen vanhat kirjani sä saat Historiaa maailman vain Kirjahyllyihini kun sain Kun mä kuolen vanhat kirjani sä saat |
Zarmo 10.12.2004 00:33:49 | |
---|
Kun mie kuolen vanhan pintsani sä saat siin on kinkkuu, salamia homejuustoo, kepattia kun mie kuolen vanhan pintsani sä saat kun mie kuolen vanhan pintsani sä saat |
Teijo K. 10.12.2004 00:44:07 | |
---|
Kun mä kuolen vanhan säilykkeeni saat kun mä kuolen vanhan säilykkeeni saat koska tyhjäks oon sen syönyt kyseenalaiset on hyödyt kun mä kuolen vanhan säilykkeeni saat |
Ossi 10.12.2004 00:46:52 | |
---|
kun mä kuolen vanhan biisini sä saat kun mä kuolen vanhan biisini sä saat omanani sitä väänsin mut riimit oli bobi bläändin kun mä kuolen vanhan biisini sä saat Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
leka 10.12.2004 00:48:51 | |
---|
kun mä kuolen avatarini sä saat kun mä kuolen avatarini sä saat jos naama tuollaiselta näyttää hymiöit ei tarvi käyttää kun mä kuolen avatarini sä saat JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
armadillo 10.12.2004 02:56:45 | |
---|
kun mä kuolen levysoittimeni saat kun mä kuolen levysoittimeni saat siin on äänivarsi katki neula repii levyt ratki kun mä kuolen levysoittimeni saat kun mä kuolen nimimerkkini sä saat kun mä kuolen nimimerkkini sä saat tunnus vanha armadillon sitä kadehtii Matt Dillon kun mä kuolen nimimerkkini sä saat kun mä kuolen vanhan autoni sä saat kun mä kuolen vanhan autoni sä saat Toyotalla Suomi kulkee muista ovet aina sulkee kun mä kuolen vanhan autoni sä saat kun mä kuolen vanhat kuulokkeeni saat kun mä kuolen vanhat kuulokkeeni saat puoliavoimet on luurit kuuluu mollit sekä duurit kun mä kuolen vanhat kuulokkeeni saat Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
NHR 10.12.2004 04:54:25 | |
---|
kun mä kuolen wanhat vitsini sä saat kun mä kuolen wanhat vitsini sä saat jos et tykkää ei siis haista Kirkan paska vaikka haista kun mä kuolen wanhat vitsini sä saat Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |
Keny 10.12.2004 08:54:57 | |
---|
kun mä kuolen vanhan piippuni sä saat kun mä kuolen vanhan piippuni sä saat sillä eessä taivaan portin pyhä pietar tarjoo nortin kun mä kuolen vanhan piippuni sä saat Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |