hepe69 09.12.2004 18:53:55 | |
---|
Onko kokemuksia kyseisen merkin ridestä joka on 20" custom dry.Hintaa ja sen sellasta (käytettynä)? Entä saman merkin projektion crässit? kiitos jo etukäteen.. |
napander 09.12.2004 19:06:05 | |
---|
Onko kokemuksia kyseisen merkin ridestä joka on 20" custom dry.Hintaa ja sen sellasta (käytettynä)? Entä saman merkin projektion crässit? kiitos jo etukäteen.. Huomaa että Zildjian on merkki ja sillä on eri peltisarjoja. Mutta kyseessä on siis K custom dry ride ja noita projection crasheja löytyy A customia ja Z customia. |
Kosminen 09.12.2004 21:48:53 | |
---|
Toi Custom Dry on kyllä velemu. Tosi kiva pingahdus irtoaa, mutta pelti ei taas oikein "avaudu" mitenkään luontevasti, jos sellaiseen on tottunut. En tiedä käytinkö nyt tuota termiä ihan väärin, mutta siis vaikka ennen filliä jos ruukaa muutaman iskun soittaa, että se ääni leviää vähän samaan tapaan kuin jos haitsua raottaa vähitellen, niin sellaista ei oikein nätisti tuu tuolla ridellä. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
K Custom Dry on hieno peli. Oon käyttäny vaki ridenä jo vuosia. Sillä saa helposti vähän persoonallisempaa soundia. Ääni on todellakin kuiva. Ja kuten edellä mainittiin, pelti ei luonteeltaan sovellu ns. nostatuksiin. Vaatii rinnalleen ison crashin tai crash/riden jolla voi myös kompata ainakin minun tapauksessa. Käytetystä vois maksaa jotain 150 eurosta ylöspäin noin karkeasti arvioiden. taas on tänään |
Epämuusikko 10.12.2004 18:15:54 | |
---|
K Custom Dry on omien kokemuksien perusteella tosiaan dry. Kysykää markkuliinilta, mitä hän on omastaan tykännyt. Sen sijaan k custom dry LIGHTin ottaisin vaikka heti. aivan mahtis peli, vaikka ei ehkä rokkiin sovellukaan. Myytävänä Tosco 22" ride! |
markkuliini 11.12.2004 03:03:36 | |
---|
K Custom Dry on omien kokemuksien perusteella tosiaan dry. Kysykää markkuliinilta, mitä hän on omastaan tykännyt. Sen sijaan k custom dry LIGHTin ottaisin vaikka heti. aivan mahtis peli, vaikka ei ehkä rokkiin sovellukaan. Ei mulla mitään tollasta oo. :P Konstantinopole kyllä löytyy. |
Epämuusikko 11.12.2004 13:20:01 | |
---|
Ei mulla mitään tollasta oo. :P Konstantinopole kyllä löytyy. Sitten muistin väärän. sorppa. Myytävänä Tosco 22" ride! |