Aihe: Keskinkertainen on parasta
1 2 3 4 5 6
balzary
08.12.2004 14:50:56

Meil oli sentään Herra Huu-satukasetteja. Aika hyviä

meillä mikko alatalo ja artturi robotti. oli hyvä.
Johannes_t
08.12.2004 16:19:33

Meil oli sentään Herra Huu-satukasetteja.

Mulla on ko. kirja omistuskirjoituksella :D

Porukoiden parinsadan LP-kokoelman periminen oli kyllä suunnattoman hieno juttu. Sieltä löytyy kaikki. Mm. Miles Davisin koko tuotanto, Yesiä, Stevie Wonderia, Beatlesia jne. No mitä nyt 70-luvun nuoret ovat kuunnelleet.
N_Bates
08.12.2004 16:48:05 (muokattu 08.12.2004 21:42:12)

Mulla on ko. kirja omistuskirjoituksella :D

Porukoiden parinsadan LP-kokoelman periminen oli kyllä suunnattoman hieno juttu. Sieltä löytyy kaikki. Mm. Miles Davisin koko tuotanto, Yesiä, Stevie Wonderia, Beatlesia jne. No mitä nyt 70-luvun nuoret ovat kuunnelleet.

haista ite. Miksei mun vanhemmat kuunnellu tommosta. Jotain hiton finshits-paskaa joku viis levyä ja siinä se sitten onkin... Prkl.. synnyin väärään perheeseen. Ite oon joutunut beatleksetkin ostamaan...
dumdidum dum dum
Karlsson
08.12.2004 16:50:03
Mm. Miles Davisin koko tuotanto,

Koko?

Okei, mulle Live Evil, kits. Maksan kohtuullisesti.
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
Johannes_t
08.12.2004 17:12:47

Koko?

Okei, mulle Live Evil, kits. Maksan kohtuullisesti.

Mutsi on fani :) Löytyy tuolta muutama melkein kallis levy, mutta en todellakaan ole niitä myymässä. Käsittääkseni esim. Loven ensimmäiset LP:t ovat suht hinnoissaan? Keräilijöitä? Anyone?
L.Ruoska
08.12.2004 19:21:34

Paljon relliikkejä naurettavampia ovat valmiiksi kulutetuit soittimet, jotka ovat vaan muodon vuoksi valmiiksi kulutettuja, ei siis kenenkään soittajan nimikkokusenpolttamaa instrumenttia mukailevia.

Meinaatko sitä "Pierced" SG-kitaraa? Mattamusta parinsadan egen sähkis johon on sahattu lovia ja risti, ja headstockiin laitettu pari "korvista" roikkumaan. Se on kyllä vähän joke!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)