Niin siis ajattelin hankkia bassoon säröä.Tähän varmaan kuulemani mukaan tarvitsisi sellaisen "pedaalin"(Juu myönnän,uusavuttomuutta.)Olen näissä asioissa todella ulapalla,truu-basisti kun nääs olen. Bassoni on mallia Ibanez Gsr200 ja styrkkarini Hartke Kickback 10.Voisitteko te viisaammat neuvoa ja suositella jotain hinta/laatusuhteeltaan hyvää pedaalia. PS.Korjatkaa myös toki virheeni ja kaikki muu.Olen vielä aika aloittelija. Elämä on kovaa,mutta ilman kovaa ei ole elämää. |
Niskamies 07.12.2004 19:52:39 | |
---|
Suosittelisin Digitechin Bassdriveriä. Itellä on ollut bossin odb-3 ja toi, ja toi mulla pysy. Meitsi on meshissä. |
Samu S. 07.12.2004 20:00:46 | |
---|
"Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
Helvetinpartaterä 07.12.2004 21:41:41 | |
---|
Tämä padawan oppii hitaasti. Elämä on kovaa,mutta ilman kovaa ei ole elämää. |
Ze Kink 07.12.2004 22:41:52 | |
---|
|
Karlsson 08.12.2004 09:29:06 | |
---|
Pööh, unohtakaa noi kaikki. Tesa o paree. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Hughes 08.12.2004 16:31:28 | |
---|
Eiks se riitä, et on kunnon putkiskobe ni sieltä tulee säröt eikä tartte kompuraakaan? Näin isot pojat puhuu pihalla... vitukasta vitukasta vitukasta |
Samu S. 08.12.2004 19:20:26 | |
---|
Pööh, unohtakaa noi kaikki. Tesa o paree. Tästä nyt jo jotain ääninäytteitä, videota ja 3D-kuvia! "Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
Karlsson 09.12.2004 09:33:46 | |
---|
Tästä nyt jo jotain ääninäytteitä, videota ja 3D-kuvia! Kahtotaan jos saadaan aikaseksi. Hesassa pyöriville bassoilijoille voin järjestää kyllä esittelytilaisuuden jos kiinnostaa. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Superbeast89 01.01.2005 15:19:05 | |
---|
Osta Ibanezin Phat Hed eli PD7 mulla on semmonen ja oon todennu hyväksi. Siitä saa hyvin rankan ja kevyen särön. If you are gonna rock, rock heavy! |
Jooba 01.01.2005 15:47:17 | |
---|
Mulla taas PD-7 ei toimi aktiici vehkeillä yhtään, ihan surkea (vain mun mieli pide.) Big Muff on aika kova vissiin jos haluat sairaat säröt ja sit boss OD-3 vai mikä se nyt on. käy testailemassa kaupassa ja älä ujostele. |
chief 01.01.2005 17:21:05 | |
---|
Kaupassa testaaminen on kyllä vähän niin ja näin. Osta kaikki ja myy ne mitkä on paskoja. Häh? |
Kaake 01.01.2005 18:20:53 | |
---|
Osta kaikki ja myy ne mitkä on paskoja. Näin tekee pelimies. |
pardy 01.01.2005 23:59:05 | |
---|
Näin tekee pelimies. Mutta ei köyhä basisti. Jos olis oikeen pelimies, ni pitäis ne kaikki, kun eihän sitä voi tietää jos vaikka soundikäsitys siinä ajan vierähtäessä muuttuis... |
Samu S. 02.01.2005 09:37:59 | |
---|
Kaupassa testaaminen on kyllä vähän niin ja näin. Olen ihan samaa mieltä. Aina sitä ostaa vähän sokkona. Kaupasta tai muuten uutena ostaessa tulee sitten vielä väkisin rahallista tappiota, jos pedaali ei miellytäkään, ja päätyy myymään. Ylipäätään minkä tahansa testaaminen soitinkaupassa antaa minusta vaan semmosta aika yleisen tason tietoa. Harvemmin on mahdollisuus testailla pidempää aikaa ja/tai rauhassa. "Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
Johannes_t 02.01.2005 12:08:31 | |
---|
Harvemmin on mahdollisuus testailla pidempää aikaa ja/tai rauhassa. Sitä kun luo hyvät suhteet kaupan henkilökuntaan ja keskittää mittavimmat ostoksensa, niin tavaraa voi ottaa testiin kotiin, studioon, jopa keikalle. |
basistivol666 02.01.2005 23:26:46 | |
---|
odb-3 voin suositella kuin kamasti muista ei kokemuksia ole tullut kerättyä. Boss on maineensa puolesta pitkäikäinen ja monipuolinen... miinuksena on että säätää saa ihan yllin kyllin mutta säädöt muistiin; ) Ja Metalli Virtaa! |
Superbeast89 09.02.2005 15:01:36 | |
---|
odb-3 voin suositella kuin kamasti muista ei kokemuksia ole tullut kerättyä. Boss on maineensa puolesta pitkäikäinen ja monipuolinen... miinuksena on että säätää saa ihan yllin kyllin mutta säädöt muistiin; ) Saako tommoseesta pedaalista raskasta säröä? Kaverilla on tommonen eikä se kuulosta ainakaan mun korvaan kovin rankalta. Mites pienellä nappien pyörityksellä? If you are gonna rock, rock heavy! |
Incarnation 09.02.2005 16:05:43 | |
---|
Saako tommoseesta pedaalista raskasta säröä? Kaverilla on tommonen eikä se kuulosta ainakaan mun korvaan kovin rankalta. Mites pienellä nappien pyörityksellä? Itse saan soundeja kevyestä rososta sirkkeliin, kehräyksestä ärjyntään ja murinasta surinaan. Täytyy myös ottaa huomioon, että ei se säröboxi mistään Behringerin 10w kombosta mitään putkivaffari-murinoita pihalle auta saamaan. ODB-3 toimii hyvin jos siltä ei vaadi liikaa. Suosittelen yhä, nyt, aina ja ikuisesti. Rest in peace Dime |
Keny 10.02.2005 08:14:12 | |
---|
Sitä kun luo hyvät suhteet kaupan henkilökuntaan ja keskittää mittavimmat ostoksensa, niin tavaraa voi ottaa testiin kotiin, studioon, jopa keikalle. Just näin ja saa rauhassa testaa ja vertailla. Mulle on riittäny Fafnerin drive potikka sellaseen murinan aikaansaamiseksi. Bass-driver vaikka on enempi DI boxi niin siitä saa tietyn kevytsärön myös...eli noi riittää mulle. Toi Tesa mikä mainittiin niin on hyvä jos hakee sellasta pierevää soundia mutta se toimitusaika on tuota hyvin pitkä....krhm. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |