Mechanizm 07.12.2004 19:40:40 | |
---|
Kuinka moni on tutustunut tähän edesmenneeseen puolalaisorkesteriin? Itselleni bändin levyt Acme ja varsinkin Will Tomorrow Come? ovat tehneet suuren vaikutuksen. People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk. |
l6mp6l6 07.12.2004 20:24:58 | |
---|
tuli joskus ostattua tuo Acme ja oli kai se ihan hyvä. ei näy enää olevan hyllyssä kylläkään, oon varmaan myyny sen. Tykkään susta. |
MrQ 08.12.2004 15:18:41 | |
---|
Minä itseasiassa löysin Sitrrahin niiden ekalta levytykseltä: kokoelmalta nimeltä beaty in darkness 1. haa, acme tuli ostettua silloin kyllä. WTC oli kyl jo aika progressiivista deathrashmetalcorepunkkidarkwavea. paino sanalla progressiivinen. ja ehkä maailman paras riffi: Leash hmm. Puolassa eräässä rokkibaarissa olivat niin yllättyneitä että joku suomalainen ties sirrahin, että soittivat sitä koko acmen. kiitos siitä. Nussinut sen jonnekin sen levyn. Se taisi hävitä mystillisesti? |
Shagrion 08.12.2004 17:49:56 | |
---|
joo itseltä löytyy nuo molemmat cd:t eli ACME ja DID Tomorrow come... joista jälkimmäinen ei sytytä yhtään. ACME on taas ihan kivaa juonti musiikkia jos sattuu olemaan paikalla muitakin jotka eivät metallista tykkää, sirrah näyttää uppoavan vähän kevyemmän musiikin kuuntelijoille. Christians to ashes, angels to dust |
Billsner 08.12.2004 19:09:18 | |
---|
Sirrah on yksi sellainen bändi että jos sen levyn näkee jossain divarissa tai kirjastossa niin sitä tuuma että:"Mikähän v*ttu se tämä on?", mutta sitten sitä ei sitten kuitenkaan uskalla lainata/ostaa. Kerran sitten erehdyin lainaamaan yhden levyn ja ihan kivaa matskuahan se oli (will tomorrow come levy). You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
Shagrion 08.12.2004 20:59:02 | |
---|
minä ihan muistin että sen levyn nimi oli did tomorrow come... tai ainaki niin siinä mun levyn kannessa lukee ;) Christians to ashes, angels to dust |
Mechanizm 08.12.2004 22:06:23 (muokattu 08.12.2004 22:10:43) | |
---|
minä ihan muistin että sen levyn nimi oli did tomorrow come. Se onkin tuon niminen Puolassa, Puolan ulkopuolella Will Tomorrow Come? nimellä. Itse tykkään tuosta levystä Achea enemmän, joskin se ei avautunut heti alkuunkaan. Vaatii kuuntelua. People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk. |
"Acmea" tuli joskus hamassa menneisyydessä kuunneltua. Löysin sen viime vuonna jostain divarista melko halvalla ja ostin sen, muistikuvani kun oli melkoisen positiivinen. Ikävä kyllä bändille vain tuntui käyneen niin, että kun "Acmen" julkaisun aikaan (1996?) tyyli oli tuore ja omaperäinen, se yleistyi muutaman seuraavan vuoden aikana sen verran, että uusintakuuntelun jälkeen levy oli aika keskinkertaisen oloinen. Mutta kaikki kunnia heidän (omaan aikaansa nähden) edistykselliselle tyylillensä. Toinen levy jäi jotenkin etäiseksi enkä muista siitä juuri mitään. Dägä dägä. Dägädägädägä. Dägä. |
Morris on acid 09.12.2004 15:36:14 | |
---|
tuli joskus ostattua tuo Acme ja oli kai se ihan hyvä. ei näy enää olevan hyllyssä kylläkään, oon varmaan myyny sen. Minulla täysin sama tilanne. |
Deeku 09.12.2004 17:14:57 | |
---|
Acmea en ole kuullut paria biisiä enempää, mutta Will Tomorrow Comea tulee pari kertaa vuodessa kuunneltua Ei alansa helmi, mutta ihan toimivaa. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Burner 10.12.2004 16:43:17 | |
---|
Enpä tiennytkään että näin monelle muullekin kolahti Acme. Will tomorrow come ei taas sitten tehnytkään enää itselleni mitään... Erittäin yksinkertaisista aineksista saivat kasaan komeita biisejä kuten Bitter seas ja Panacea (joka on ihan überhuba jammailubiisi, pitääkin ottaa taas treeniksellä esille): |
MrQ 10.12.2004 17:38:31 | |
---|
Enpä tiennytkään että näin monelle muullekin kolahti Acme. Will tomorrow come ei taas sitten tehnytkään enää itselleni mitään... Erittäin yksinkertaisista aineksista saivat kasaan komeita biisejä kuten Bitter seas ja Panacea (joka on ihan überhuba jammailubiisi, pitääkin ottaa taas treeniksellä esille): Bitter seas oli ihan vitun hyvää poppiheviä, oliko se panacea se missä oli sitä ihme vessamelua ja kääkätystä? |
Shagrion 10.12.2004 20:53:58 | |
---|
Bitter seas oli ihan vitun hyvää poppiheviä, oliko se panacea se missä oli sitä ihme vessamelua ja kääkätystä? semmoinen rokkibiisi vedetty örinällä ja kääkätyksellä :) loisto biisi! Christians to ashes, angels to dust |
Mechanizm 11.12.2004 02:10:42 | |
---|
Jonkun verran on tullut puolalaisten metallipäiden kanssa Sirrahista haastettua ja yksikään ei tiedä mitä äijät/mimmit nykyään tekee. Käsittääkseni bändin aikoihin olivat klassisen opiskelijoita. People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk. |