Aihe: Nettisivustoja kirjoittajille?
1 2
Deep Shadow
08.12.2004 15:06:24
Täällä kun on noita kirjoittamisenkin suhteen luovia ihmisiä, niin kertokaapas millä sivustoilla tuotoksianne pidätte esillä?

Muutamia sivustoja olen läpi kalunnut, mutta mistä löytyisi m.netin veroinen sivusto kirjoittajille?
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Pelsi
08.12.2004 17:18:19
Sitten kun joskus saan aikaiseksi, niin ajattelin tehdä itselleni kotisivut, joille sitten kirjoittelisin pakinanriekaleita. Muutama niistä löytyykin jo tuolta turhuus-palstalta.
"Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!" -Markus Kajo
Deep Shadow
08.12.2004 17:26:35
Sitten kun joskus saan aikaiseksi, niin ajattelin tehdä itselleni kotisivut, joille sitten kirjoittelisin pakinanriekaleita. Muutama niistä löytyykin jo tuolta turhuus-palstalta.

Täytyisi kai opetella tekemään nettisivut...
Jani The Rock
08.12.2004 17:32:06

En oo laittanut novellejani mihinkään. Niitä on toistaseks saaneet lukea vain harvat ja valitut. Jos ei lasketa niitä juttuja joilla olen osallistunut johonkin kilpailuihin, esim. täällä m.netissä. Jotenkin mulla ei oo tarvetta tohon. Enkä mä halua käydä muilla foorumeilla kuin täällä. Täällä pesivien kirjoittajien kanssa olis kyllä mukava vaihtaa ajatuksia enempikin.
The road never ends for me, kid.
Milkop
09.12.2004 08:26:36 (muokattu 14.12.2004 08:20:22)

Krapulainen päähänpisto, mutta pistänpä omat sivuni tänne:
http://www.tuonelanportti.tk

Harrastuspohjalta levyarvosteluita, haastatteluita ym. Kommenttia voi pistää.

Edit:osoitteessa kämmiä (krapula...)
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
jin
09.12.2004 20:34:43
www.aukea.net

omat osastot kirjallisuudelle, kuvataiteelle ja valokuvaukselle.
"It's because they're stupid, that's why. That's why everybody does everything." -Homer Simpson
aleksi
10.12.2004 19:11:27
www.aukea.net

omat osastot kirjallisuudelle, kuvataiteelle ja valokuvaukselle.

Kiitokset tästä.
"open hands to the wind"
Flow
10.12.2004 20:24:40
Ainakin sellainen sivusto on olemassa kuin Näky mutta nettiosoitettta ei löydy muistilokeroistani. Kokeilkaapa googlea.
Ei sekään muistaakseni hääppöinen ollut.
"Dimebag Darrell, RIP" K100 #11 Pastilli?
Jani The Rock
10.12.2004 21:37:26

Mä haluaisin mieluumminkin vaihtaa ajatuksia itse kirjoitusprosessista kuin vaan lykkiä valmiita tuotoksia ihmisten pällisteltäväksi. Nimittäin kirjoittamiseen kuuluu aika paljon muutakin kuin vain se, että saa jonkun stoorin valmiiksi. Ei se päämäärä, vaan se matkanteko.

Kai tohonkin olis jollakin foorumilla mahiksia. Mutta eipä vaan jaksa nyyppänä mennä tekeen tuttavuutta.
Krice
10.12.2004 22:32:01 (muokattu 10.12.2004 22:35:04)

On ainakin yksi foorumi nimenomaan kirjoittajille. En vaan millään muista mikä sen nimi oli. Olin siellä itsekin kirjautuneena vähän aikaa, ihan asiallinen meno, tosin melko vähän porukkaa.

Edit: muistinhan sen.. näköjään viestejä ei voi lukea ennen rekisteröitymistä. Sucks.

http://flagtowerforum.aimoo.com/
Pelsi
11.12.2004 03:09:45
Mä haluaisin mieluumminkin vaihtaa ajatuksia itse kirjoitusprosessista kuin vaan lykkiä valmiita tuotoksia ihmisten pällisteltäväksi. Nimittäin kirjoittamiseen kuuluu aika paljon muutakin kuin vain se, että saa jonkun stoorin valmiiksi. Ei se päämäärä, vaan se matkanteko.

Totta tuokin, mutta itseäni kiinnostaa myös se, että oliko päämäärä saavuttamisen arvoinen.
"Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!" -Markus Kajo
rakki
11.12.2004 15:30:31
www.virhe.org

Tuolta löytyy ainakin jonkunlainen kirjoittajien sivusto.
Hei kuule, pelle, kuule, onko sulla uudet sandaalit?
Deep Shadow
11.12.2004 19:32:42 (muokattu 11.12.2004 19:36:29)

Tottakai näinkin. Tuo kirjoitusprosessi on tosiaan sellainen osa-alue, jossa varmasti riittäisi paljonkin ajatusten vaihtoa.

Edit. Tuota aukea.net-sivustoa joskus hieman tutkailin, mutta jotenkin se meno vaikuttaa turhankin jäykältä... Tiedä sitten.. Ehkä meidän täytyy vaan perustaa muusikoiden.netin kirjailijaklubi. :)
Kapina
11.12.2004 21:10:28
Ehkä meidän täytyy vaan perustaa muusikoiden.netin kirjailijaklubi. :)

Ei ole muuta vaihtoehtoa :)... Tosiaan vaikutti vähän ankealta ja sekavalta tuo aukea.netin meno.
Uusi punavihreä eli ruskea puolue Kakka pelastaa sinut porvariston propagandalta ja soittolistoilta sekä takaa sinulle työtä ja terveydenhuollon. Äänestä Kakkaa!
Pelsi
11.12.2004 21:14:09
Ehkä meidän täytyy vaan perustaa muusikoiden.netin kirjailijaklubi. :)

Heh, niinpä... Luulen että täältä löytyisi enemmänkin niitä, jotka haluaisivat keskustella kirjoittamisesta.
Deep Shadow
12.12.2004 23:37:01 (muokattu 12.12.2004 23:37:27)
Kirjailijaklubi saa näköjään kannatusta ja silti novelliskabaan osallitui vain kahdeksan novellia.. :( No, sijoitus kymmenen parhaan joukossa on ainakin varma.

Mutta tosiaan olisi kiva, jos jonkinlaista ajatuksen vaihtoa voisi muiden kirjoittamisesta kiinnostuneiden kanssa suorittaa.
Xebeche
13.12.2004 14:40:58
Mutta tosiaan olisi kiva, jos jonkinlaista ajatuksen vaihtoa voisi muiden kirjoittamisesta kiinnostuneiden kanssa suorittaa.

Tätä on tullut itsekin mietittyä m.netin suhteen. Olen jossain vaiheessa ollut aukeassa, löytyypä sieltä tekstiäni vielä nytkin, mutta sen paikan ongelmia ovat liian suuri määrä kirjoittajia (niin hyviä kuin huonojakin) ja kirjoituksia sekä alituinen kädenvääntö siitä, mikä on hyvää arvostelua ja mikä ei. Parasta nyt -lista ja numeroarvostelupeli taas sotkevat harrastusfoorumin (mitä aukean pitäisi olla) kilpailutantereeksi. Mikäli mielii olla tuon kirjavan joukon säilänheilutuksen ja peitsentaivutuksen tuolla puolen ja saada jotain konkreettista ja kehittävää tehtyä, siinä voi kestää aika kauan. Mahdotonta se ei ole, mutta itse en ole vähään aikaan kokenut saavani sieltä juuri mitään irti.
Dägä dägä. Dägädägädägä. Dägä.
Jani The Rock
13.12.2004 19:56:46

Jos tämmöstä kirjottajien rinkiä ollaan täällä m.netin sisällä perustamassa, niin mähän tulen messiin raamit kaulassa ja niin kovalla ryskeellä, että aitaa kaatuu.
Deep Shadow
13.12.2004 21:36:25
Jos tämmöstä kirjottajien rinkiä ollaan täällä m.netin sisällä perustamassa, niin mähän tulen messiin raamit kaulassa ja niin kovalla ryskeellä, että aitaa kaatuu.

Tuntuuhan täällä mukavasti mielenkiintoa riittävän asian suhteen. Ideoita vaan miten tällaista "rinkiä" saadaan toimimaan? Tässähän olisi sekin etu, että ei suotta tarvitsisi millään muulla foorumilla pyöriä. :)

Toisaalta kun olisi taitoa ja aikaa niin kai tuollainen oma nettisivukin voisi toimia tällaisen kirjailijaseuran kokoontumispaikkana, mutta minulla ei ainakaan moisia nörttitaitoja löydy. Mutta jos täällä tosiaan jonkinlaista yhteisöä saataisiin kasaan, niin hienoahan se olisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)