Aihe: Sattuuko teille tämän tapaista?
1 2 3
tillotson
16.11.2004 16:02:39
Mua sanotaan hipiks? Rastat kyllä päässä on.. mutta en pukeudu kuin hippi (oma näkemys)... sitten on taas tämä hevari puoli... yks 90-92 vuonna syntyny jätkä sano kerran mulle "vähänkö on olla siistii gootti?" oli itse näköjään sellasissa vetimissä että... enpä ole goottikaan =P

eri tyylilajeihin ei oo keksitty osuvia haukkumasanoja, joten kaikki vähänkin poikkeavat ovat siis hippejä.. mullakin oli rastat niin hippihän sitten olin..
Ei kiitos
hanuristi
19.11.2004 22:51:03
No siis minuahan ei kukaan millään erehdy luulemaan punkiksi, muuten kuin ne jotka tietävät, joten olen siis ainakin muutamalle henkilölle teinikapinallinen.. hohhoijjaa.
"Mardella ei ole mitään vihreetä"-Mark-Ken IHKK #1 , MEKKALA #6
Ola_90
20.11.2004 18:32:31 (muokattu 20.11.2004 18:34:03)
Muutaman kerran on joku tullut kysymään, että "mitä se punkki oikein on, eikö se oo ihan sama ku hevi"...

Multa kysyttiin toi viime viikolla... No ei tämäkään nyt ihan tähän aiheeseen liity, mutta se ärsyttää kun kaikki tutut selittää että "maalaa sun rotsi punavihreeks" tai jotain muuta, ja perusteluna että "sit oot aito punkkari"... Joo. "Mikset leikkaa tukkaas keesiks"... turpa kiinni.

Eikun niin, onhan mua luultu hevariksi monesti. Kai mä sitten näytän hevarilta tai jotain, en tiiä.
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
Shaha Hevi-Kondoma
23.11.2004 17:37:52
Oi lakki kulta sattuu kyllä! Uuden hiustyylini takia ne luulee minua punkkariksi! Ja juoksevat karkuun..
Kimu, Kimu
Hevihörhö
23.11.2004 17:52:45
Oi lakki kulta sattuu kyllä! Uuden hiustyylini takia ne luulee minua punkkariksi! Ja juoksevat karkuun..

Noh, raksuseni.. Ainahan nuo mummot painattaa menemään ku meät näkee.. ;)
"Mitä sä koko ajan keuhkoot? Puhu kunnolla..." -Bonham
Zarmo
23.11.2004 22:40:15

Miulle lähinnä kaverit heitää hippijuttua leikillään
Suruharso
01.12.2004 17:01:15
Gootiksi on sanottu monta kertaa, vaikka en itse itseäni siihen kategoriaan laittaisi. Joskus nelisen vuotta sitten joku erehtyi luulemaan s-palvojaksi. Ottaahan se vähän päähän, kun ei ole mitenkään asian kanssa tekemisissä. Toisaalta sen ymmärtää. Ihmiset vain ovat niin kapeakatseisia, minkäs sille voi.
Ku menöö hyvin nii tavataha sanua jotta mikä ristus o ku ei aharista.
jezze27
02.12.2004 16:06:53
Joo, mulle aina valitetaan että: ``leikkaa lettis´´, ``vaihda jo kireempii housuihi´´ ja muuta paskaa...

Mutta mä kyllä kuunteleen kaikkee mahollista protesti musaa että sillee en sit tiiä mihinkä luokkaa :D varmaa se on toi hippi...
Torniojaws
03.12.2004 10:42:01 (muokattu 03.12.2004 10:42:12)

Eipä sanota miksikään koulussakaan vaikka käsi kädessä soi bläkkis, kitararokki, industrial ja jazz/blues perä perää.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
disarm
06.12.2004 14:09:08
Perjantaina baarissa kolme eri tyyppiä tuli kertomaan, että näytän Frodo-hobitilta. Ei siinä muuten mitään, mutta olen saanut kuulla saman muutaman kerran aiemminkin.

Eräskin kassaneiti luuli että olen teettänyt oman kuvan pankkikorttiini. Kuvassa on frodo miekka kourassa..
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
Hevihörhö
08.12.2004 23:07:55
Gootiksi on sanottu monta kertaa, vaikka en itse itseäni siihen kategoriaan laittaisi. Joskus nelisen vuotta sitten joku erehtyi luulemaan s-palvojaksi. Ottaahan se vähän päähän, kun ei ole mitenkään asian kanssa tekemisissä. Toisaalta sen ymmärtää. Ihmiset vain ovat niin kapeakatseisia, minkäs sille voi.

Loistavasti tiivistetty, näin siis täälläkin.. Tosin minut liitetään monesti vieläkin saatananpalvontaan, ihan syyttä suotta. Oon jopa ollu isosena jeesusleireillä.. *hehe* Kaikkein naurettavinta ehkä oli kun ysillä joku räppigangsta nimitteli minua satanistiksi, vaikka raukka ei edes tienny mitä se tarkottaa.. Luuli kai sen olevan sama kuin s-palvoja, vaikka eihän niillä oo mitään tekemistä toistensa kanssa..
"No sittenhän tuun kippaamaan sun kämppääs rekkalastillisen paskaa tuossa puol seittemän maissa." -Closure
Alttoviulisti
09.12.2004 09:57:04

Mua ei oo sanottu mikskään, ku käytän niin paljon eri tyylisiä vaatteita.

Tänääki roikkuu kettingit housuissa ym ja eilen ketkuttelin miss sixteissä ja trendi paidas...
waskikaarme
10.12.2004 11:47:36
Perjantaina baarissa kolme eri tyyppiä tuli kertomaan, että näytän Frodo-hobitilta. Ei siinä muuten mitään, mutta olen saanut kuulla saman muutaman kerran aiemminkin.

Eräskin kassaneiti luuli että olen teettänyt oman kuvan pankkikorttiini. Kuvassa on frodo miekka kourassa..

Mulla meni aivoissa jotenkin Frodo ja Klonkku sekaisin.. Ajattelin vain, kuinka töykeitä ihmiset viitsivätkin olla kun tuollaisia kehtaavat huomautella
Sxx##tna tätä tsättisukupolven porukkaa. Kävellään perinnemuseoon ja aletaan tekstailla silmä pyöreenä kavereille, että täällä on kuulkaa puuesineitä.
Hohhoijaa
10.12.2004 14:11:57
mä kysyysin jot ooksä likka vai poika? siis sä hevihörhö vai kuka ookkaa....xD tuli mielee jot sä oot poika ja korsettia..xD

Voi hemmetin ääliö.
"En naisiin tee mä suurta vaikutusta,
mun tyylini on harmaa ja musta"
L.C.F
12.12.2004 21:38:38
Yleensä on sanottu natsineekeriks tai saatananpalvojaks... Vaikken ole, natsi, Luojan kiitos en ole neekeri enkä saatanan palvoja...
Pastilli?
Kirjoitus virhe
13.12.2004 14:37:43
Kerran gootiksi luultu. Tosin sillon käveli gootti kaveri vieressä ja kysyjä oli aika maistissa. Muuten ei olla kyllä miksikään tultu nimittelemään:) Tai no räppiä kuunteleva kaverini kutsuu minua tuska ihmiseksi tai tusinatuskaksi.
Kautta Super Marion tulikukan
Dutteri
13.12.2004 15:07:50
Minua sanotaan rokkariksi tai hevariksi tyylin perusteella kun näin äkkiseltään kattoo. Jotku sanovat punkiksi (mitä vittua??) ja toiset sanovat, että "sullei oo mitään tyyliä ku oot ihan ittes näkönen".. Haa? En ymmärrä maa.
"No mieti nyt kun ne ois kaik jääny sisälle, niin pikku-dutterimmehan ois räjähtäny!"-HanuristiIMIK #13 Pastilli?
Spiralmind
13.12.2004 20:50:15 (muokattu 13.12.2004 20:51:21)

Hippiä saa joskus kuulla. Vaikka musiikkimaku painottuu sinne aika raskaalle puolelle. Ns. hippimusakin menee, mutta en osaa mitenkään mieltää itseäni hipiksi.

Noh, ei siinä hipissä mitään, hipit oli asiaheppuja. Mutta nykyään ton sanan käsittäis aika negatiivissävytteisenä... semmosena hihhulimaailmanparantajahuumehörhönä joka on ihan todellisuudesta pihalla. ...heetkinen, sehän olenkin minä! :D - (öhhh en.)
I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death.
-basistihihhuli-
15.12.2004 10:45:52
Koulukaverit monesti filosofoi äänee, et mikä mä oikee oon.. Siinä sitä olisiski pohtimista, mihin kuulun:Pukeudun mustaan, mut mul on valkoiset rastat...Eh eh...:S
Noh, yhtenä päivänä nää kyseiset kaverit erehtyiki sanoo mua saatanpalvojaksi yhden mun tosi läheisen, uskovaisen ystävän kuullen,joka sattui tietämään, ettei se pidä paikkaansa.Siihen tämä sitten tiuskaisi ku perseesee ammuttu karhu, et: "se on basisti... "
Sen jälkee mua onki "haukuttu" vaa rokkariks...
Musiikki pelasti mut urheilulta... :P
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)