hoja 08.12.2004 10:38:31 | |
---|
Seurusteluaikana vaimo tykkäs kauheasti kun soitin sille kitaraa, suosikki oli Daven "Sitähän se kaikki on". Nykyään ovi pamahtaa välittömästi kiinni kun kitaralaukun avaa. Bänditreeneihin vaimo suorastaan patistaa, lienee sutinaa talonmiehen kanssa? K100 #8
Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |
sub zero 08.12.2004 10:45:59 | |
---|
no on se ihme jos ei tolla repliikillä lohkea baarissa beibejä!!!! Jos ei itse viihdy baareissa, niin ei oikein voi toivoa että baareista löytyis sopivaa. Tää on aika paha ongelma tän etsimisen kannalta. "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Feggy 08.12.2004 10:52:11 | |
---|
Asiat tärkeysjärjestykseen. Ihmiset ensin ja soittimet sitten. Tosin ihmisen valinnassa pitää käyttää tervettä järkeä. Muistan eräänkin aikanaan kohtuullisen menestyneen bändin basistin, jonka vaimo haki hänet kotiin kesken treenien: "Juha, nyt mennään kotiin!" Less is more. |
Torniojaws 08.12.2004 10:56:10 | |
---|
Asiat tärkeysjärjestykseen. Ihmiset ensin ja soittimet sitten. Tosin ihmisen valinnassa pitää käyttää tervettä järkeä. Muistan eräänkin aikanaan kohtuullisen menestyneen bändin basistin, jonka vaimo haki hänet kotiin kesken treenien: "Juha, nyt mennään kotiin!" Kuumotus ei katso kelloa tai paikkaa. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Milkop 08.12.2004 11:07:53 | |
---|
Soittaminen (ja musiikki yleensäkin) menee kaiken muun ohitse, imo. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Mrezzye 08.12.2004 11:10:40 | |
---|
Eipä paljon tule enää kotona soiteltua, jos vaimo on kotosalla. Siitähän se mökötys alkaa, jos on niin epäsosiaalinen saatika sitten rämpyttelee jotakuta toista. Jos vaan joskus pieni yksinäinen hetki kotona tulee, niin tietää kyllä mitä silloin tekee. Pelkojakin soitto on herättänyt vanhoissa suhteissa. Lukioaikainen heilani sanoi, pelkäävänsä että kitara on häntä tärkeämpi. No kai se sitten niin olikin, kun suhde tyttöön kariutui, mutta kitaraan ei. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Lemmu 08.12.2004 11:13:04 | |
---|
Kyllä ne matamit tykkää kun kotona on oma trubaduuri soittamassa akustisella niitä herkkiä balladeita hämyisinä iltoina. Jos näin ei ole todennäköisesti trubaduurin on vielä syytä harjoitella tai soittaa muulloin kuin töllön sisustusohjelmien aikana. Nimim.. Ei oo häpee olla nopee!!(Oliskin) |
sub zero 08.12.2004 14:27:51 | |
---|
Soittaminen (ja musiikki yleensäkin) menee kaiken muun ohitse, imo. Niin kun sullahan oli se joku vaiva, niin sä et voi elää tavallisen kuolemaisen elämää, vaan keskityt siihen musiikkiin "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Niin kun sullahan oli se joku vaiva, niin sä et voi elää tavallisen kuolemaisen elämää, vaan keskityt siihen musiikkiin Näinhän se on, tajusit sitten säkin. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
poppamies 08.12.2004 18:25:15 | |
---|
no on se ihme jos ei tolla repliikillä lohkea baarissa beibejä!!!! Niin, ja vielä seuraavana juhannuksena naimisiin... No, yritin aikoinaan hoitaa molempia hommia kunnialla. Kuljetin sekä rummut (olin runpali ennen kuin minusta tuli muusikko), että tyttökaverini mukaan treenikämpälle aina mahdollisuuksien mukaan. Järjestely ilmeisesti toimi kaikin puolin tyydyttävästi koska olemme edelleen yhdessä. Ainoa moite minkä olen kuullut näin jälkikäteen on että emme antaneet tyttöjen silloin osallistua musiikin tekoon. Kun huomioi kaikkia tosiasioita niin onhan siinä syytteessä vinha perä. Tilanne on sikäli korjattu ja hallinnassa että silloinen tyttökaverin, nykyinen vaimoni on nyt mukana minun toisessa bändissä. "G-strings are for strippers" |
Migo 08.12.2004 18:28:44 | |
---|
Eipä ole kauheeta riitaa tullut..Välillä nyt joutuu soittamaan kuulokkeet päässä. Nainen ymmärtää aika hyvin että harjoiteltava on jos haluaa kehittyä soittajana. |
Necromuru 08.12.2004 19:23:38 | |
---|
Ensin musiikki, sitten naiset! Hommahan menee niin että naisten aika on sitten kun musiikki houkuttelee ne luoksesi. |
Hesrock 08.12.2004 19:52:43 | |
---|
Soittaminen :-D |
zorro 08.12.2004 20:02:52 | |
---|
meillä on niin harvoin koko bändi samalla paikkakunnalla, että kukaan ei voi estää menemästä minua soittamaan. ostetaan: lace sensor Red myydään: WhammyII |
Hesrock 08.12.2004 20:05:42 | |
---|
meillä on niin harvoin koko bändi samalla paikkakunnalla, että kukaan ei voi estää menemästä minua soittamaan. Jos olis joku bändi niin kukaan ei voi estää menemästä minua soittamaan. |
mie 08.12.2004 20:36:41 | |
---|
Tyttöystävän kanssa soitetaan samassa bändissä eli soittaminen ei ole häirinnyt milläänlailla. Vielä ainakaan. |
Jzci 09.12.2004 01:22:13 | |
---|
Onko seurustelu ollut / on rasite harrastuksellenne On. |
Jucciz 09.12.2004 01:53:23 | |
---|
Tyttöystävän kanssa soitetaan samassa bändissä eli soittaminen ei ole häirinnyt milläänlailla. Vielä ainakaan. Mulla vähän sama juttu. Ensin tuli bändi, sieltä löyty vaimo. :) |
Starlia 09.12.2004 02:28:26 | |
---|
Kyllähän ne yksiin menee ainakin niin kauan kuin nainen on töissä tai muualla ja minä vapaalla :) Aika usein saan ihan rauhassa tehdä juttuja ja soitella mutta väliin tulee huutoa että "aina sä saatana istut sen tietokoneen eessä kitara kädessä ja kuulokkeet päässä".. Kyllä se tyttönen tietää että musiikki on tärkeää elämässäni, vaikkakin täytyy myöntää että joskus sen musiikin lumoissa on tullut huomioitua sitä naista liian vähän. |
Mrezzye 09.12.2004 13:46:07 | |
---|
Mulla vähän sama juttu. Ensin tuli bändi, sieltä löyty vaimo. :) Niissä ympyröissä minäkin omani ensi kertaa tapasin. Lempi tosin leiskahti vasta myöhemmin. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |