Aihe: soittaminen vs seurustelu
1 2 3 4
Henko
09.12.2004 13:50:52

Tyttöystävän pitäis tajuta antaa aikaa harrastuksille. Viimeks niin ei ollu, joten nyt ei kukaan kysele että meneekö niissä reeneissä viel kauan. Eikä keikkareissulla oo hauska kattoo mitään rakastavaisten riitelyä vierestä.
If it's too loud, you're too old.
Satariel
09.12.2004 14:06:36 (muokattu 09.12.2004 14:07:11)
Tuplat
leather rebel
09.12.2004 14:21:13
Ei saa soittaa salkkareiden aikana. Muuten kyllä.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
mie
09.12.2004 14:49:57

Mulla vähän sama juttu. Ensin tuli bändi, sieltä löyty vaimo. :)

Miulla kävi niin, että haettiin uutta laulajaa ja sitten se oikea henkilö tupsahti suoraan syliin.
Kamakaavio

Älä ajattele. Pää sekoo.
Crossroad
09.12.2004 17:48:16
itse soitan kotona seuraavasti
-kun yksin:suht kovaa(omakotitalossa onnistuu kyllä)
-lapset kotona:vahvistimen kautta ns.tv:n volumella
-vaimo kotona:iltaisin esim leffaa katsoessa akustisesti sähkökitaralla kelaan juttuja läpi,onnistuu kyllä jos on kitara joka soi akustisesti hyvin..
vaimo onkin kysynyt :mikset ottaisi sitä tuohon sänkyyn mukaan kun sitä pitää noin tiiviisti halata..
Starlia
09.12.2004 17:50:11
Ei saa soittaa salkkareiden aikana. Muuten kyllä.

Ei niin, koska ne pitää itsekin katsoa!
samueld
13.12.2004 14:19:50

vaimo onkin kysynyt :mikset ottaisi sitä tuohon sänkyyn mukaan kun sitä pitää noin tiiviisti halata..

Kokeilepa ottaa.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
routa
13.12.2004 15:57:30
soittaminen on ykkösenä (NOT) pitää vaan onnistua sovittaan kaksi elämän suolaa yhteen.
"Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo"
Order
13.12.2004 16:09:04
No onhan se nyt tietty helppo sanoa että soittaminen menee tietenkin edelle jne. mutta saa nähdä miten on jos se tyttö jostain löytyykin :) Lopettamaan en kumminkaan suostuisi mistään hinnasta.
We oil the jaws of the war machine and feed it with our babies. Mullon liput Maideni keikalle o/ Pastilli?
paulinho
15.12.2004 13:47:35
Heh... Minulla on ollut sellainen ongelma, että periaatteessa tuo ei olisi este (soittoharrastus) seurustelulle, mutta olen kuitenkin aina laittanut soittamisen ns. etusijalla, niin siinä mielessä se soittelu rajaa aika paljon noita ajan kuluttamismetodeja (ulos ei lähdetä, jos on vielä soittamatta osa siitä päivän kiintiöstä etc.).

Noh, itsepähän olen näistä jutuista ongelman itselleni tehnyt... Ja tosiaan, soittaminen haittaa myös aika paljon kaikkea muutakin asioita kuin vain sosiaalisia suhteita... Näin siis täälläpäin.
Myytävänä Ibanez RG-2570EX (+ laukku), h. 650 e/tarjous (sis. mahd. lähetyskulut).
Karipiirto
20.12.2004 21:19:01

Onko sellainen suhde nyt sitten mistään kotoisin että toinen osapuoli rajoittaa harrastuksia jne.
Hitto ku muistais mitä tuli sanottua... ainiin, Pastilli?
Ben_D
20.12.2004 21:58:57

Jaa.a. En tiedä seurustelusta, mutta avioliittoon soittaminen sopii ainakin ihan hyvin.
Mako
20.12.2004 22:28:19

Ei sellaista naista minulle, joka soittamista rajoittaisi. Ei tule tapahtumaan.

Ei kai sellaisessa ole mitään järkeä, parisuhteen vuoksi riistää toiselta ihmiseltä tai itseltään perustarve, intohimo, harrastus..

Tyttöni soittaa itsekin, kiipparia, mutta harmillisen vähän.. Enimmäkseen musiikin kuuntelua harjoittaa hän.
"I must create a system or be enslaved by another man's; I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake
Jucciz
20.12.2004 22:38:35
Jaa.a. En tiedä seurustelusta, mutta avioliittoon soittaminen sopii ainakin ihan hyvin.

Minäkin soitin avioliittoon. :)
Juugeli
21.12.2004 07:43:05
Eivät ole rasitteita toisillensa. Osasyynä varmaankin se, että tyttöystävä soittaa itsekkin kitaraa :)
"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 IMIK #28
simosiili
21.12.2004 11:25:38
no on se ihme jos ei tolla repliikillä lohkea baarissa beibejä!!!!

tähän riitää yks lausahdus. hoho
ei en mä ainakaan suostuis tytön kaa olee jos se ei tykkäis musiikista. johan oltais niin erilaisia..
roknroll
ingle
22.12.2004 13:35:18
seurustelu alkoi -> soittaminen lopahti, yksinkertaisesti ei kerkee!!! :)
If assholes could fly, this place would be an airport.
Czar
23.12.2004 01:51:27

Mä seukkaan äijän kanssa, jota ei musiikki vois vähempää kiinnostakkaan! Aluksi hän suorastaan halveksui sitä, että vietin neljä tuntia viikossa aikaani bänditreeneissä ja sitten vielä kotosalla rämpyttelin pitkät tovit.

Tälle tytölle kyllä tulee ensin musiikki, sitten miehet.
JohnnyLee
26.12.2004 01:59:43

Yli 10 v. on mennyt seurustellessa, ja siinä on monesti jäänyt kitara nurkkaan, nyt eroan ja pääsen keskittymään täysin kitaran soittoon! Suhteeseen en aio alkaa pitkään aikaan, eikä muijat enää kitaraa syrjäytä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)