sihvoh 08.12.2004 16:27:35 (muokattu 08.12.2004 16:31:11) | |
---|
Ovatko nuo hyviä ja paljonko kannattaisi maksaa -94 tehdystä kohtuullisen hyväkuntoisesta yksilöstä? - Kokopuinen kuusikansi - Mahonkireunat ja -pohja - Mahonkikaula - Risti(pata)-inlayt - Schaller virittimet - Reunalistat - Satiiniviimeistely Landola-kitaroista liikkuu niin paljon eri mielipiteitä ja legendoja, että ei oikein tiedä mihin uskoa. Aika niukasti löytyy tietoa netistä tuosta mallista. Pari Peavay SD-11 arvostelua ja siinä kaikki. Kitarapajalla on yksi myynnissä 500 EUR hintaan.. mutta jotenkin se tuntuu aika kovalta.. kiikarissa olisi yksi vähän edullisemmalla hinnalla. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
kulmahiomakone 08.12.2004 17:23:56 | |
---|
Mulla on Landola aika liki täsmälleen samoilla spekseillä ja vuosimallikin on sama. Mallia en muista, enkä sitä nyt pääse tarkastamaan... On joko "sd" jotain tai "cd" jotain. Hyvä kitara on se, mutta se on toinen asia kannattaako noista Landoloista Suomenmaalla paljoa maksaa. Muistaakseni uutena tuo kitara oli Helsingin musiikissa jotain viiden-kuudentonnin kieppeillä, mutta en tainnut siitä maksanut aikoinani edes puolta hintaa. Suhteilla. |
No joo, tulipas sitten ostettua tuo 110 rahalla ja siihen nähden lienen tehnyt ihan hyvät kaupat. Uusien kielien vaihdon ja pienen puhdistuksen jälkeen se soi ja näyttää oikein hyvältä. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
kulmahiomakone 08.12.2004 20:00:50 | |
---|
Onnitteluni. Varmasti teit hyvät kaupat, ainakin mikäli kitarasi on puoliksikaan niin hyvä kuin omani ;-) Enää ei tule soiteltua oikeastaan ollenkaan akustista, mutta en mä tuosta omastani aio siltikään luopua edes hätätilassa - ainakaan ennen kuin olen vaatteeni myynyt. Hyvin soivat akustiset ovat aikasta harvinaisia tapauksia kuitennii... |