kusve 07.12.2004 19:24:03 | |
---|
No kerro jos moisessa onnistut jos siinä on kerran onnistunu niin onnistuu se toisenki kerran. ;) ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my part of life, now it is my time to die...! |
M1kk0 07.12.2004 20:49:32 | |
---|
huoh kun kaikki pitää kokea OMAN kantapään kautta. tuossa tulin pyörällä aika lujaa alamäessä auton perässä. auto sitten oli kääntymässä pihaan joten en vaivautunut jarruttaa. sitten se päättiki alkaa peruuttaa varmaan kääntymisaikeissa eikä huomannut mua kun olin aika tummissa kuteissa. katoin notta mitä vittua se nyt peruuttelee ku oon tulos täältä. vedin jarrut lukkoon ja vedin oikeelle ihan täysii niin se vaan tönäs takapuskurilla mun poljinta ja jalkaa. lensin hiukan ja pyyhkäsin pölyt puskurista. ei sitte siinä mitään ja menin himaan. taidan laittaa heijastimen. Blow me up Mr.Spock! |
kusve 08.12.2004 08:44:16 | |
---|
taidan laittaa heijastimen. parempi myöhään ku ei milloinkaan. :) ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my part of life, now it is my time to die...! |
jos siinä on kerran onnistunu niin onnistuu se toisenki kerran. ;) Joo mut kyse olikin siitä että tunget sinne väliin jonkun oman hienon kuvion...Vai oliko moinen edse tarkoituksena? Sitä ainakin itse tarkoitin, vai oletko onnistunut jo siinäkin? Tuntuu jotenkin kummalta että se toimisi semmoisella kovallakin heijastimella. Luulisi ettei niistä näy kovin hyvin läpi? Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
kusve 11.12.2004 12:00:35 | |
---|
Mimi -> mä tiedä mistään kuviosta ku ihan aattelin että pistäsin sinne semmosen mustan palan että koko heijastin näyttäis mustalta... mutta mä palaan täällä asiaan ku oon saanu tuon kokeilun tehtyä. :) ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my part of life, now it is my time to die...! |
Mimi 12.12.2004 13:37:51 | |
---|
Mimi -> mä tiedä mistään kuviosta ku ihan aattelin että pistäsin sinne semmosen mustan palan että koko heijastin näyttäis mustalta... mutta mä palaan täällä asiaan ku oon saanu tuon kokeilun tehtyä. :) Sen kovan heijastimen sisään? Onnistuisi varmaan helpommin pehmeällä, mutta nyt kun olet tarpeeksi pitkään tuosta jauhanut, niin melkein tekisi mieleni hajottaa pari ikuvanhaa kovaa osuuspankki heijastinta, ihan vaan kokeillakseni toimiiko moinen... Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
anlukkar 12.12.2004 17:58:43 | |
---|
Mul on repus yx kitaran muotoinen ja sit pääkallo, ja sit semmonen pyöree, johon piirsin peace-merkin... Ja mun mielest ne on rock...:D Perkele, minullekin kitara ja pääkallo! :P Omistan tällä hetkellä hienon neonkeltaisen hämähäkkiheijastimen. Se on todella rok! Mistä tuollaisia cooleja heijastimia saa?! Olen nähnyt vain lepakon anttilassa. Muita hienoja ei ole vastaan sattunut (ellei enkeliä lasketa). Mutta kyllä se heijastin on tärkeä juttu pimeällä liikkuessa. Joskus teininä sitä ei kehdannut pitää heijastinta kun se muka oli niin "nolo". Näin aikuisiällä sitä osaa arvostaa turvallisuutta;) :'( Dimebag Darrell :'(
"Root of all evil" m/ |
Huoli 21.12.2004 23:34:03 | |
---|
Lepakkoheijastin minullakin. On se hieno. Puhkaise jokainen ruma katse / Valaise kadut kromisateella |
jonskuliini 26.12.2004 22:28:01 | |
---|
Pupu heijastin on KAIKIST paras!!Ittel on sellanen suloisen punanenXD Niin makaa kuin petaa... |