Aihe: Harley Benton HBB200BK??
1
Korsto
09.12.2004 20:18:07
Mites on asian laita. Kannattaisiko tälläiseen investoida? http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … benton_hbb200bk_ebass_prodinfo.html Olen ajatellut basson ostoa jo jonkin aikaa, eikä tarkoitukseni ole hankkia loistobassoa vaan sellaista kelpo aloittelijan peliä jolla voisi kavereiden kanssa jamitella. Niin että olisiko järkeä tälläinen soitin hankkia vai onko teillä ehdottaa suunnilleen samanhintaisia muita vaihtoehtoja?
Paska Homma!!!!!
pardy
10.12.2004 11:22:16

Hankin itselleni Harley Bentoneita silloin aikoinaan kun aloitin itse sähköbasson soiton ja olen ollut ihan tyytyväinen niiden laatuun, mutta niistä pääsee eroon ainoastaan polttamalla tai hautaamalla ne.

Äläs sano! Kylhän Ylläriki osti käytetyn Harley Bentonin (nyk. 'Muu') ja myi Neuserin sen alta pois...:)
"Muna on mukava asia!" -Yläasteen kotitalouden opetusvideo
Musiikki on mukava asia! -Minä
basistivol666
10.12.2004 17:58:13
huomioi: "Tuotteen saatavuus: Ota yhteys asiantuntijoihimme"

(ilmainen suomennos)

----->Odota puolitoistavuotta
Veijo jätkä!
nibacos
13.12.2004 17:53:41
mulla kans sanottiin että ota yhteyttä asiantuntioihin. mutta kesti vaan kaks kuukautta.
kuoppisjr
16.12.2004 11:38:17
olen itse soittanut reilut toistakymmentä vuotta bassoa ja eilen ostin ko kamppeen käytettynä siskon pojalle lahjaksi. (käytetty 90e)

se on hintaansa nähden erittäin hyvä. jos siitä meinaa ostaa paremman, ni joutuu maksamaan monta sataa lisää. esim jokut bassot jotka maksaa uutena 400 ei ole yhtään sen kummempia.

suosittelen aloittelijalle...se pysyy vireessä ja soi kohtuullisen hyvin. ja kohtuu helppo soitettava (kielet lähekkäin toisia kevyen tuntoinen soittaa).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)