Niin siis ajattelin hankkia bassoon säröä.Tähän varmaan kuulemani mukaan tarvitsisi sellaisen "pedaalin"(Juu myönnän,uusavuttomuutta.)Olen näissä asioissa todella ulapalla,truu-basisti kun nääs olen. Bassoni on mallia Ibanez Gsr200 ja styrkkarini Hartke Kickback 10.Voisitteko te viisaammat neuvoa ja suositella jotain hinta/laatusuhteeltaan hyvää pedaalia. PS.Korjatkaa myös toki virheeni ja kaikki muu.Olen vielä aika aloittelija. Elämä on kovaa,mutta ilman kovaa ei ole elämää. |
Niskamies 07.12.2004 19:52:39 | |
---|
Suosittelisin Digitechin Bassdriveriä. Itellä on ollut bossin odb-3 ja toi, ja toi mulla pysy. Meitsi on meshissä. |
Samu S. 07.12.2004 20:00:46 | |
---|
"Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
Helvetinpartaterä 07.12.2004 21:41:41 | |
---|
Tämä padawan oppii hitaasti. Elämä on kovaa,mutta ilman kovaa ei ole elämää. |
Ze Kink 07.12.2004 22:41:52 | |
---|
|
Karlsson 08.12.2004 09:29:06 | |
---|
Pööh, unohtakaa noi kaikki. Tesa o paree. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Hughes 08.12.2004 16:31:28 | |
---|
Eiks se riitä, et on kunnon putkiskobe ni sieltä tulee säröt eikä tartte kompuraakaan? Näin isot pojat puhuu pihalla... vitukasta vitukasta vitukasta |
Samu S. 08.12.2004 19:20:26 | |
---|
Pööh, unohtakaa noi kaikki. Tesa o paree. Tästä nyt jo jotain ääninäytteitä, videota ja 3D-kuvia! "Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
Karlsson 09.12.2004 09:33:46 | |
---|
Tästä nyt jo jotain ääninäytteitä, videota ja 3D-kuvia! Kahtotaan jos saadaan aikaseksi. Hesassa pyöriville bassoilijoille voin järjestää kyllä esittelytilaisuuden jos kiinnostaa. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Superbeast89 01.01.2005 15:19:05 | |
---|